FinlandMerceds kirjoitti: ↑La 21.12.2024 10:33
Koko luokaa millainen oli se vuoto,
kuitenkin jonkun moinen oltava että saa mittua vai miten selvisi ?
miten virtojen päällä olo autoi siihen, lämmitikö se säähköpään avulla suutimia niin paljon että
läpesivät pois siitä lämmöstä missä vuotoa oli ?
Ei mitattu, kun vähän pidempään oli ajanut, niin sitten alkoi vähän diesel haiskahtaa ja kun purki ilmansuodattimen ja sen vaahtokumitilsan suuttimien ympäriltä pois, niin oli kosteaa. Paluuletkun liittimen O-rengasta ei suottapäiten vaihdettu kun kävi pohjaprikan vaihdossa. Ei niitä kannata turhaan vaihtaa, ovat kovin kalliita...
Ei iso, mutta jostain syystä veti ilmaa paluuseen ja siitä oire. Vaihdoin sen O-renkaan sitten itse, niin sitten poistui pitkä vieteri lämpöisenä.
Käsittääkseni virran pitäminen päällä pidempään ennen starttia ilmasi systeemin, kun sähköinen pumppu käynnistyy heti kun laittaa virran päälle. Ja sen itseasiassa kuulikin hiljaisessa hallissa, kun ei ole muuta melua. Tankista kuului ilman kurinaa hetken.
Ehkä se ei tullut ilmi kylmänä, koska silloin tulee hehkutettua, ei mulla ole lämpimällä koneella tapana odotella, heitän vaan heti startille.