w201 sivuhelmat
w201 sivuhelmat
Onko kellään tietoa mistä saisi kohtuu hinnalla sivuhelmat muovikylkiseen 201 malliin.
Completokselta kyselin, mutta ne ei tienneet edes onko niillä tavaraa varastossa.
parhaan lopputuloksen varmaan saa kun liimaa ja laminoi alkuperäisen helman päälle "lisämuovin", mutta ei viitsis ihan alusta saakka tehdä itse.
onko kokemuksia asiasta?
Completokselta kyselin, mutta ne ei tienneet edes onko niillä tavaraa varastossa.
parhaan lopputuloksen varmaan saa kun liimaa ja laminoi alkuperäisen helman päälle "lisämuovin", mutta ei viitsis ihan alusta saakka tehdä itse.
onko kokemuksia asiasta?
w201 helmat
Elikkäs ainakin tälläinen olisi http://www.streetstylecar.net/ tuolla ainakin w202 osat huomattavasti halvempia kuin completoksella...
- MB CLK 200 -98
- MB W201 200 -88
- MB W201 200 -88
Ei ole paha homma tehdä itse, vaikka kuidusta ja liimata orggiksen päälle.
Liimaat vakio helman päälle uretaani levyä ja veistelet siitä mieleisesi, lopuksi kuorutat kakun kuidulla...
Hiontaa ja paklausta on kyllä luvassa mutta mikäs siinä.
Tuossa kuvaa omasta rojektista

Liimaat vakio helman päälle uretaani levyä ja veistelet siitä mieleisesi, lopuksi kuorutat kakun kuidulla...
Hiontaa ja paklausta on kyllä luvassa mutta mikäs siinä.
Tuossa kuvaa omasta rojektista

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
www.streetstylecar.net sivuilla näkyy olevan vain peltihelmaiseen 201 malliin helmoja.
mites jos ne tekis itse. mistä tuota urataanilevyä löytää ja pitääkö se olla jotain tietyn paksuista?
Laiskana olisin tietysti halunnut valmiit palikat
mites jos ne tekis itse. mistä tuota urataanilevyä löytää ja pitääkö se olla jotain tietyn paksuista?
Rautakaupassa myyvät mielellään, mutta hätänen kaveri tekee malli kappaleen vaikka pullo uretaanilla.Carl kirjoitti:www.streetstylecar.net sivuilla näkyy olevan vain peltihelmaiseen 201 malliin helmoja.
Ittellä paksuin levy on jotain 50mm
Eipä nuo streetin helmat ole kovin kalliit, veikkaan että menee muovi helmaseen pinellä modauksella varsinkin jos on lasi kuitua tai hitsattavaa muovia(PE, tms...)
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Alkuperäinen helma muovihan ei ole varmaan lasikuitua, liimasitko vai laitoitko hartsilla ja lasikuitumatolla kiinni siihen, vai poistitko alkuperäisen helma muovin kokonaan alta?
Miten ne yleensä asennetaan?
Mietin vaan että jos alkuperäiseen lähtee laminoimaan lisää tavaraa, miten se tarttuu, ettei tulis sitten ikäviä halkeamia, jne.
Miten ne yleensä asennetaan?
Mietin vaan että jos alkuperäiseen lähtee laminoimaan lisää tavaraa, miten se tarttuu, ettei tulis sitten ikäviä halkeamia, jne.
En laittanut levikkeitä omaan autoon vaan myin ne vähän aikaa sitten pois, kun ostin kunnon korisarjan. Mutta ei sitä ollut tarkoitettu "kiinteästi" asennattaviksi siihen muoviin vaan alhaalta samoihin reikiin kun alamuovikin ja päihin muutama ruuvi. Ovikynnyksen kohdalta oli kyllä tarkoitus laittaa hieman sikaa mutta kuitenkin niin, että koko lasikuituhelma on poistettavissa siististi. Ne oli kyllä melko tarkasti sovitettu.
Voin kyllä lähettää muutaman kuvan sulle sähköpostiin.
Voin kyllä lähettää muutaman kuvan sulle sähköpostiin.