Pyörännavan "korjaus" liimalla?
Pyörännavan "korjaus" liimalla?
Kuulin, että W123:siin on laitettu liimaa/jotain tököttiä väljän pyörännavan ja vetoakselin väliin, jotta lähdöissä tapahtuva kolaus on saatu pois. Kertokaa oletteko kuulleet vastaavaa tai oletteko itse tehneet vastaavan tempun ja millä aineilla?
Kai sinne jotain voisi laittaa.
Tässä ei nyt ole ihan sama asia mutta kerran piti Sierran etunapaan laittaa kaljapurkista peltiä laakerien sisäkoolin ja navan akselitapin väliin kun oli vanha laakeri syöny sen tapin väljäksi.
Tässä ei nyt ole ihan sama asia mutta kerran piti Sierran etunapaan laittaa kaljapurkista peltiä laakerien sisäkoolin ja navan akselitapin väliin kun oli vanha laakeri syöny sen tapin väljäksi.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Re: Pyörännavan "korjaus" liimalla?
Laakerilukitteella olen korjaillut joskus muinoin. Ei tosin kummoista rakoa tilkitse. Mitähän palikkaa nyt meinannet? Ei tuo lukite liikkuvassa pinnassa tietenkään pysy...Kaljapurkki kuulostaa kyllä ihan alan viritykselle.kardaani kirjoitti:Kuulin, että W123:siin on laitettu liimaa/jotain tököttiä väljän pyörännavan ja vetoakselin väliin, jotta lähdöissä tapahtuva kolaus on saatu pois. Kertokaa oletteko kuulleet vastaavaa tai oletteko itse tehneet vastaavan tempun ja millä aineilla?