Pitäis kans saada tietoon sama mitä Heikki tuossa jo peränkuulutti eli meneekö noi vilkut muuten läpi katsastuksesta eli onko E-hyväksytyt. Ja mahtaakohan olla lämmitetyt ja sähkösäätöset?
Vai pitääkö ottaa luuri kauniiseen käteen ja yrittää puhua ruotsia tuonne Shoppeniin?
Late280 kirjoitti:Pitäis kans saada tietoon sama mitä Heikki tuossa jo peränkuulutti eli meneekö noi vilkut muuten läpi katsastuksesta eli onko E-hyväksytyt. Ja mahtaakohan olla lämmitetyt ja sähkösäätöset?
Vai pitääkö ottaa luuri kauniiseen käteen ja yrittää puhua ruotsia tuonne Shoppeniin?
itelläkin kävi jo toi ruottin sönkkääminen mielessä mut hyvä kun osaa sanoo ees päivää ruottiksi nii taidanpa antaa olla
mut noi vissiin onki pelkät peilin kuoret jossa on vilkku (en oo täysin varma)
en sit oo varma et onko eu hyväksyntää...
riskillä pelillähän tekee vaan niin et ostaa ja asentaa ja sit katsastaa... jos menee läpi niin hyvä on ja jos ei niin ei sit...
mä jätin ton vilkkupeilin sikseen ku konttorilta kysyttiin et miten jos laittas noi peilivilkut niin alko sit selittelee niitä eu hyväksyntä hommia ja muita.. aattelin et varmasti sit kysyyki ne hyväksynnät jos menee katsastamaan
Ratkaisin ongelman nyt siten, että ostin Saksasta tutun kaverin kautta E-Mersun alkuperäiset peilin kuoret ja kaikki mitä tuohon nyt tarvittiin. On ainakin E-hyväksytyt ja sopii kiinni...
Oon nimittäin lähdössä huomenna Saksaan hakeen omaa Mersuani.
Late280 kirjoitti:Ratkaisin ongelman nyt siten, että ostin Saksasta tutun kaverin kautta E-Mersun alkuperäiset peilin kuoret ja kaikki mitä tuohon nyt tarvittiin. On ainakin E-hyväksytyt ja sopii kiinni...
Oon nimittäin lähdössä huomenna Saksaan hakeen omaa Mersuani.
Että näin
onnee autonhaku matkalle onkos se autokin E-mallia vaiko C
Kiitoksia vaan! Yritetään saada auto ehjänä kotiin
Auto on C-mallia, tarkemmin sanottuna C280 vuosimallia -96. Kaveri kävi Mersulla ostamassa siihen nuo peilien tarpeelliset osat, että saa nuo vilkut niihin. Ei tartte sitte lokasuojia puhkoa. Toki tulee vähän kalliimmaksi, mutta...
Late280 kirjoitti:Kiitoksia vaan! Yritetään saada auto ehjänä kotiin
Auto on C-mallia, tarkemmin sanottuna C280 vuosimallia -96. Kaveri kävi Mersulla ostamassa siihen nuo peilien tarpeelliset osat, että saa nuo vilkut niihin. Ei tartte sitte lokasuojia puhkoa. Toki tulee vähän kalliimmaksi, mutta...
multa puhkastiin lokarit jo no se tehtiin ammattilaisen käsin ja kaikki ruostesuojaukset suun muut on niin saa nyt kelvata
olishan se ollu tyylikkäämpi peileissä no onneks sä oot saanu asiat hoidettuu
Itellä on sama ongelma. Tuonti w202/c280 ei ole kylkivilkkuja
ja olen nyt hommaamassa siihen noita w210 peilejä.
Tiedätättekö meneekö peilit suoraan kiinni vai
tarviiko jotain sovitteita tai virityksiä?
Ebaysta katoin et 122€ kpl maksaa vilkulliset peilit.
Olin kattovinaan että peilien lasit on erin malliset.
Ettei menis pelkät kuoret w202 lasien päälle...
Lep1 kirjoitti:Itellä on sama ongelma. Tuonti w202/c280 ei ole kylkivilkkuja
ja olen nyt hommaamassa siihen noita w210 peilejä.
Tiedätättekö meneekö peilit suoraan kiinni vai
tarviiko jotain sovitteita tai virityksiä?
Ebaysta katoin et 122€ kpl maksaa vilkulliset peilit.
Olin kattovinaan että peilien lasit on erin malliset.
Ettei menis pelkät kuoret w202 lasien päälle...
Kiits
E mallin (w210) vilkulliset peilit menee suoraan paikalleen C malliin (w202). Mitään sovitteita ei tarvita. Sähkökytkennät pitää tehdä tietty itse ts johdot vetää oviin. Kuoret ei mene W202 lasien päälle vaan tarvit täydelliset peilit laseineen päivineen.
Ite käytin tänää oman W202 C36 AMGn katsastuksessa ja oli noi km-partsista ostetut peilin vilkut niin rupesi katsuri tähyilemään niitä ja tuli maininta otteeseen, että vaihdettava .... mennessä ja sentakia vaan kun ei ole hyväksyntää...
Eli pitäisi nyt löytää sellaiset missä on hyväksyntä :S
Ei Veholtakaan saanut tälle korimallille peilin vilkkuja orkkiksena. Eli tarjolla on vain noita "tuning" mallisia ellei rupea itse kuiduttamaan peilin kupuja johon vaikka upottaa noi väykyn peilin vilkut kun näytti olevan aika saman mallinen tuo vilkku.