
280SE tyhjäkäynti
280SE tyhjäkäynti
Hmm, nythän pomppas oikeen kunnolla. Pitemmän huoltoseisokin jälkeen jäi tyhjäkäynti liian alas. D:llä n. 550rpm. Tästä suivaantuneena rupesin sitten isontamaan K-jetistä tyhjäkäyntiä reilummalle ja kas kas.... Hävettää kyllä tunnustaa, mutta: Ruuvi (muovimutikka) tuntui aluksi ihmeen jäykältä eikä oikein meinannut kääntyä. Voimaa lisää isolla talttarukarilla ja NAPSS. Ruuvihan pamahti onnellisesti juuresta poikki. Että näin. Prkl ja muutama muu ******** sana tulla livahti. Veholta en edes uskalla kysyä uutta "ruuvia", eikä tuo vaihtokaan mitenkään helpolta näyttänyt. Täytyy kai purkaa koko määränjakaja pois edestä, että sinne edes pääsee käsiksi. Auttakaahan joku, jos olisi hyviä vinkkejä! 

W126.022 1985
Passat 1.8T Variant 1998 0.5bar
900 T16 1990 1.15bar
BMW E34 525i Vanos
Passat 1.8T Variant 1998 0.5bar
900 T16 1990 1.15bar
BMW E34 525i Vanos