-91 Coupe 124 ojentajissa sellainen ongelma, että toimivat kyllä, mutta viime viikolla sylkäisi kuskin ojentajan varren pois rattaalta(?) ja nyt tuli apparin ojentajakin pihalle. Onko sielä jokin ”stoppari” joka nyt rikki vai mikä aiheuttaa moisen? Koitin moottorin pyöriessä lykätä sisäänpäin, mutta ei ainakaan vielä imaissut rattaalle Eli siis se n. 25cm pitkä muovikäikky
Homma ratkesi, piti vain varsia lykätä sisälle moottorien sisäänpäin pyöriessä. Liekkö vyöt ollut jotenkin hankalassa asennossa että loppuvaiheessa päässyt taittamaan varsia alaspäin ja näin lykännyt pois rattaalta
Voisin jatkaa kyssärillä mun c126 ojentajasta, että olisiko kellään hajua mikä aiheuttaa kuskin ojentajan toimimattomuuden ekalla oven sulkemisella mutta toisen kerran sulkiessa oven ojentaja toimii? Repsikan puoli ojentaa heti ekalla oven sulkemisella. Nyt olen turvavyövalon vilkkuessa painanut sormella alimmaista ovikytkintä kerran ja sitten slämmänny oven kiinni, niin se ojentaa vyön.
kilikali kirjoitti: ↑Su 12.05.2024 09:28
Voisin jatkaa kyssärillä mun c126 ojentajasta, että olisiko kellään hajua mikä aiheuttaa kuskin ojentajan toimimattomuuden ekalla oven sulkemisella mutta toisen kerran sulkiessa oven ojentaja toimii? Repsikan puoli ojentaa heti ekalla oven sulkemisella. Nyt olen turvavyövalon vilkkuessa painanut sormella alimmaista ovikytkintä kerran ja sitten slämmänny oven kiinni, niin se ojentaa vyön.
Voisiko johtua turvavyön lukosta? Tuossahan on sellainen toiminto,että jos ojentaja on ulkona, etkä haluakaan kytkeä turvavyötä, niin lukon avausnappia painamalla ojentaja vetäytyy takaisin. Ohittaisiko ovikytkimen toinen painaminen sitten tämän? Ihan vaan villi arvaus!
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99