Hei kaikille ja tässä olisi mun mahdollinen aihio ja kysymys kuuluu missä kulkee tehojen rajat kestävyyden suhteen. Meneekö viritys ihan ahtimen, kuulerin, pumpun ja putkiston muutoksilla?
Mese C 250TD MY97-98 (W202 C)
Eli minkä teholukeman jälkeen on aika parantaa voimansiirtoa?
T: Jyrki
ps. Mahdollinen auton vaihto edessä ja tehot ei saa ainakaan alle 270hv 450Nm alle mennä ettei ole vähemmän kuin nykyisessä bensa koneessa.
C 250TD virityksestä
Vähän riippuu vaihdelaatikosta, Jos viisivaihteinen automaagi, ei kannata ihan kauheita arvoja sille tyrkätä. Muuten tuon viritys on ihan vastaavaa kuin muidenkin, ainoastaan sähköiset pumput ja niiden ohjaukset, sekä varolaitteet pitänee unohtaa. No kai niihinkin poppakonsteja on, mutta itselläni on SpeedBusterin lastu ja sanottakoon ettei noi valmistajan antamat suoritusarvot nyt välttämättä ole ainakaan huonontunut
joo joo ja suljetulla alueella
Onhan se vaan niin, että saavutetusta ei voi antaa periksi, mutta taitaa se vaakakupissa olla toi käyttökustannukset kumminkin pikkuisen eri katekoriassa, kuin n 300 hv bensa autolla





Onhan se vaan niin, että saavutetusta ei voi antaa periksi, mutta taitaa se vaakakupissa olla toi käyttökustannukset kumminkin pikkuisen eri katekoriassa, kuin n 300 hv bensa autolla


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ti 02.08.2005 15:43
Se bensakoneinen lienee Subaru?
No kaikki viritys lyhentää koneen käyttöikää, eikä mitään takuita kestosta voi antaa, mutta onhan nuo 150 hv litratehoilla tupanneet pysymään kasassa, jos käyttö on fiksua. Varmaankaan tuolla viritysasteella ei montaa sataa tuhatta ajele, jos voimasta usein nauttii, mutta ennakoiden ja järkeä käyttämällä saattaa hyvinkin kestää.
Kytkin varmaan menee heti uusiksi, laatikko voi jonkin aikaa kestääkin. Vähäpäästöisyys aiheittaa ongelmia pakosarjaa, turboa, cooleria, putkistoa jne vaihdettaessa.
No kaikki viritys lyhentää koneen käyttöikää, eikä mitään takuita kestosta voi antaa, mutta onhan nuo 150 hv litratehoilla tupanneet pysymään kasassa, jos käyttö on fiksua. Varmaankaan tuolla viritysasteella ei montaa sataa tuhatta ajele, jos voimasta usein nauttii, mutta ennakoiden ja järkeä käyttämällä saattaa hyvinkin kestää.
Kytkin varmaan menee heti uusiksi, laatikko voi jonkin aikaa kestääkin. Vähäpäästöisyys aiheittaa ongelmia pakosarjaa, turboa, cooleria, putkistoa jne vaihdettaessa.