W115 -73 värkkäystä

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

W115 -73 värkkäystä

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Laitetaanpa tänne vähä tarinaa tuosta mun pirssistä jos jotain kiinnostais...

Auto on kuulemani mukaan alunperin 220bensa, johon vuonna -81 oli vaihdettu tammerdieselin 220d vaihtomoottori. Aloitin projektin joskus vuonna-99 muistaakseni, jolloin auto oli vanhempieni omistuksessa ja seisonut poissa rekisteristä muutaman vuoden. Tekniikka oli suurinpiirtein kunnossa, mutta pellit aika huonossa kunnossa. Aluksi ajattelin, että kuukauden homma laittaa auto fiksuun kuntoon, mutta hommahan paisui ja kolme vuotta siinä lopen meni ja pitkää päivää tuli välillä tehtyä! :shock: :D

Tässä kuva kun auto vielä ajossa vuonna -93

Projekti alkuvaiheessa

Sisustaa projektin alkuvaiheessa

Suurin osa ajasta meni peltitöiden parissa, valmiita peltejä en ostanut yhtään. Peltiä meni noin 5 neliömetriä ja osan osista korjasin lasikuidulla. Pakkelointi vaihe oli työläs varsinkin kun vasta loppuvaiheessa sain kunnon koneen hiontaan. Suurimman osan hionnasta tein täysin käsipelillä.

Pakkelointia

Tekniikkaa tuli uusittua sen verran, että jousitus ja iskarit tuli uudet, kaikki pallonivelet ja raidetangonpäät uudet, melkein kaikki alustan puslat uudet (myöhemmin loputkin), jarruputket ja letkut uudet, jarrusatulat kunnostin ja levyt tuli uudet.ym.ym.ym.Ei jaksa millään kaikkea edes muistaa.

Sisustaan hommailin ehyempiä osia ja maalasin ne.Paljon tuli äänieristettäkin laitettua. Laitoin mallikohtaiset penkinpäälliset ja verhoilin kankaalla lattian ja erinäisiä osia.

Syksyllä -02 sain auton vihdoin taas ajoon ja rekisteriin ja silloin pirssi näytti tältä:
Etukylki
Eestä
Takaa
Kojelauta
Sisältä

Auto on ollut tuosta asti käyttöautona ja välillä on tullut uusittua vielä sitä sun tätä...

Viime kesänä -04 oli aika saada lisää ytyä pellin alle ja tämä tapahtui vaihtamalla vm.-84 OM617 eli 300d kone paikoilleen, jonka samalla sitten turbotin. Ahtimeksi tuli Schwitzer s2. Pako ja imusarjat on omaa käsialaa, hitsailtu pääosin vanhoista pakoputkenpätkistä :lol: , kuuleri on tehty jäämäpaloista ja hitsautettu eräässä korjaamossa. Pumppu kävi säädätyksessä HP-dieselissä ja myöhemmin vielä ruuvasin kierrokset tappiin. Hommassa oli kaikenlaisia hankaluuksia, mutta lopulta ratkaisut löytyivät ja konstruktio alkoi toimia. Pakoputken tein 2,5 tuumaisesta putkesta.Peräksi laitoin 3,07 välityksisen perän ja eteen tuli 123sen jarrusatulat ja isommat levyt, myös etujouset piti vaihtaa lyhentämättömiin... :D (Ei katsastajalle 5cm maavara kelvannut)

Vanha kone
Uusi kone
Ulkoasu viime talvena

Ulkoasuun on tullut pieniä muutoksia:Maskia on muutettu, ratti on vaihtunut, tuhkakupin tilalla on mittarit, kojelaudan päällä kaiuttimet ym.pientä.

Tulevaisuuden suunnitelmia:
Tänä kesänä uusi väri pintaan, etuspoikka johon lisävalot. Konepeltiä jatketaan eteenpäin, jotta kuulerin voi siirtää keulalle ja tehdään konepeltiin ilmanpoistoaukot.

Koneesta kansi irti, koitetaan parantaa kanavien virtausta, paremmin virtaavat imu ja pakosarjat, turbon nokka, erilainen turbo ja myöhemmin pumppuun isot elementit. Kuuleria muutetaan myös paremmin virtaavaksi. Mielessä on myös alkanut kyteä ajatus automaattilaatikosta ja lukkoperästä.

Suunnitelmat on vaan suunnitelmia, mutta mun suunnitelmilla on paljolti ollu taipumus toteutua...saas nähä.
:)

Täsä näin tiivistetysti juttua...asialliset kommentit ja ideat on tervetulleita.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Tämmöstä ois taas ohjelmassa ku vaan paistelis tuo aurinko eikä satais...

Saapa nähä tuleeko tästä mitään

Onko muuten pystärispesialisteilla jotain jippoa, millä saa tuulilasinpyyhkijän nivelen pysyyn paikoillaan? Ku se tahtoo aina sillon tällön pullahtaa sieltä mittariston takaa irti niin ettei vänkärin puolella sitten pyyhin pelaa...Nätti hommahan se on takas pullauttaa, mutta eihän se silti tarttis irtoilla...
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
an55
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 353
Liittynyt: Ti 21.10.2003 21:27
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja an55 »

Jos et halua vaihtaa pyyhkimen niveltä varsineen, niin tällaisella voisi kokeilla: irrota kuula pesästään ja lykkää varren päälle kutistemuovia muutaman sentin pätkän. Tee muoviin nippa nappa kuulan mentävä reikä. Työnnä kuula reiän läpi pesäänsä ja lämmitä kutistemuovia sen verran, että se pysyy hyvin paikallaan. Silloin samalla kuulalle tehty reikä pienenee sen verran, että se pysyy paikoillaan.
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Nyt on taas aika rälläkän laulaa...

Ruosteita pitäis nyt vähä saada kiinni...ruostekohtiin tulee pohjalle hionnan jälkeen sinkkimaali, jospa se taas vähän aikaa hillitsis ruosteen leviämistä. Ovien alareunojen (ja karmien alareunojen) ruostuminen on kyllä omaa tyhmyyttä, ku jäi aikanaan ovet säädettyä liian alas niin että alareunoista on hinkautunut maali pois ja ruostuminen voi alkaa, täytyy nyt koittaa rauhassa sitte tälläillä ovet kohdilleen :? .
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Antti M. kirjoitti:Nyt on taas aika rälläkän laulaa...

Ruosteita pitäis nyt vähä saada kiinni...ruostekohtiin tulee pohjalle hionnan jälkeen sinkkimaali, jospa se taas vähän aikaa hillitsis ruosteen leviämistä. Ovien alareunojen (ja karmien alareunojen) ruostuminen on kyllä omaa tyhmyyttä, ku jäi aikanaan ovet säädettyä liian alas niin että alareunoista on hinkautunut maali pois ja ruostuminen voi alkaa, täytyy nyt koittaa rauhassa sitte tälläillä ovet kohdilleen :? .
Hyvältä näyttää edelleenkin! Meinaatko pysyä entisessä värissä vai vaihdatko johonkin toiseen. Tuo nykyinen on ainakin erottuva väri. Tuli tuossa mieleen, että olisiko happomaali parempi suoja tuohon pohjaksi kuin sinkkimaali? Eri asiahan olisi jos sen sinkin saisi siihen jossakin altaassa laitettua. No enpä tiedä miten asia on...
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Re: W115 -73 värkkäystä

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Antti M. kirjoitti:Tänä kesänä uusi väri pintaan, etuspoikka johon lisävalot. Konepeltiä jatketaan eteenpäin, jotta kuulerin voi siirtää keulalle ja tehdään konepeltiin ilmanpoistoaukot.
Hyvä ajatus. Parantaa varmasti ulkonäköä enemmän klassiseen /8 suuntaan koska nykyinen on kieltämättä aika Mad Max tyylinen.

Vertaa ennen ja jälkeen turbo-OM617:n asentamista:
Eestä
Ulkoasu viime talvena
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Joo, kyllä väri vaihtuu samalla...tulee varmaanki tummanharmaa. Happomaalissa on se ongelma ettei voi vetää pakkelia päälle ja toisekseen ilman hiekkapuhallusta aina kuitenki vähä ruostetta jää ja se sinkki vähä hillitsee sen etenemistä. Mutta pakkeloinnin jälkeen kuitenki varmaan vedän happomaalin pohjamaaliksi. Saa nyt nähä mikä tuosta tulee, aikataulu on huomattavasti kiireisempi ku viimeksi maalatessa, mutta toki kokemusta on nyt enempi, eikä työtä yhtä paljon.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

" Happomaalissa on se ongelma ettei voi vetää pakkelia päälle"

:shock: Onko tosiaan näin? :roll:
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

romu kirjoitti:" Happomaalissa on se ongelma ettei voi vetää pakkelia päälle"

:shock: Onko tosiaan näin? :roll:
Näin ainaki Vianorin myyjä sanoi heidän happomaalistaan.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Minulla on samanlaista kokemusta sinkkimaalista. Ei pysynyt muovi- eikä lasikuitukitti päällä vaan tippui palasina pois.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Sivonen kirjoitti:Minulla on samanlaista kokemusta sinkkimaalista. Ei pysynyt muovi- eikä lasikuitukitti päällä vaan tippui palasina pois.
:shock: Kyllä mulla ainaki on ruukannu pysyä. :?
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Sivonen kirjoitti:Minulla on samanlaista kokemusta sinkkimaalista. Ei pysynyt muovi- eikä lasikuitukitti päällä vaan tippui palasina pois.
:shock: Sama täällä! Sinkki on ongelmallista ainakin ilman eristyskerrosta! :?
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Vähän alko pelottaa...Noo, kahtotaan miten äijän käy! :D
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Noh, mulla on spies-heckerin happomaalia alla, katotaan miltä näyttää vuoden päästä! :lol:
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Täsä vähä lisää tuoreita kuvia:

spoilerin sovitusta

vähä sivuprofiilia

Takaosa

Vielä pitäis auton etuosasta hioa enimmät ruosteet, nii sitten ois päällisin puolin ruosteet pistetty kuriin. Loppus vaan tuo sade, että pääsis hommiin :? . Eilen tuli Biltemasta metallipakkeliaki :D , monenlaista pakkelia oon kokeillu, mutta tuohon tykästyin heti ku sillä ei jää huokosia ja muutenki toimii hyvin.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Nyt on vähä paklailtuki jo
rokkiauto

Mustaa maalia pakkelin päällä suojaamassa ja toimii samalla hiontavärinä. Vähä pehmeältä vaikuttaa tuo sinkkimaali :( , ite maaliin kyllä tuntuu tökötit tarttuvan, mutta ku repii irti nii näkyy lähtevän sinkkimaalia mukaan :( . No, se on nyt kuitenki paree pysyä! :) Tuosa rokki-lookissa ois kyllä puolensa 8) , pistää miettimään että jättäiskö tuon tyyliseksi...Ehkä kuitenki siistimpi look on pitemmän päälle mukavampi. :)

Vähä harmittaa ku edellisellä maalauskerralla tuli aivan turhaan nyysättyä pienten yksityiskohtien kimpussa. Nyt teen vähä suurpiirteisemmin ku eipä tuo kori taida enää kovin kauhean montaa vuotta olla liikenteessä...mutta eipä sitä tiedä. :)
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Tänää sitte hioin ja ei tuntunu pakkeli olevan kunnolla kii :( , joten revin pakkelit pois ja laitoin rälläkän laulamaan paljaalle pellille asti, johon sitte vetelin suoraan pakkelit päälle. Kyllä näissä hommissa oppimista riittää...Pari työkalua, jotka näissä hommissa on mun mielestä ehdottomat, niin tarpeeksi leveä pakkelilasta(ostin uuden 45cm leveän :D ) ja paineilmahöylä. Molemmat nopeuttaa paljo hommia ja auttaa saamaan hyvän lopputuloksen.

Tuo sinkkimaali on varmaan ihan hyvää pohjaan ja semmosiin, mutta liian pehmosta näkyy olevan, että sen päälle vois laittaa oikein mitään. Aiemmalla maalauskerralla mulla oli vähä erilaista sinkkimaalia ja se tuntu sillon toimivan ihan hyvin ja siks odotin tämänki toimivan.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
pystyvalo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
Paikkakunta: vaasa/espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pystyvalo »

Heheh, aika tyylikäs tuo etuspoileri. Olikos sulla jokin muotti jolla tuon teit vai parantelitko jostain autosta peräisin olevaa spoileria ?

Mainitsit että olit vaihtanut autoon uudet iskarit, löytyikö pystäriin jostain oikein "sportti-iskarit" vai laitoitko uudet tarvikkeet alle ? Itse olen juuri sovittanut oman pystärini etuakselille Opel Mantaan tarkoitetut Bilstein rally iskarit, vaikuttais mitoiltaan sopivilta, alapään kiinnike vaan pitää ottaa vanhoista orggis iskareista noihin uusiin jotta saa kiinni. Nuo vaikuttais olevan riittävän jämäkät vähän nopeampaankin ajeluun...

Onnea ja menestystä sun pystäri rakenteluille.
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

pystyvalo kirjoitti:Heheh, aika tyylikäs tuo etuspoileri. Olikos sulla jokin muotti jolla tuon teit vai parantelitko jostain autosta peräisin olevaa spoileria ?

Mainitsit että olit vaihtanut autoon uudet iskarit, löytyikö pystäriin jostain oikein "sportti-iskarit" vai laitoitko uudet tarvikkeet alle ?

Onnea ja menestystä sun pystäri rakenteluille.
Pahvista tein mallin tuolle spoilerille(tuolla aika alussahan oli yks kuvakin missä on spoikan teko menossa), vähän vänkkyrä siitä tuli, mutta auton teen nyt enemmän tyyliin GO kuin SHOW, välillä meinaa mielenkiinto jo loppua ja kumminki tuo kukkii jostain muutaman vuoden päästä nii ei viitti turhaa alkaa kovin tarkasti enää tekeen.

Iskarit laitoin silloin muutama vuosi sitten kun Biltemasta sai vielä noita jotain sport-kaasuiskareita, ihan pystäriin oli vielä tarkotettu ja ihan hyvin tuntuvat asiansa ajavan.

Kiitoksia vaan onnitteluista :D .

By the way, pohjatyöt alkaa olla sillä mallilla, että ens viikolla vois alkaa harkita maalaamista, jos vain saa tallin vuokrattua ja toisen kulkupelin muutamaks päiväks.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

No nyt alkaa olla Mersussa taas tyyliä(kuvat hämärässä otettu, vähä huonoja):

vinosti eestä
vinosti eestä2
takaa
takaa sivusta
sivusta takaa
eestä

Ei tuosta lähellekään mitään näyttelykuntoista tullu, mutta eipä siitä pitänytkään tulla. Omasta mielestä kumminki näyttää nyt hyvältä ja värivalinta oli erittäin onnistunut. Puunaamista vielä ois jonku verran ja mylläys taitaa jäädä ens kesään jos sittekään. Spoikkaan pitäis lisävalot alkaa laittaan ja jos jollain löytyy H4-polttimoilla olevia pieniä kanttisia lisävaloja niin saa tarjota. Aika paljon tuntui muuten tuo spoikka parantavan ajo-ominaisuuksia ja tuohan se keulaanki uudenlaista ilmettä. 8) :D
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
pystyvalo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 348
Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
Paikkakunta: vaasa/espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pystyvalo »

ou jee !!!

Millä lailla tuo etuspoileri vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ??
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

pystyvalo kirjoitti: Millä lailla tuo etuspoileri vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin ??
Paljon vakaammalta tuntuu auto(vähän voi vaikuttaa asiaan ku muutaman päivän ajelin toisella autolla, mutta silti). Tuo spoilerihan vähentää auton alle menevän ilman määrää ja näin ollen estää "noste"-ilmiötä.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Hyvä väri, mukava homma muutenkin kun pidetään pystäri liikenteessä, vaikka ei ole MR- vehe. :D
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
ässäturbo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 22.07.2005 08:37
Paikkakunta: alastaro
Viesti:

Ilo nähdä muitakin samanlaisia

Viesti Kirjoittaja ässäturbo »

Nuorempana tuli "raiskattua" yksi vanha pystylyhty. Ensin ostin käyttöautoksi vaalean vihreän herkun. Sitten alkoi maalaustalkoot joihin osallistui paikallinen automaalarikin. Mattamusta oli ensimmäinen vaihe. Sitten väsyneen diiselin tilalle sovitettiin kaiken maailman jenkkikaseja, luojan kiitos ne eivät meinanneet sopia sinne. 280 kaasari tvin cam sopi onneksi hyvin ja veikin laitetta ihan kiitettävästi. Seuraava vaihe oli shoppaus, 8cm korkeudesta pois ja takalasi unohdettiin kokonaan. Sitten vielä perän muutos pick nick malliseksi. Tulikohan luettua nuorempana V8:ia liikaa :?: Kuvien laatu on aika huono, otin digikameralla valokuvista. http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4100.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4101.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4102.jpg Kaikkea se piru joutilaan käsillä teettää!
Avatar
santtu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ma 28.06.2004 22:07
Paikkakunta: helsinki

Re: Ilo nähdä muitakin samanlaisia

Viesti Kirjoittaja santtu »

ässäturbo kirjoitti:Nuorempana tuli "raiskattua" yksi vanha pystylyhty. Ensin ostin käyttöautoksi vaalean vihreän herkun. Sitten alkoi maalaustalkoot joihin osallistui paikallinen automaalarikin. Mattamusta oli ensimmäinen vaihe. Sitten väsyneen diiselin tilalle sovitettiin kaiken maailman jenkkikaseja, luojan kiitos ne eivät meinanneet sopia sinne. 280 kaasari tvin cam sopi onneksi hyvin ja veikin laitetta ihan kiitettävästi. Seuraava vaihe oli shoppaus, 8cm korkeudesta pois ja takalasi unohdettiin kokonaan. Sitten vielä perän muutos pick nick malliseksi. Tulikohan luettua nuorempana V8:ia liikaa :?: Kuvien laatu on aika huono, otin digikameralla valokuvista. http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4100.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4101.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4102.jpg Kaikkea se piru joutilaan käsillä teettää!

:shock: :shock:
dodge dart 1967
Avatar
ässäturbo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 22.07.2005 08:37
Paikkakunta: alastaro
Viesti:

Järkytetään vielä lisää mobilisteja

Viesti Kirjoittaja ässäturbo »

Tuosta kauhistuksesta löytyy pari kuvaa netistä muualtakin, ambulanssi alunperin. Joku oli kattopahkan jo leikellyt matalaksi aikaisemmin. Halpaveroinen paku. Ei muuten 245/45x16 liiemmin hakannut joutilasta 220d koneella. Ei enää nykyään jaksa edes ajatella rakentavansa mitään noin aikaa vievää, tuohon meni 3 vuoden satunnaiset illat ja vapaat. http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4116.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4109.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4108.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4110.jpg
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta meikäläinen ei saa kuvablogilta näkymään mitään. Onko muillakin ongelmaa vai vaan mun omassa päässä vikaa? :lol:
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
[jimi]
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ke 24.08.2005 11:28
Paikkakunta: k-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja [jimi] »

Olli Lajunen kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta meikäläinen ei saa kuvablogilta näkymään mitään. Onko muillakin ongelmaa vai vaan mun omassa päässä vikaa? :lol:
ei näy täälläkään... :roll:
www.mersuforum.fi
Avatar
samisalama
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja samisalama »

EI näy kyllä mitään...
Brum, Bruuuuummm!
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
Avatar
ässäturbo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 22.07.2005 08:37
Paikkakunta: alastaro
Viesti:

Koitetaas uudestaan noita kuvia

Viesti Kirjoittaja ässäturbo »

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4109.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4108.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4110.jpg http://kuvablogi.com/nayta/prev/img4116.jpg Ovat kyllä laadultaan todella surkeita, pitäisi päästä skannaamaan johonkin nuo valokuvat. Toivottavasti nyt näkyvät.
Vastaa Viestiin