C270 Elegancy kännyn asennus

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
finnjet6809
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

C270 Elegancy kännyn asennus

Viesti Kirjoittaja finnjet6809 »

Iltaa, on tuossa faijalla MB c270 2004, siinä oli valmiina Mersun oma hands-free asennettuna.
Löysin puhelimen siihen netistä, nokia 6310, nooh sen laitoin kiinni, ilmoitti että lataa jne.

Kokeilin soittaa siihen (radio oli silloin päällä) ja näyttöön tuli miun numero ja vähän aikaa sen jälkeen sammui puhelin.
Kokeilin sillä soittaa hands-free telineessä, soi pari kertaa ja jälleen phone kiinni..

Ajattelin että nokialainen on paskana, otin käteen ja soitin pitkään omaan phoneen=puhelin ok.

Aloin epäilee handsfreetä taikka radiota, radio muutenkin kakka, cd-ei futaa ja heikosti ottaa kanavat.

Valikosta ratilta nappasin tiedot näytölle ja tuli "no phone"

Tyhmänä googletin ja kyselen, täytyykö phonessa olla bluetooth päällä?

Tiedän, tyhmä kysymys, mutta olen mikä olen :)

Puhelimen akku uusi.

Kiitos etukäteen <3
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: C270 Elegancy kännyn asennus

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Ei tarvitse olla bluetooth päällä, ei haittaa vaikka olisikin. Mutta onko 6310:ssä edes bluetoothia, eikös se tullut vasta 6310i-malliin?

Ei tule muuta mieleen tuosta ongelmasta kuin puhelimen softaversio, mikähän siinä on?
finnjet6809
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Pitää tsiikata, hitsi jollei pidä olla bluetootthia, siinä on näemmä 1.1 versio, miusta toi on 6310i, nooh kokeillaan.
Löysin sika-mageeta infoa Juutuubista W203:n C270 2004:n auton secreteistä kiäh.
Pitää huomenna kokeilla kun tulee auto mulle kylään, mm. mittariston taustavalon säätö :)
finnjet6809
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Jooh, tsiikattu, bluetooth päälle, ei löydä mitään kamaa.
ei muuta kuin juuutuubista tsiikaa kuinka helvetin vaikeeta on vaihtaa mankka, uskon että phone laittaa muten mankkaan joka sitten resetoi jotain kivaa.
kivat sullensa :(
Vastaa Viestiin