Vaihdoin otsikon mukaiseen 2011 vuoden autoon moottorin, ja nyt kytkettäessä D tai R päälle jarrua vasten, auto alkaa tärisemään / ravistelemaan. Sama ravistus ilmenee myös, kun rattia kääntää vaihde vapaalla viimeisen kolmanneksen alueelle vasemmalle. Oikealle päin kääntäessä ei ravistusta ilmene, vaikka ratin kääntäisi aivan ääriasentoon oikeallepäin.
Vaihdoin 400tkm ajetuiden moottorin kumityynyjen tilalle 80 tkm ajetut, jotka oli vanhoihin rinnakkan vertaillessa hieman korkeammat. Vanhat siis varmaan entiset ja lässähtäneet? Vai onko s204 250 4 maticin tyynyt erillaiset, mistä nämä oli purettu.. Käsin pyöritellessä ja painellessa nämä 80tkm ajetut ovat selkeästi jäykemmät. Ravistus ei kuitenkaan muuttunut ollenkaan. Vaihdoin vielä varmuuden vuoksi 171tkm ajetut, toimivina puretut tyynyt, eikä ravistus muuttunut miksikään.
Vaihteiston kannatinkumin vaihdoin myös heti aluksi parempaan, eikä vaikutusta.
Onko kellään muulla ollut vastaavia oireita, ja millä ratkennut. Uusi vaihteiston kannatinkumi on jo tulossa, ja täytyy varmaan uudet koneen kumityynytkin tilata. Vai voiko jokin muu aiheuttaa tämmöistä tärinää?
Ja ohjausvaihde on sähkötehostettu. Onko sen rakenteessa jotain, mikä vois aiheuttaa ton vain vasemmalle loppupäässä käännettäessä tärinän
