No niin moottori löytyi, ei ainakaan kuulunut mitään ääniä vaikka auto oli käynnissä ja renkkasi avaimella lukkoa. Mitenkähän sitä voisi tekstata että onko rikki? Vai haenko uuden, on vaan aika suolanen hinta KL 185 ekkeee.
Yhden kytkiksen mukaan sinne tulee kolme 'käyttövirran' kanssa tekemisissä olevaa johtoa. Musta/keltainen tulee sulakkeelta A (virtaa tulee startatessa ja auton käydessä) sekä punainen/valkoinen sulakkeelta C (virtaa tulee aina). Boksin maadoitus on ruskea johto. Loppujen pitäisi tulla lukoilta.
Noihin vanhempiin yksireikäisiin pumppuihin tulee kaksi johtoliitintä. Toiseen liittimeen tulee virta (+12v ja maa) ja toiseen (kolminapainen) signaali lukoilta (kuskinovi, pelkääjänovi ja takaluukku). Mittaa tuleeko tuohon virtaliittimeen jännitettä. Pitäisi tulla jatkuva jännite aina.