GSM-rele webastoon? Miten? How much £$?
- Daimler
- Mersumies
GSM-rele webastoon? Miten? How much £$?
Onkohan kukaan täällä moista viritystä tehny itse? Kyselin vähän ja ei oikein 600-700 euroa tee mieli maksaa jostain releestä ja käytetystä 5110 nokia luurista.Jos jollain on kokemuksia,kuuntelen mielelläni.Olisi kiva laittaa webasto tulille puhelimella....
on mulla ollu joskus mersuja(kin).
Wallaksella on mökkikäyttöön tarkoitettu lämmitin, josko tommosen osista sais sovellettua autokäyttöön sopivan systeemin. Itte en kyllä rupeis kokeileen.
http://www.wallas.fi/index_fin.php?page=34
http://www.wallas.fi/index_fin.php?page=34
Mersu on kuin huume, on hyvä olla kun sillä ajaa ja luopuminen on mahdotontonta.
Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
Nykyinen E 250 D -93
Edellinen 190 D -85, itse ajettuja kilometrejä 330 000, yhteensä 620 000.
Thermotoppi
Ainakin Thermotop E:ssä Kauko-ohjausyksikkö kytketään haaroitusjohdolla jonka toinen pää tulee lämmittimeen ja toiseen päähän ajastin ja kauko-ohjain... Kauko-ohjausyksikön liitin on samanlainen kuin kellokytkimen liitin ja ohjausyksikkö antaa tosiaan ainoastaan käynnistys käskyn lämmittimelle...
Mulla oli kanssa hälyttimen kautta, ylimääräistä kanavaa käyttäen. Saishan tohon uuteenkin hälyttimeen muttei piisaa ohjaimessa napit, tai olishan tossakin lisälaitteen ohjaus mutta käyttö menis jotenkin näin, jos olet lukinnut auton ja haluat käyttää lisätoimintoa paina nappia A kaksi kertaa jnejne. liian hankalaksi menis käyttö joten viikkokello saa kelvata. Mutta hälyttimen avulla tuo halvimmalla ja kätevimmin varmasti totetutuu, tuo kauko-ohjattavuus siis.
Mulla on Defan häly (vaikka kaikki sitä haukkuukin) ja siinä on semmoinen likukytkin. Aina kun likukytkin on eri asennossa, löytyy lisää kanavia. Minulla ei auton tarvitse olla lukossa, kun webua käyttää. Pitkä napin painallus, vilkut vilahtaa ja rääkästä kuuluu pieni äänimerkki.
Minusta on pelannut todella loistavasti, enkä kyllä vaihtaisi Webaston omaan. Mitä hittoa minä kahdella kauko-ohjaimella teen.
Seuraavaksi ajattelin laittaa takaluukun aukaisun kauko-ohjauksella. Sais sillä ohjattua vaikka sähkölasejakin.

Minusta on pelannut todella loistavasti, enkä kyllä vaihtaisi Webaston omaan. Mitä hittoa minä kahdella kauko-ohjaimella teen.

Seuraavaksi ajattelin laittaa takaluukun aukaisun kauko-ohjauksella. Sais sillä ohjattua vaikka sähkölasejakin.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Sä siis tarvitset ohjelmoitavan kauko-ohjaimen, mulla oliskin yksi käyttämätön pakkauksessa vielä, neljällä erikseen ohjelmoitavalla napilla.Boss kirjoitti:Mulla oli kanssa hälyttimen kautta, ylimääräistä kanavaa käyttäen. Saishan tohon uuteenkin hälyttimeen muttei piisaa ohjaimessa napit, tai olishan tossakin lisälaitteen ohjaus mutta käyttö menis jotenkin näin, jos olet lukinnut auton ja haluat käyttää lisätoimintoa paina nappia A kaksi kertaa jnejne. liian hankalaksi menis käyttö joten viikkokello saa kelvata. Mutta hälyttimen avulla tuo halvimmalla ja kätevimmin varmasti totetutuu, tuo kauko-ohjattavuus siis.
GSM-rele
Olohuoneen lattialla raksuttaa juurikin tuollainen testikäytössä
http://www.kolumbus.fi/probyte/gsmrele.htm
Rakennussarjan hinta ei päätä huimaa, jos sattuisi hieman elektroniikkaa, eikä tuo valmiskaan nyt superkallis ole. Itsen pitäisi vielä etsiä sopiva paikka tuolle laitteelle autosta, ja löytää DBW46:sen ohjausboxista se oikea nasta, johon 12v kytkemällä laite hurisee... Täytyy tutkailla huoltomanuskaa ja sorkkia yleismittarilla.

http://www.kolumbus.fi/probyte/gsmrele.htm
Rakennussarjan hinta ei päätä huimaa, jos sattuisi hieman elektroniikkaa, eikä tuo valmiskaan nyt superkallis ole. Itsen pitäisi vielä etsiä sopiva paikka tuolle laitteelle autosta, ja löytää DBW46:sen ohjausboxista se oikea nasta, johon 12v kytkemällä laite hurisee... Täytyy tutkailla huoltomanuskaa ja sorkkia yleismittarilla.