kuinka tulisi toimia jäähdyttimen puhallinsiipi,. pyörii nyt jotenkin joutilaana hihnan välityksellä , ei ole kitkaa juuri nimeksikään. Voi ottaa sormin kiinni koneen käydessä.
Tänään annoin käydä tyhjäkäyntiä paikallaan ja lämmöt nousi jo 80 merkin yli ja seuraavankin merkin yli eikä tuuletin ottanut kierroksia yhtään enempää??
onko jokin viskokytkin sisäänrakennettuna, ja kuinka sitä huolletaan korjattaan?
vm -90.
190E 2.0 A jäähd.puhallin
190E 2.0 A jäähd.puhallin
Kahta en vaihda, toinen on Mersu ja toinenn...?
Voipi olla että sulla on kannessa oleva siiven lämpötunnistimen anturi sökönä.
Tai, et antanut käydä tarpeeksi kuumaksi konetta, se lähtee normaalisti pyörimään vasta siellä noin sadassa asteessa.
ja noin sen kuuluukin toimia silloin kuin se ei ota "kiinni" eli "velttona" kun se rupeaa oikein pyörimään, niin se kolahtaa, ja ottaa "kiinni", silloin sitä ei voi sormilla pysäyttää, tai voi, mutta sormet menee
Kokeileppa ekaksi niin että otat sen pistokkeen irti, joka tulee sille kannessa olevalle anturille, pistokkeessa on kaksi reikää, yhdistä reijät rautalangalla, jos kuulet kolahduksen, on ainakin tuuletin kunnossa.
Tai, et antanut käydä tarpeeksi kuumaksi konetta, se lähtee normaalisti pyörimään vasta siellä noin sadassa asteessa.
ja noin sen kuuluukin toimia silloin kuin se ei ota "kiinni" eli "velttona" kun se rupeaa oikein pyörimään, niin se kolahtaa, ja ottaa "kiinni", silloin sitä ei voi sormilla pysäyttää, tai voi, mutta sormet menee

Kokeileppa ekaksi niin että otat sen pistokkeen irti, joka tulee sille kannessa olevalle anturille, pistokkeessa on kaksi reikää, yhdistä reijät rautalangalla, jos kuulet kolahduksen, on ainakin tuuletin kunnossa.
Ota huomioon, että 80asteen jälkeen mittaristossa, seuraava viiva ei ole 100astetta, vaan 90astetta...jaakkohe kirjoitti:kuinka tulisi toimia jäähdyttimen puhallinsiipi,. pyörii nyt jotenkin joutilaana hihnan välityksellä , ei ole kitkaa juuri nimeksikään. Voi ottaa sormin kiinni koneen käydessä.
Tänään annoin käydä tyhjäkäyntiä paikallaan ja lämmöt nousi jo 80 merkin yli ja seuraavankin merkin yli eikä tuuletin ottanut kierroksia yhtään enempää??
onko jokin viskokytkin sisäänrakennettuna, ja kuinka sitä huolletaan korjattaan?
vm -90.
