hydrauliset venttiilinnostimet, M102 230E -91
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe 16.07.2004 16:15
- Paikkakunta: Kainuunmeren ympäristö
hydrauliset venttiilinnostimet, M102 230E -91
Heippa kaikki lajitoverit!
Olen antanut kertoa itselleni, että venttiilikopan alla rapsuttavat nuo kyseenalaista mainetta saavuttaneet hydrauliset venttiilinnostimet. Ovat kuulema kuluneet väljiksi.
En nyt pystyisi millään uhrata läjää euroja tähän projektiin, kun tonnikalapurkkiin ja makarooniinkin pitäisi riittää tuohta.
Laskeskelin, että näitten vaihto maksaa sellaiset 202,- euroa.
(8 kpl nostimia x 14,- eur/kpl = 112,- euroa sekä työt 1,5 t x 60,- eur/tunti = 90,- euroa)
Jos haluan olla nuuka ja teettää tuon huollon (mersuja huolletaan, ei korjata ) vasta ensi keväänä, niin ehtiikö tuo nostimien rapsutus aiheuttaa muita vaurioita konehuoneen puolella?
Nimim. "Maksanko vaiko enkö?"
Olen antanut kertoa itselleni, että venttiilikopan alla rapsuttavat nuo kyseenalaista mainetta saavuttaneet hydrauliset venttiilinnostimet. Ovat kuulema kuluneet väljiksi.
En nyt pystyisi millään uhrata läjää euroja tähän projektiin, kun tonnikalapurkkiin ja makarooniinkin pitäisi riittää tuohta.
Laskeskelin, että näitten vaihto maksaa sellaiset 202,- euroa.
(8 kpl nostimia x 14,- eur/kpl = 112,- euroa sekä työt 1,5 t x 60,- eur/tunti = 90,- euroa)
Jos haluan olla nuuka ja teettää tuon huollon (mersuja huolletaan, ei korjata ) vasta ensi keväänä, niin ehtiikö tuo nostimien rapsutus aiheuttaa muita vaurioita konehuoneen puolella?
Nimim. "Maksanko vaiko enkö?"
Viimeksi muokannut HandiCap, La 05.11.2005 17:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 230E -91
Vaihdoin itse muutama viikko sitten W124:n 200 vm.-88 bensakoneeseen nuo samaiset nostimet ja ainakaan siinä ei tarvinnut purkaa nokkaa pois,vain keinuvipupari yksi kerrallaan irti,niistä nämä hydrauliset nostajat pois,uudet tilalle ja keinuvivut takaisin kiinni.Ei ollenkaan paha homma,aikaa tuhraantui pakollisine tupakkitaukoineen pari tuntia.
En ole aivan satavarma mutta luulen että se on sinun autossasi aivan samanlainen homma,eli nokkaa ei tarvitsisi irroittaa.
En ole aivan satavarma mutta luulen että se on sinun autossasi aivan samanlainen homma,eli nokkaa ei tarvitsisi irroittaa.
en tiedä kuinka mersussa käy kun on väljää mutta mazda ja audi polttaa ainakin venttiilin ajan mittaan kun antaa liika kauan nostimien rallattaa sitä en tiedä että kauanko ne saa rallatella sielä ennen kuin sattuu vahimkoa mutta syy venttiilin palamiseen on se että kyseinen venttiili kulkee jäljessä ja sulkee liika ajoissa en tiä uskooko kukaan tuota tai ymmärsikö mutta näin on