Lasien lisätummennus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tarmo.e.t
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Ma 27.12.2004 12:59
Paikkakunta: Helsinki

Lasien lisätummennus

Viesti Kirjoittaja tarmo.e.t »

Nyt farkussa takaovissa ja takalaseissa arviolta noin 50% tummennus.
Voiko jo laitetun kalvon päälle laittaa lisätummennuksen vai onko tuhoon
tuomittu yritys. Onko joku kokeillut ja saanut onnistumaan ja mikä lopputulos.
C 180 Kompressor Aut.
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Minun entiseen sierraan joku tavallinen tampio oli askarrellut takalasiin kalvon 78 palasesta. Kalvonpalat oli osittain päällekkäinkin ja hyvin pysyi kiinni. (tässä tapauksessa liiankin hyvin :x )

Eli onnistuu.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Entiset kalvot vaan kokonaan pois ja riittävän tummaa kalvoa tilalle.
Rahaa ei mene yhtään enemmän ja paljon parempi lopputulos.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
tarmo.e.t
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: Ma 27.12.2004 12:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tarmo.e.t »

ssdesign kirjoitti:Entiset kalvot vaan kokonaan pois ja riittävän tummaa kalvoa tilalle.
Rahaa ei mene yhtään enemmän ja paljon parempi lopputulos.
Nyt ei ole kysymys rahan menosta vaan lähinnä siitä duunista, jonka joutuu
tekemään poistettaessa vanhoja kalvoja. Jos homma onnistuu vanhojen päälle
se on tehty siinä ajassa kun vanhoja nysvää pois. Ja jos lopputulos ei miellytä, niin vanhat kalvot ovat jokatapauksessa pohjalla. Kysymys on vain päälle kalvottamisen onnistumisesta.
C 180 Kompressor Aut.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Mitenkäs muuten jos auotssa on takalasin lämmityslangat lasin pinnassa, niin ei kukaan ole niitä onnistunut kalvoa poistaessa saamaan irti? Vai ovatko ne sentään tarpeeksi tiukasti kiinni.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
carlsson
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ke 06.07.2005 19:16

Viesti Kirjoittaja carlsson »

tarmo.e.t kirjoitti:
ssdesign kirjoitti:Entiset kalvot vaan kokonaan pois ja riittävän tummaa kalvoa tilalle.
Rahaa ei mene yhtään enemmän ja paljon parempi lopputulos.
Nyt ei ole kysymys rahan menosta vaan lähinnä siitä duunista, jonka joutuu
tekemään poistettaessa vanhoja kalvoja. Jos homma onnistuu vanhojen päälle
se on tehty siinä ajassa kun vanhoja nysvää pois. Ja jos lopputulos ei miellytä, niin vanhat kalvot ovat jokatapauksessa pohjalla. Kysymys on vain päälle kalvottamisen onnistumisesta.
Kannattaa ehdottamasti ottaa vanhat pois.. siihen ei mene kuin muutama minuutti.
C 200K -02 A
Ex: MB 230ce -90
MB 190e 1.8 -92
MB 190e 2.0 -85
+ 4x BMW, 1x Audi, 2xOpel, 1xToyota
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

vanhat pois ensin......terävällä "siklillä" ja vaikka asetonilla.
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Vastaa Viestiin