Auto 230 E -87,mutta moottori -91.Lämmöt pakkaa nousta punaselle/keittään tyhjäkäynnillä(lämmin moottori).Ajon jälkeen tuuletin pyörii vaisusti=hitaasti lämmöt nousee tyhjäkäynnillä,liikkeelle lähdettäessä taasen palaa norm.lämpöön.Onko autossa mahd.viskokytkin vai sähkötoiminen tuuletin joka olisi epäkunnossa ,kuinka tarkastetaan vika? Missä hintahaarukassa pyörii korjaus ja kannattaako hommata käytettyä?
Kiitoksia jo etukäteen!!!!
Viskokytkin vai sähkötuuletin?
"Lämmöt nousee" hakusanoiksi ja "etsi kaikilla annetuilla ehdoilla"
Löytyi erittäin paljon asiaa, pari viestiketjua juuri 230-koneestakin, toinen niistä tässä
Ohjeet jäähdytyspuhaltimen testaamiseksi löytyvät myös noista jutuista.
Löytyi erittäin paljon asiaa, pari viestiketjua juuri 230-koneestakin, toinen niistä tässä
Ohjeet jäähdytyspuhaltimen testaamiseksi löytyvät myös noista jutuista.