Ebersbächerin asennus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
eki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ebersbächerin asennus

Viesti Kirjoittaja eki »

Olisko kellään vinkkiä, minnekkä päin moottoritilaa kannattaa ebersbächer moottorinlämmitin sijoittaa. Kyseessä on E 250 D -93. :?: :?:
Samaten mistä löytää helpoimmin puhaltimen johdon, mikä kytketään lämmittimen ohjausreleelle. :?: :?:
Mersu on kuin huume, on hyvä olla kun sillä ajaa ja luopuminen on mahdotontonta.

Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
Boss
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Boss »

Mulla ainakin tällätty tuonne hanttarin puolelle, siihen pyörän etupuolelle....
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Mulla on Webasto konehuoneessa vasemmassa alareunassa. Jos autossasi on ilmastointi, se ei sitten mahdu sinne, koska kompura on tiellä.
Puhaltimen piuhan otin sulakerasiasta. Sulakerasiasta kannet irti ja sulake pohja irti. Alta pääsee sitten piuhoja irroittamaan.
Kalusto:
Mersu(ja)

*
eki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja eki »

Kiitti vinkeistä. Kuskin puolelle pitäs varmaan laittaa, ilmastointia kun ei oo. Alle vaan joutuu ryömiin.
Tarkotin tolla kysymyksellä kyllä, että olisko siellä valmiita kierrereikiä mokomalle hökötykselle. Ilmeisesti ei oo.
Mersu on kuin huume, on hyvä olla kun sillä ajaa ja luopuminen on mahdotontonta.

Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Minä hitsasin telineen Webastolle ja yhtään reikää en porannut mihinkään. (Ehjään peltiin ei perkele reikiä tehdä :evil: ) Tein telineeseen kiinnikkeet sellaisiin kohtiin, että se kävi suoraan autossa oleviin reikiin.
No jos et voi hitsailla mitään, ni kyllä sen sinne alas varmasti saa. Käyttää vaikka jotain kulma/lattarautaa tukina. Kyllä se siitä. :)
Kalusto:
Mersu(ja)

*
Vastaa Viestiin