Olen tässä pohtinu että pitäisikö tämmöinen täräyttää pihaan.
Tällä hetkellä on MB 300 CE 24v sportline -93. Muuttuukohan tässä
AMGn malissa toi ajettavuus paljonkin kun tota hevosvoimaa tulee 52 lisää.
kai siinä alusta on jo jotaiin muuta kuin sama. Onko kellään kokemusta?
mielipiteitä olisko tämmöisessä jotain ideaa.
MB 300 CE AMG 3.4 272hv...olisiko tämmöinen peli?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
MB 300 CE AMG 3.4 272hv...olisiko tämmöinen peli?
220.128 Black Mirror
eiköhän nämä 220 hv:tä riittäne..itse ajattelin ostaa AMG:een silloin kun omaa autoa etsin,mutta tulin ajatukseen,että jos tulee vikaa konehuoneen puolelle elektroniikkaan tai johonkinkoneen osaan,niin aivan varmasti tulee ongelmia osien saamisten suhteen,koska AMG:een osat ei välttämättä ole vaihtokelpoisia m 104 moottorin osien kanssa?jos lukee vehon tarjouskatalogia,niin aina siinä alareunassa lukee"ei koske V8,24V,2.3-16V malleja"
"joskus meitä moniventtilisiä sorretaan"
ps.täällä ois yks AMG myytävänä,hinta on aika kova.
http://www.nettiauto.com/58050 )
"joskus meitä moniventtilisiä sorretaan"

ps.täällä ois yks AMG myytävänä,hinta on aika kova.
http://www.nettiauto.com/58050 )
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
AMG:n hinnoista tuli mieleen tapaus, kun autoliikkeeseen oli tullut vaihdossa uuteen Saab:iin sedan w124 AMG. Hintaa autolla myyntirivissä taisi olla 70-80tmk silloista rahaa. Tuolloin kyseisen biilin ikä oli max.10v.
Liike oli joku vähän pienempi ja tuntemattomampi, eivät ihan tainneet tietää auton arvoa...
Liike oli joku vähän pienempi ja tuntemattomampi, eivät ihan tainneet tietää auton arvoa...

Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Tähän mun 3.2AMG M103:seen kelpaa kyllä kaikki orkkis mersun osat (kulutus palikat) Tosin jos koneeseen joutuu syvemmälle menemään niin sitte voi mennä sormi suuhun. Eikös 2,3 16v ollu Cosworthin tekemä/avustama ?make kirjoitti:eiköhän nämä 220 hv:tä riittäne..itse ajattelin ostaa AMG:een silloin kun omaa autoa etsin,mutta tulin ajatukseen,että jos tulee vikaa konehuoneen puolelle elektroniikkaan tai johonkinkoneen osaan,niin aivan varmasti tulee ongelmia osien saamisten suhteen,koska AMG:een osat ei välttämättä ole vaihtokelpoisia m 104 moottorin osien kanssa?jos lukee vehon tarjouskatalogia,niin aina siinä alareunassa lukee"ei koske V8,24V,2.3-16V malleja"
"joskus meitä moniventtilisiä sorretaan"
ps.täällä ois yks AMG myytävänä,hinta on aika kova.
http://www.nettiauto.com/58050 )
Ja tohon myynti-ilmoitukseen.. Eikös näitä 3,4 litran pelejä ole ollu myytävänä vain ja ainostaan manuaalilla ?
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tuolle artikkelille...onneksi AMG:llä pärjää edes "normaaliliikenteessä"Nettiauto.com kirjoitti: ...eikä kevyt kaasupolkimen painallus aiheuta kovinkaan suurta muutosta vauhtiin. Auton paino tuntuu…
...Suorituskyky on kaikenlaiseen kurvailuun riittävä. AMG:n kanssa pärjää helposti arkiliikenteessä, ja tieto 272 hevosen olemassaolosta merkitsee, että tarvittaessa esimerkiksi rekan ohitse pääsee turvallisesti ja ripeästi.
...Auto on kuitenkin verrattain raskas ja automaatti verottaa osan tehosta.

2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Re: MB 300 CE AMG 3.4 272hv...olisiko tämmöinen peli?
Alustassa on varmaankin eroa ja sitä myöten myös ajettavuudessa..ja sekin on varma että 52 lisähevosta kyllä tuntuu..TimitZu kirjoitti:Olen tässä pohtinu että pitäisikö tämmöinen täräyttää pihaan.
Tällä hetkellä on MB 300 CE 24v sportline -93. Muuttuukohan tässä
AMGn malissa toi ajettavuus paljonkin kun tota hevosvoimaa tulee 52 lisää.
kai siinä alusta on jo jotaiin muuta kuin sama. Onko kellään kokemusta?
mielipiteitä olisko tämmöisessä jotain ideaa.

Itellä on AMG:stä ylipäätään hyvin vähän omia kokemuksia..ainoa omakohtainen kokemus on CLK AMG:stä ja ainakin siinä oli eroa kuin yöllä ja päivällä ihan joka asiassa kun vertasi samanlaiseen "tavalliseen" CLK:hon..mutta niin vakuuttava kokemus se kuitenkin oli että itse valitsisin AMG-version jos sellainen tarjolla olisi

Ei juma..... Kuinkahan keviästi ne on sitä kaasupoljinta on painellu, eihän se enään 100km/h vauhdissa taida hirveästi "hypätä" jos sievästi painaa. Tosin kun pohjaan runttaa niin saattaa sielä jotaki tapahtua.........Petri M. kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tuolle artikkelille...onneksi AMG:llä pärjää edes "normaaliliikenteessä"Nettiauto.com kirjoitti: ...eikä kevyt kaasupolkimen painallus aiheuta kovinkaan suurta muutosta vauhtiin. Auton paino tuntuu…
...Suorituskyky on kaikenlaiseen kurvailuun riittävä. AMG:n kanssa pärjää helposti arkiliikenteessä, ja tieto 272 hevosen olemassaolosta merkitsee, että tarvittaessa esimerkiksi rekan ohitse pääsee turvallisesti ja ripeästi.
...Auto on kuitenkin verrattain raskas ja automaatti verottaa osan tehosta.
VAi että teho riittää kaikenlaiseen kurvailuun, kyllä mie uskosin, että noilla tehoilla pääseen kohtuu äkkiä ainaki kortista eroon.
Eikös automaatissa ollu paremmat suoritus-arvot kuin manuaalilla? Paitsi huiput oli manuaalilla paremmat. (300ce)
Mitäs toi painaa, 1650 kg ? Onhan se ehkä typerä-r:ään verrattuna paljon. Mutta kyllähän tommosessa pirssissä taitaa olla ajo mukavuus kohallaa.
Paitsi faktahan on se että elämä alkaa 300:sta hevosesta

edittiä: M3 Vs 420E Niin kuppi kallistuu M3:sen puolele, noi bemun hevoset tuntuu ainaki "terävemmiltä", ja 420e on taas maantiellä mukavampi. onha nää pikkusen erinlaisia autoja, koniluku on aika lähelä toisia, paitsi 420e taitaa painaa 1800kg.
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport