
peteracing raottaa tallin ovea...
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
peteracing raottaa tallin ovea...
eli tänne alan päivitteleen tapahtumia noista mun projekteista... ensin vuorossa tuo uusi helmi eli 123 coupe ja sit myöhemmin siirrytään toho cossu hommaan ja välillä pitäs kakkosnelonen leimata... katotaanpa mikä noista o isoin homma
jube laittaa tänne kuvia autoista ku kerkee..

power is nothing without control...
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
juu...
täytyy päiväsaikaan napata parempia...*prkle mikä peseminen noissa..* huomasit jube ett ikkunaveivit puuttuu tossa coupessa...kattoluukusta kans
on muuten nii hieno ja ehyt sisältä tuo ett pakko oli ostaa..niin ja mittarilukema 298tkm. saksasta laivattu -98.

on muuten nii hieno ja ehyt sisältä tuo ett pakko oli ostaa..niin ja mittarilukema 298tkm. saksasta laivattu -98.
power is nothing without control...
Re: juu...
Myy mulle 500€:lla?peteracing kirjoitti: on muuten nii hieno ja ehyt sisältä tuo ett pakko oli ostaa..
(Ei voi maksaa enempää ku veivitki puuttuu, eikä oo ees reikiä niille valmiina)
Onko miten mätä pelleiltään?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
en myy...
tarkotit kai 5000€??
en mä tuota raski myydä, jos ei sit tuo cossuhomma vaarannu rahan puutteen vuoksi. auto on tosi hyvä pelleiltään ja muutenki kaikinpuolin lukuunottamatta tota keulamälliä..
mut tuskin tota ois päässy ehyenä ostaan...
täytyy ny miettii mitä ton kans tekee ku se o korinvaihto diisselöity (200) aikoinaan... ja en oikeen kahta diisseliä raskis pitää. pitää ottaa selvää onko mahollista muuttaa se takas bensaksi ilman sanktioita. mut ensimmäisenä se kuitenki korjataan ja maalataan, ne tekniikka jutut kerkee sit myöhemmin. ois vaa kiva tietää ett muotoilisko takahiekkapellin tuplaputkille..


täytyy ny miettii mitä ton kans tekee ku se o korinvaihto diisselöity (200) aikoinaan... ja en oikeen kahta diisseliä raskis pitää. pitää ottaa selvää onko mahollista muuttaa se takas bensaksi ilman sanktioita. mut ensimmäisenä se kuitenki korjataan ja maalataan, ne tekniikka jutut kerkee sit myöhemmin. ois vaa kiva tietää ett muotoilisko takahiekkapellin tuplaputkille..

power is nothing without control...
Tällä forumilla on porukka tuominnut usean kertaan korinvaihtoautot täysin arvottomiksi pa*skaläjiksi joihin ei pidä koskea pitkällä tikullakaan, joten ei taida moni kommentoida coupe-projektiasi.
Minua kyllä kiinnostaa, ei muuta kun lisää kuvia sitä mukaa kun jotain tapahtuu.
Miten pahoin se keula on rutussa ?
Vaan kyllähän tuon pellin alle pitäisi bensakone saada, dieselin ääni ja ja täysin olematon kiihtyvyys ei oikein sovi tunnelmaan, vaikkei coupemersu olekaan auto jolla varsinaisesti kiihdytellään / kaahaillaan.

Minua kyllä kiinnostaa, ei muuta kun lisää kuvia sitä mukaa kun jotain tapahtuu.

Miten pahoin se keula on rutussa ?
Vaan kyllähän tuon pellin alle pitäisi bensakone saada, dieselin ääni ja ja täysin olematon kiihtyvyys ei oikein sovi tunnelmaan, vaikkei coupemersu olekaan auto jolla varsinaisesti kiihdytellään / kaahaillaan.

wiimax.fi
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Lykkääpä alkuperäiset kuvat sähköpostilla tänne päin, niin katsotaan mitä on tehtävissäJube kirjoitti:Yritin noita saada vähä valosammaksi, mutta aika kehnolla menestyksellä...

* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Laitan illallu ku nyt ei millään kerkee...Ari66 kirjoitti:Lykkääpä alkuperäiset kuvat sähköpostilla tänne päin, niin katsotaan mitä on tehtävissäJube kirjoitti:Yritin noita saada vähä valosammaksi, mutta aika kehnolla menestyksellä...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Sama täällä, vanhana 123-miehenä tuo coupé kyllä miellyttää edelleen silmää todella paljon kunnossa ollessaan.dealer kirjoitti:Tällä forumilla on porukka tuominnut usean kertaan korinvaihtoautot täysin arvottomiksi pa*skaläjiksi joihin ei pidä koskea pitkällä tikullakaan, joten ei taida moni kommentoida coupe-projektiasi.![]()
Minua kyllä kiinnostaa, ei muuta kun lisää kuvia sitä mukaa kun jotain tapahtuu.![]()
Asiahan on niin noiden korinvaihtojen kanssa että jo vaihdetut osat saa vaihtaa niin moneen kertaan kuin lystää, ilman että prosentit muuttuu. Eli jos kone on vaihdettu osa, niin sitten sen saa vaihtaa, muuten prosentit kasvaa. Jos olen asian oikein ymmärtänyt.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Höpö,höpö...dieselin ääni ja turbon vihellys sinne coupeenki kuuluudealer kirjoitti: Vaan kyllähän tuon pellin alle pitäisi bensakone saada, dieselin ääni ja ja täysin olematon kiihtyvyys ei oikein sovi tunnelmaan, vaikkei coupemersu olekaan auto jolla varsinaisesti kiihdytellään / kaahaillaan.


Mutta joo, lisää kuvia ja selostusta vaan rojektista.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
korinvaihto...
niin korinvaihto on aina korinvaihto... mut mä en oo mikään mobilisti ja ainoo mikä noissa ärsyttää on se ett se rajottaa ideointia esim. tekniikan osalta. eipä se alkuperänen 230E konekkaan kyllä mun mieltä erityisemmin lämmitä,empä yhtäkkiä keksi tylsempää moottorivaihtoehtoo. kauhee syöppö,ruma ääni ja tehoa ei oo paskan vertaa.. tosta voi kuitenki kehittyä vielä mitä vaan lowriderin ja rataauton väliltä... keula ei oo kovin pahasti kierossa mut jonku verran o runkoaisat notkahtanu. kone,etuakseli ja iskarinyläpäät näkys olevan kuitenki oikeella paikalla eli tuskin kovin kova homma o saada pellit istuun. otan kuvia päivän aikana...
power is nothing without control...
Kaivinkone tai metsäkuormaaja on muuten ihan pätevä vehje noissa korinoikasu-hommissaAki P kirjoitti:Eihän tuo keulavaurio näytä ollenkaan pahalta. Varmaan saa suoraksi ihan kotikonstein.... vähän puuhun kiinni jne...Samallahan sinne pellin alle laittais om-606 koneen tai jotain muuta vähän uudempaa tekniikkaa.

MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Ompas siistin kuntoinen sisusta Mersussa ... Eikä tuo muutenkaan pahan näköinen ole ulkoakaan... Innolla odotan projektin edistymistä 

Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Hyvä AkiAki P kirjoitti:Eihän tuo keulavaurio näytä ollenkaan pahalta. Varmaan saa suoraksi ihan kotikonstein.... vähän puuhun kiinni jne...Samallahan sinne pellin alle laittais om-606 koneen tai jotain muuta vähän uudempaa tekniikkaa.

Öhöm, tuota Pete! Mulla ois hallin nurkassa se 2.5D OM602 kone

Aletaanko vääntään vaihtoa johonki?
Vaikka cossuun

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
uutta tietoo...
no niin... naama savessa tulin just tallista ja näyttäs siltä ett tekniikka pitää repasta lattialle. ei pääse oikeen portolla pukkaan ku o se patarauta möykky eessä.. sit nostaa pukeille ett pääsee alapuolelta mittoon kuin paljo se o oikeesti vinossa. sen verran kuitenki tuli selvyyttä ettei siitä oikomatta saa siistiä.
moottorivaihdosta sen verran ett näky olevan jo 49% noita vaihettuja osia, eli eipä tartte konetta vaihtaa jos meinaa leimata. vai joko nää vanhat kv:eet o saanu jonku armahduksen?? aattelin kuitenki käydä kysäseen ett kuin kallis lysti se ois ylittää nuo prosentit... kaverilla ois muuten yx joutilas chevyn 454 ja vahvistettu th-400 laatikko joita se kauppas aika sopivasti
moottorivaihdosta sen verran ett näky olevan jo 49% noita vaihettuja osia, eli eipä tartte konetta vaihtaa jos meinaa leimata. vai joko nää vanhat kv:eet o saanu jonku armahduksen?? aattelin kuitenki käydä kysäseen ett kuin kallis lysti se ois ylittää nuo prosentit... kaverilla ois muuten yx joutilas chevyn 454 ja vahvistettu th-400 laatikko joita se kauppas aika sopivasti

power is nothing without control...
Re: uutta tietoo...
Voit sää siihen koneen vaihtaa ku se on kertaalleen jo vaihettu ja siitä on prosentit...peteracing kirjoitti:no niin... naama savessa tulin just tallista ja näyttäs siltä ett tekniikka pitää repasta lattialle. ei pääse oikeen portolla pukkaan ku o se patarauta möykky eessä.. sit nostaa pukeille ett pääsee alapuolelta mittoon kuin paljo se o oikeesti vinossa. sen verran kuitenki tuli selvyyttä ettei siitä oikomatta saa siistiä.
moottorivaihdosta sen verran ett näky olevan jo 49% noita vaihettuja osia, eli eipä tartte konetta vaihtaa jos meinaa leimata. vai joko nää vanhat kv:eet o saanu jonku armahduksen?? aattelin kuitenki käydä kysäseen ett kuin kallis lysti se ois ylittää nuo prosentit... kaverilla ois muuten yx joutilas chevyn 454 ja vahvistettu th-400 laatikko joita se kauppas aika sopivasti
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
unohtupa kertoo..
sellasta vielä unohtu kertoo ett madallus sarja näky olevan kontissa...kuulemma mersulta aikoinaan ostettu. ja sit sellaset kynäjouset normi jousien sisään taakse jos vaikka kärryä vetää...nuo joutaa multa jos joku tarvii. tuskin tarttee 200D:llä traileria kiskoo
ja vanteet myöskin hain..jube laittokin jo kuvia niistä, oikeesti näyttää jo retrolta tommoset vanteet tänäpäivänä. aikoinaan varmaan ollu kalliit tommoset 16"set..keskiö kupitkin näky olevan kaikkiin.
jubella tuntus olevan aika kuume toho cossuun...vielä se keväällä pahenee ku nappaan audilta ja bimmeriltä päänahat napapiirin suoralla


jubella tuntus olevan aika kuume toho cossuun...vielä se keväällä pahenee ku nappaan audilta ja bimmeriltä päänahat napapiirin suoralla


power is nothing without control...
Re: uutta tietoo...
Onkos tuo nyt sitten aivan varmaa tietoa??? Jos on, niin kyllä ainakin meikäläisen suunnitelmat muuttuu ja saa laittaa oman coupen 280 koneen heti myyntiin. Tilalle tietysti oikeeta voimaa ja oikeeta polttoainetta.Jube kirjoitti:Voit sää siihen koneen vaihtaa ku se on kertaalleen jo vaihettu ja siitä on prosentit...peteracing kirjoitti:no niin... naama savessa tulin just tallista ja näyttäs siltä ett tekniikka pitää repasta lattialle. ei pääse oikeen portolla pukkaan ku o se patarauta möykky eessä.. sit nostaa pukeille ett pääsee alapuolelta mittoon kuin paljo se o oikeesti vinossa. sen verran kuitenki tuli selvyyttä ettei siitä oikomatta saa siistiä.
moottorivaihdosta sen verran ett näky olevan jo 49% noita vaihettuja osia, eli eipä tartte konetta vaihtaa jos meinaa leimata. vai joko nää vanhat kv:eet o saanu jonku armahduksen?? aattelin kuitenki käydä kysäseen ett kuin kallis lysti se ois ylittää nuo prosentit... kaverilla ois muuten yx joutilas chevyn 454 ja vahvistettu th-400 laatikko joita se kauppas aika sopivasti
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
Re: uutta tietoo...
eiku tohon o vaihettu tuo kori...ainaki tämmösen käsityksen sain papereista. eikä voi muuten tulla 49% täyteen... oikeesti tohon ei oo vaihettu ku tuo moottori ,ainaki luulen ku siinä o coupen sisustus ja kaikki tuntuu muutenki nii uudelta niinku vaihteet jne..vrt kilometrit 298000.Jube kirjoitti:peteracing kirjoitti:no niin...
Voit sää siihen koneen vaihtaa ku se on kertaalleen jo vaihettu ja siitä on prosentit...
power is nothing without control...
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
Re: uutta tietoo...
[Onkos tuo nyt sitten aivan varmaa tietoa??? Jos on, niin kyllä ainakin meikäläisen suunnitelmat muuttuu ja saa laittaa oman coupen 280 koneen heti myyntiin. Tilalle tietysti oikeeta voimaa ja oikeeta polttoainetta.[/quote]
mikä tarina tolla sun autolla on.. mikä se on ollu ja mikä se nyt on??? mitä sulla lukee otteessa noista vaihdoista?
mikä tarina tolla sun autolla on.. mikä se on ollu ja mikä se nyt on??? mitä sulla lukee otteessa noista vaihdoista?
power is nothing without control...
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=16144
Tuolla on juttua...
Otteessa lukee näin:
Korjattu ja muutettu auto, vaihdettujen osien määrä 33 prosenttia. Auto on muutettu kori vaihtamalla coupe 123 mallin mukaiseksi.
Tuolla on juttua...
Otteessa lukee näin:
Korjattu ja muutettu auto, vaihdettujen osien määrä 33 prosenttia. Auto on muutettu kori vaihtamalla coupe 123 mallin mukaiseksi.
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
juu..
mulla noita prosentteja oli tosiaan se 49... tais lukee ett muutettu 230ce kori ja muutettujen osin jne...
power is nothing without control...
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
hieno..
tommonen o hieno...
kävin tänään muuten teettään taas pipoja...kahta mallia.
1. pinkkipipo jossa mersun merkki ja elämä on teksti
2.mustapipo jossa lukee vitunhullu.fi
kävin tänään muuten teettään taas pipoja...kahta mallia.
1. pinkkipipo jossa mersun merkki ja elämä on teksti
2.mustapipo jossa lukee vitunhullu.fi
power is nothing without control...
toi bax...





Re: toi bax...
On ollut ainakin aina yksityishenkilön nimissä uudesta asti...cuuno kirjoitti:...muistanko pahasti väärin ...oliko toi BAX-660 Helsingissä taksina joskus 1987
![]()
![]()
![]()
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90