Kun kierrokset nostaa hieman tyhjäkäynniltä, moniurahihna "pärrää" hetken ja on sen jälkeen täysin äänetön. Onkohan kaasujousi liian väsynyt ja odottaa uusimista vai mitä asialle olisi tehtävissä?
omassa (s202tdt) tota pärinää ilmeni myös ja poistui sitten sen iskarin vaiholla, oli se iskari myös oksentanut jotai öljyäkin sisuksistaan. Oli muuten Veemäinen vaihtaa.
omas meses oli samaa vikaa,eli samaa pärinää... aikani sitä ihimettelin ja kun asiaa paremmin tutkin niin sen kiristimen iskarista oli alapään silimästä pusla&kumi aivan morijesta.... tein sitte uuden kumin&pulan kun iskari tuntui muuten ehejältä,asensin systeemin paikallensa ja pärinä loppui.
sitä en kyllä hokannu että miksi se oli sen alapäänpuslan siihenkuntoon syöny...
Mika.U kirjoitti:omassa (s202tdt) tota pärinää ilmeni myös ja poistui sitten sen iskarin vaiholla, oli se iskari myös oksentanut jotai öljyäkin sisuksistaan. Oli muuten Veemäinen vaihtaa.
Eikö tossa Luukaksessa ole sama iskari systeemi,mielestäni sen ny vaihtaa 1/4 tunnissa.,jos nyt on sitte sama sydeemi kun en ole aivan 100 varma.TERE
nostetaas vanhaa aihetta, kun ei aina uutta viitti tehdä!
Eli kuinka suuri/haastava operaatio on vaihtaa hihnan kiristimen rulla/pyörä?
Joutuuko koko kiristin systeemin irrottamaan?
teinitähti kirjoitti:nostetaas vanhaa aihetta, kun ei aina uutta viitti tehdä!
Eli kuinka suuri/haastava operaatio on vaihtaa hihnan kiristimen rulla/pyörä?
Joutuuko koko kiristin systeemin irrottamaan?
unohtui mainita että auto on 220D koneella vuosimallia 94
teinitähti kirjoitti:nostetaas vanhaa aihetta, kun ei aina uutta viitti tehdä!
Eli kuinka suuri/haastava operaatio on vaihtaa hihnan kiristimen rulla/pyörä?
Joutuuko koko kiristin systeemin irrottamaan?
unohtui mainita että auto on 220D koneella vuosimallia 94
hmm sitten saako remmin pujotettua paikalleen, flektin siipien ollessa paikallaan?