Auttakee miestä mäessä Oisin etsimässä hyvää tuning/jalopuu/nahkarattia, mutta en tiedä mistä löytyisi paras ja näyttävin (huomioden auton ulkonäön). Oisko kenelläkään ehdotuksia ratista joka sopisi ulkonäöltään w124:een, siis sellaiseen autoon jota ei ole tuunattu kovinkaan paljoa (melkein ei yhtään). Pistin kyselyä japille yhdestä ratista ja japin kautta sen tilaan mikäli hän vaan saa sitä rattia mihin päädyn
Mietin sellasta rattia mikä on ihan sen alkuperäisen ratin näköinen mutta siinä on jalopuuta ja nahkaa
Ehdottomasti alkuperäistyyppinen, Victorin tekele tai AMG/Brabus/Lorinser tms. käytettynä Ebaystä. Momon Olympic 2000 on kans ihan nätti ja puukin on zebranoa, taitaa vaan olla malliston kallein ruori (~450€).
PM kirjoitti:Ehdottomasti alkuperäistyyppinen, Victorin tekele tai AMG/Brabus/Lorinser tms. käytettynä Ebaystä. Momon Olympic 2000 on kans ihan nätti ja puukin on zebranoa, taitaa vaan olla malliston kallein ruori (~450€).
Juu itseasiassa tollasta alkuperästä japilta kyselin ja sellane olis tulossa Jos ei parempaa tuu keksittyä Hyvähän se on, pitää vaan kysellä noita vaihtoehtoja ku ei sitä montaa kertaa kehtaa rattiin sijoittaa
Se ratti mikä Jube sulla oli nii kävi kyl mielessä, mut ku toi mun auto ei oo ollenkaan "tuunattu", en tiedä voihan se tietysti käydä hyvinki ulkonäköön Tosiaan mun auto kun on ihan perus lookissaan niin miten se sit on sen ulkonäkö aspektin kans Kokeilemallahan se selviäs tietysti
Itse olen harkinnut Grant Classic Wood Wheeliä. Keskiöstä en tiedä että löytyykö suoraan mutta ainakin sellaisen voi aihiosta muokata sopivaksi. Itse en noista "normaaleista" tuning rateista perusta ja jos sen tyylinen pitäisi hankkia ni se olisi mokkanahkainen momon kilparatti eikä muovi/kumiviritys ja se taas ei välttämättä sopisi mersuun... Makuja on tietenki monia
Kyllä, oikein hyvän näköinen ratti kakkosneloseen, on juuri tuo nahka/pähkinäpuurarri, joka on orggis nahkaruorin kokoinen. Vielä somistettuna sievällä kromitähdellä ratin keskiö, niin aijai. Tietty, jos pähkinäpuuta, niin silloin pitää muidenkin puuosien olla sitä.
Luisin ratit on tarkoitettu vastaavasti leluihin, ei näytä yhtään miltään. Mielestäni
stanger kirjoitti:hommaa michaeli alkuperäistä hieman halkaisijaltaan pienempi ratti......
tuo alkup. ruori on JÄRKYTTÄVÄN suuri
Niin siis varmaan tarkoitat sitä mikä tuli jostai -93 vuodesta eteenpäin ? Jos sitä tarkoitat niin se ois kans yks vaihtoehto mut pitäis melkei selvittää sen yhteensopivuus ku siinä on muistaakseni se airbägi. Vai onko niitä myös ilman sitä tyynyä ?