No nii on tullut taas rämpyytettyä vanhusta ja ottanu vähä ittehensä...aika moinen välys on kun päästää kaasusta nii on sellaanen pompotus ilmiö...ottaa niinku välykset toisesta päähän toiseen nii pompottaa nii viätävästi...minkälainen välys perässä sallitaan??perä kuitenkaan ei äännä,mutta kyllä se kartaani vähä liikkuu väljää...mistä vikaa kannattaa paikantaa...oon vähä epäilly kaasuvivuston iskunvaimennintakin...
Niin ja sitte siitä jurruutuksesta matalilla kierroksilla...itte epäilen moottorin tukikummia ja niitä vois tästä jouskari mallista syyttää kans...että onko muilla ollu samaa vikaa?
On nii kiva heitellä niitä luisuja,mutta välistä se vaatii sitä vaihdetta...
Jurruuttaa ja välystä...
Re: Jurruuttaa ja välystä...
Vanhusta???No kai se on suhteellista(ilmeisesti kyseessä kuitenki allekirjoituksen auto?)...Jos pompottaa nii veikkaisin, että vetoakseli alkaa olla parhaat päivänsä nähnyt(tai nivel siis) Mulla ainaki on välyksiä voimansiirrossa varmaan useammassa paikassa, muttei pompota vaan ottaa vain aina kiihdyttäessä tai moottorijarrutuksessa välyksen siististi takas. Rikkinäisellä vetarilla tahtoi rytkyttää ja varsinki pienillä nopeuksilla. Kaasuvivuston iskarilla ei liene osuutta asiaan, se ei vaikuta oikeastaan paljo mihinkään käytännössä.nicnac kirjoitti:No nii on tullut taas rämpyytettyä vanhusta ja ottanu vähä ittehensä...aika moinen välys on kun päästää kaasusta nii on sellaanen pompotus ilmiö...ottaa niinku välykset toisesta päähän toiseen nii pompottaa nii viätävästi...oon vähä epäilly kaasuvivuston iskunvaimennintakin...
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Re: Jurruuttaa ja välystä...
Onkohan mulla sama juttu, kun paikaltaan lähtee täydellä kaasulla niin perästä kuuluu kolinaa/koputusta ja loppuu kun maksimi vääntö loppuu.Antti M. kirjoitti:Vanhusta???No kai se on suhteellista(ilmeisesti kyseessä kuitenki allekirjoituksen auto?)...Jos pompottaa nii veikkaisin, että vetoakseli alkaa olla parhaat päivänsä nähnyt(tai nivel siis) Mulla ainaki on välyksiä voimansiirrossa varmaan useammassa paikassa, muttei pompota vaan ottaa vain aina kiihdyttäessä tai moottorijarrutuksessa välyksen siististi takas. Rikkinäisellä vetarilla tahtoi rytkyttää ja varsinki pienillä nopeuksilla. Kaasuvivuston iskarilla ei liene osuutta asiaan, se ei vaikuta oikeastaan paljo mihinkään käytännössä.nicnac kirjoitti:No nii on tullut taas rämpyytettyä vanhusta ja ottanu vähä ittehensä...aika moinen välys on kun päästää kaasusta nii on sellaanen pompotus ilmiö...ottaa niinku välykset toisesta päähän toiseen nii pompottaa nii viätävästi...oon vähä epäilly kaasuvivuston iskunvaimennintakin...
Ei kuulu matkanopeudessa.
w123 200D Taxi Power - w123 230E Manne supra - r129 SL500 avokki
Kun vetari oli rikki nii aina ku lähti liikkeelle kuului voimakasääninen klonks ja kylällä ajaessa tahtoi nykiä ja kolista nii että oli hermot kireällä. Kovemmassa vauhdissa ei huomannut oikeastaan mitään vikaa, paitsi sitte ku oli ehjät vetarit paikalla niin hoksas, että tulipas hiljanen. Mulla oli sen verran kulahtaneet ne nivelet, että löysän kyllä huomas selvästi ku tarras kunnolla vetarista kiinni ja koitti liikutella.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Väljee
Voisko se väljä johtua perän kannatiheloista? Omasta romusta kuului kolahduksia perästä ja vika oli kannatinheloissa...Tiedä sitten. Nää mersun akselistot kun on täynnä heloja, puslia ja kaikenmaailman tankoja ja vipstaakkeja..