Juttu
Kuvasarja
Aika hyvälle näyttää
 W140 jälkeiset "nälkävuodet" koon suhteen alkaa oleen takanapäin.
 W140 jälkeiset "nälkävuodet" koon suhteen alkaa oleen takanapäin. W140 jälkeiset "nälkävuodet" koon suhteen alkaa oleen takanapäin.
 W140 jälkeiset "nälkävuodet" koon suhteen alkaa oleen takanapäin.
 Tuollainen "palasista koottu" Focus-look ei miellytä eniten minun silmääni, mutta jahka tuon auton näkee luonnossa, mielipide voi muuttua vielä kovastikin. Sisustasta tulee äkkiseltään mieleen uudet Bemarit. Toivottavasti nyt materiaaleja ei jouduta kohentamaan heti alkuunsa, vaan entisestä on otettu opiksi ja laatu on taattua. Vaihdevipu ohjauspylväässä on mainio!
 Tuollainen "palasista koottu" Focus-look ei miellytä eniten minun silmääni, mutta jahka tuon auton näkee luonnossa, mielipide voi muuttua vielä kovastikin. Sisustasta tulee äkkiseltään mieleen uudet Bemarit. Toivottavasti nyt materiaaleja ei jouduta kohentamaan heti alkuunsa, vaan entisestä on otettu opiksi ja laatu on taattua. Vaihdevipu ohjauspylväässä on mainio!

6-litrainenMariini kirjoitti: -V8 AMG onkin sitten "isolohko", 6.3l Tuleekohan enää V12 AMG:tä... Jos tulee niin minkäkokonen se sitten on

AMS:än speksit antaa .3l enemmän toivoa, mutta melekolailla ihan sama on tai ei. Onkohan ahdettu? KaiMelitos kirjoitti:
6-litrainen
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=20126
Jostain luin (ehkä http://www.germancarfans.com ) aikanaan että merkintä 6.9 tai 69 olisi rekisteröity Mersulle, ehkäpä tuommoinenkin on sitten jälleen tulossa.

Jotenkin vaan ihan eri paria, kun muuten on tehty niin modernia. Tulee jotenkin keulan sivumuodosta mieleen Audi TT ja C-pilarin seudusta joku A6.Mesedesi kirjoitti: Kello kojelaudassa oli komea. Siinä oli arvokkuutta esillä.




 
  
  
  .
 . 
  
 
Katsopas sen pikkumaasturin vanteiden puolien lukumääräMuffler kirjoitti:Tuolta löytyi kyllä jotain ihan muuta mielenkiintoista;
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/83832
