200D 7mm elementeillä
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
200D 7mm elementeillä
Kuinka paljon käytännössä olisi mahdollista saada voimaa 200rieselistä tuommoisella pumpulla, kannenporttauksella, paremmalla pakosarjalla? Onko joku penkittänyt tuommoisella iso elementtipumpulla varustettua vapari 200d?
RED POWER IHC DT-358
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Myyntipalstalla on myynnissä 4-syl pumppu 7mm elementeillä, oliko nyt 800eEsaO kirjoitti:Minkääs hintanen tuo pumpun tapitus on? jos säätö on siinä jotain 350e ja siitä ylöspäin nii paljo tulee hintaa lisää??
ja vaihtopumpulla 600e...
S212 220cdi
Ex:
W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Ex:
W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Pelkällä säädöllä teho lienee 90 hevosvoiman paikkeilla. Syöttöä saisi vielä vähän lisää, mutta savutus lisääntyy enemmän kuin teho...
7 mm tapeilla polttoaineannos saadaa ajoitettua edullisempaan kampikulmaan, jolloin tehoa saataneen samalla savumäärällä enemmän (hyötysuhde paranee). Vaikea kuitenkin kokeilematta uskoa, että menisi paljoa yli 100 hv. Aika kalliiksi tulee noi 10 lisähevosta. Lisäksi isoilla tapeilla kylmäkäynnistys on äänekkäämpi.
Jos löytyy tietoa, että ilman ahdinta tai älytöntä savutusta saisi 200 D:stä yli 100 hp, olen itsekin kiinnostunut pumpun modauksesta.
7 mm tapeilla polttoaineannos saadaa ajoitettua edullisempaan kampikulmaan, jolloin tehoa saataneen samalla savumäärällä enemmän (hyötysuhde paranee). Vaikea kuitenkin kokeilematta uskoa, että menisi paljoa yli 100 hv. Aika kalliiksi tulee noi 10 lisähevosta. Lisäksi isoilla tapeilla kylmäkäynnistys on äänekkäämpi.
Jos löytyy tietoa, että ilman ahdinta tai älytöntä savutusta saisi 200 D:stä yli 100 hp, olen itsekin kiinnostunut pumpun modauksesta.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Täällä on jotkut ihmetelleet, miksi vaparidiesel säädetään niin että se savuaa kun savu ei lisää voimaa.
Ei lisää savu voimaa, mutta voima lisää savua.
Toisesta suupielestä samat henkilöt ihastelevat turbojen "voimasavuja"
En minäkään savua kaipaa, mukavampaahan se olisi jos autoon saisi reilusti lisää tehoa ilman savumerkkejä.
PP:n auto kyllä jättää ison mustan läikän maahan kun paikallaan livauttaa kaasua.
Mitenkäs muuten lämmöt pysyvät kurissa, PP ?
alappas nyt lukea tämä ja vastailla
Ei lisää savu voimaa, mutta voima lisää savua.

Toisesta suupielestä samat henkilöt ihastelevat turbojen "voimasavuja"

En minäkään savua kaipaa, mukavampaahan se olisi jos autoon saisi reilusti lisää tehoa ilman savumerkkejä.
PP:n auto kyllä jättää ison mustan läikän maahan kun paikallaan livauttaa kaasua.

Mitenkäs muuten lämmöt pysyvät kurissa, PP ?
alappas nyt lukea tämä ja vastailla

wiimax.fi
Noo, kyllä se kieltämättä vähä tuprauttaa....
Tässä kerran pääsin rouvan kiesiä kokeileen, lämmöt pysyy tasan normaalissa normaali ajolla, sitte ku laskin lentokentän päästä päähän noin 180 km/h niin nousi siihen 90-100 astetta. Ei minusta juuri paha.
Syöttömäärä on kohtuullinen, ei se oikein tuon enempää pysty polttaan.
Tässä kerran pääsin rouvan kiesiä kokeileen, lämmöt pysyy tasan normaalissa normaali ajolla, sitte ku laskin lentokentän päästä päähän noin 180 km/h niin nousi siihen 90-100 astetta. Ei minusta juuri paha.
Syöttömäärä on kohtuullinen, ei se oikein tuon enempää pysty polttaan.
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City