ensimmäiset ajot W116 450SEL

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

ensimmäiset ajot W116 450SEL

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Nyt vasta otin ässän käyttöön, ja ajatus olla ajossa kunnes räntää tulee taivaalta.
Katsastus tulos: käsijarruvaijeria kiireemmälle, kun ei saa jarruvoimaa riittävästi ja pedaalin saa pohjaan. Pikku juttu. Ei muuta huomautettavaa.

HC arvo oli jotain 900, eli jossain on jotain vikaa (ohjekirjan mukaan pitäis olla n. 500). k-mies ei siitä piitannu kun auto on niin vanha. Uskon että jossain on alipainevuoto. kun tulppanjohtoja ottaa yks kerrallaan pois niin vaikuttaa koneen tyhjäkäyntiin, silti 4 tulppa oli muita tummempi, ihme juttu. Kone toimii hyvin paitsi kuumana tyhjäkäynti on tyyliä: RATTATAA, RATTATAA ja sisällä tuntuu koneen värähdys tyhjäkäynnillä.
oliskohan tukikumit tai sitten luulotautia. En tiedä pitäiskö toi koneen tyhjäkäynti olla aivan tasaista.

Muuten on ajossa mainio peli, imee tien epätasaisuudet ihmeen lailla, aivan eri tavalla ku SL tai 124. Vähän on niinku W123, mutta pehmeys on korostetumpaa. Tää on semmonen 'lipuava laiva' ja konetta ei tarvi käskeä niinku tota M110, pintakaasulla matka taittuu hämmästyttävällä helppoudella.
Ääni on mahtava ja tuore nahka tuoksuu hyvälle. kulutusta en vielä tiedä, mutta meni siinä repullinen kun tankin täytti.


Kuva
Kuva
Kuva
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1528
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Aika helewetin asiallisen näköinen vehje, väri nyt ei vaan ole sieltä parhaimmsta päästä.

Mites..."uusi nahka tuoksuu hyvälle".....ei siis ole orkkis sisusta?
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
kalev
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: La 03.01.2004 14:23
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalev »

Yksi ässä pelastettu taas!! Ja viellä ihan oikein entisöity. Hyvää työtä!


Hieno, kun tollaisia projekteja tehdään. Saas nähä milloin omani tulee valmiiksi. Se kyllä tulee sitten vähän eroamaan alkuperäisestä V116-sta 126-n sähköisine nahkapenkkeineen ja myöhemmin OM603 mootoreineen.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Ere866 kirjoitti:väri nyt ei vaan ole sieltä parhaimmsta päästä.
No huhhuh :roll: Väri on yksi parhaista ja huomiota herättävimmistä! Mahdollisesti jopa Suomen ainut inkarot-W116. Noita ihan viimeisiä, kun ei juuri täällä ole.

Hieno homma, että ässä on vihdoin liikenteessä 8) Varmasti todella palkitseva ja rehvakas fiilis kaiken vaivan ja panostuksen jälkeen :D
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Mikä tuon vaahtosammuttimen tarina on?

Oletko itse asentanut vai onko tuo tuotu käytettynä saksasta joskus? Muistaakseni saksassa on ollut/on joku sääntö jonka mukaan yli 3l autoissa pitää olla vaahtosammutin.
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Nahka on uutta, niin penkeissä kuin ovipahveissa. Väri on erikoinen (metalli - inca rot), oikeastaan kuvasta se ei näy niinkuin luonnossa, kupari on lähellä oikeaa. Siihen tottuu nopeasti ja nyt se tuntuu kromin ja mustan nahan välissä oikein hyvältä. Vähän niinku rikkaan neekerin auto LA:ssa. No, saudeista tää on alunperin tullukin.

Vaahtosammutin on suoraan bilteemasta. Penkissä oli paikka sille, niin pitihän se siihen laittaa.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Onnittelut onnistuneesta lopputuloksesta! 116 on hieno Merssu etenkin noin uljaassa kuosissa. Kyllä tuolla nyt kelpaa kruisailla, etenkin kun on itse omilla käsillään vaikuttanut lopputulokseen eikä vaan ostanut valmiina niinkuin ne siellä LAassa. 8)


Kun saisi oman rotjakkeen joskus edes puoliksi noin edustavan näköiseksi...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Siistihän siitä tuli. Pitääkin tulla tarkastamaan kun seuraavan kerran Hesaan on asiaa. Kasi kuulostaa varmasti kivalta, Tähdellisten koeajossa pääsin ekan kerran 350 SE:n rattiin -> ilme oli koko ajan :D ikkuna auki huristellessa!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Hyvä Tomi, enhän mä ehtinytkään kun muutaman kerran mainita asiasta, että nyt auto ajoon :lol: ei vaan, hoppuilessa ei synny kun k*sipäisiä kakaroita...

Paljon sulla olikin siinä savottaa, hauska että tämmöset hyvät ajokelit ylettyy näinkin pitkälle syksyyn, että "uutukaista" pääsee testailemaan ja nauttimaan, ihan ansaitusti. :wink:


Dunkelblau123 kirjoitti:Muistaakseni saksassa on ollut/on joku sääntö jonka mukaan yli 3l autoissa pitää olla vaahtosammutin.
Aika lähelle, raja on 2.500 kuutiota.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Re: ensimmäiset ajot W116 450SEL

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Tomi kirjoitti: HC arvo oli jotain 900, eli jossain on jotain vikaa (ohjekirjan mukaan pitäis olla n. 500). k-mies ei siitä piitannu kun auto on niin vanha.
Koetas viedä auto johonkin pakokaasupuntariin kiinni ja säädä sieltä määräjakajan juuressa olevasta kuusiokoloruuvista niin pitäisi hooseen tippua...
Tomi kirjoitti: Uskon että jossain on alipainevuoto. kun tulppanjohtoja ottaa yks kerrallaan pois niin vaikuttaa koneen tyhjäkäyntiin, silti 4 tulppa oli muita tummempi, ihme juttu.
Oletkos mitannut puristuspaineet sylintereistä. Ettei vaan yksi venttiili vähän falskaisi. Kasikoneessa ei välttämättä heti korvakuulolta edes huomaakaan jos yksi pytty polttaa "vähän sinne päin..."
Tomi kirjoitti: Kone toimii hyvin paitsi kuumana tyhjäkäynti on tyyliä: RATTATAA, RATTATAA ja sisällä tuntuu koneen värähdys tyhjäkäynnillä.
oliskohan tukikumit tai sitten luulotautia.
Hankala sanoa tuollaisen kuvauksen perusteella mitään. Onko kylmäkäynnistysventtiilin toiminta varmasti kunnossa, ettei se jaa liikaa polttoainetta vielä lämmettyäänkin.
Tomi kirjoitti: En tiedä pitäiskö toi koneen tyhjäkäynti olla aivan tasaista.
Kyllä!

M117 ja M116 moottorit leipovat niin tasaseen kun olla ja voi silloin, kun ne ovat säädöissä ja mekaanisesti hyvässä kunnossa.

Sitten kun joku noista klikkaa niin sen tyhjäkäynti on pahimmillaan sepelimyllyn luokkaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

On se tosi siisti, siis todella tyylikäs, mahtaako tuolla kehdata edes ajaa, ettei tule naarmuja nahkaan tai maaliin :lol:

Onneks olkoon vaan, ja toivottavasti se käyntihäiriökin selviää.
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Hieno lopputulos ja onnittelut projektista. Komea se on, ei voi muuta sanoa. Kyllähän sille saattaa soppa maistua, kun kerran beduiininsukua on. Itsellä aikoinaan ollut W114 250 oli sekin Saudeista peräisin ja en tiedä, onko niillä jotkut omat speksit noissa bensansyöttälaitteissa - se ainakin vei melkein tuplat mitä tuo M103 nykyään :x :lol: Mutta silloin oli liemi vielä halpaa.

Mukava väriyhdistelmä ja harvinainen. Kun seuraavan kerran kurvaat Kivisalmelle, niin ilmoita asiasta... ja tietenkin tulet sitten "uutukaisella".
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
samisalama
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 239
Liittynyt: Ma 05.07.2004 12:18
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja samisalama »

Kaunis, kaunis.

Viime talvena meni omaa saamattomuutta 280SEL-kauppa ohi suin. Kuvia kun katselee, niin harmittaahan se...
Brum, Bruuuuummm!
w140 350TD -96
Ex:s124 300TD -88
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 842
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Hienoa tomi, toivottavasti hyvät kelit jatkuu. Noita ei enää nykyään paljon näe liikenteessä.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

ERITTÄIN hieno auto Tomi, Kun katsoo kuvia niin alkaa kismittää että tuli myytyä oma pois. Antaumuksella ja pieteetillä tehtyä työtä, lisäpisteet erikoisesta ja harvinaisesta väristä. 8)

Ps. On paljon rivakampi liikeissään kuin V126 420 . :?
Avatar
peteracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 496
Liittynyt: To 19.08.2004 19:43

hieno..

Viesti Kirjoittaja peteracing »

hieno auto...empä oo nähny luonnossa ehyttä 116 koppasta kymmeneen vuoteen. nyt o kyllä jo korkee aika alkaa töihin jos tommosen meinaa omistaa.
power is nothing without control...
Avatar
Simo K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 19.12.2004 20:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Simo K »

Hieno peli. mutta onko väri tosiaan sama kuin tamä:

http://www.astralsilber.de/farbcodes/581_inkarot.jpg

Mutta onhan se kirkkaana aika "pimp" tyyliä tosiaan.
omakin laiskempi w116 valmistunee lokakuun aiikana.....
280 SE 1978 W116
300D 126/123 seropi
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14189
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Simo K kirjoitti:Hieno peli. mutta onko väri tosiaan sama kuin tamä:
581_inkarot.jpg
Kyllä väri on juuri tuo. Todella siisti väri.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Kiitoksia kaikista kehuista. Onhan sillä juhlallista ajella ja herättää ympäristössä huomiota.
Väri on just toi mikä Simon linkissä näkyy.
Ensi vuonna sitten museokuntoon, ja pieniä viilauksia sitä ennen. (tyhjäkäynti, takapyörät tasapainotettava ja muutama kosmeettinen juttu).
Ja tervetuloa lähempääkin katsomaan.
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Tomi, La 08.10.2005 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Simo K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 19.12.2004 20:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Simo K »

On juu , mutta omat kuvat on aikalailla kirkkaamman väriset , lieneekö kuvaustekninen juttu, toi astralsilberin sivuilta poimittu väri on huomattavasti hillitympi. ( ainakin mun mielestä tosi tyylikas)
280 SE 1978 W116
300D 126/123 seropi
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Simo K kirjoitti:On juu , mutta omat kuvat on aikalailla kirkkaamman väriset , lieneekö kuvaustekninen juttu, toi astralsilberin sivuilta poimittu väri on huomattavasti hillitympi. ( ainakin mun mielestä tosi tyylikas)
Huomaa, että toi astrasilber.den kuva on otettu jossain kirkkaan Texasin auringon alla :wink: Väri taitaa olla myös sellainen mikä ajan mittaan hieman himmenee, niinkun punaiset yleensäkin. Tässä espoossa liikkuu yksi 300 TD Inkarot, ja on kyllä aika lähellä Tomin auton väriä.
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Ymmärän että väristä voi olla monta mieltä ja että ässät yleensä ovat hillityn ja hienostuneen värisiä, harmaita jne. kun vanhemmat varakkaat niitä uutena yleensä on ostelleet.

Mutta tässä on nyt arabi-sheikin haaremi tyyliä ja se sopii ja näin oli alunperin ajatuskin.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Komea väri tuo on, vaihteeksi jotain muuta kuin se iän ikuinen hopea, tumman sininen, tumman harmaa tai musta.

Sitäpaitsi lisäpisteet erikoisen orkkisvärin säilyttämisestä, se on aina hatunnoston arvoinen teko, kun maalausvaiheessa on niin helppo valita joku hillitympi suosikkiväri.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Tomi kirjoitti:
Mutta tässä on nyt arabi-sheikin haaremi tyyliä ja se sopii ja näin oli alunperin ajatuskin.
Ja nimenomaan "oman aikansa" väri on tuo. Onhan noita hillitynhallittuja mustia ja harmaita ässiä niitäkin nähty jo lie riittämiin.

Hieno peli noin muutenkin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Nyt on termostaatti vaihdettu 79 asteiseksi ja auto käytetty alppilan bosch-huollossa k-jetin säädöillä. Kone käy tosi hyvin, kuin kehräävä kissa.

vakionopeussäätimenkin sain kondikseen kun ohjausboxista juotin parit kylmäliitokset
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Tomi kirjoitti:Nyt on termostaatti vaihdettu 79 asteiseksi ja auto käytetty alppilan bosch-huollossa k-jetin säädöillä. Kone käy tosi hyvin, kuin kehräävä kissa.

vakionopeussäätimenkin sain kondikseen kun ohjausboxista juotin parit kylmäliitokset
Mitäs minä sanoin, vaikken mitään puhunutkaan... :D

Ja jos tekemistä vielä etsit, niin tarkista molempien lohkojen sylinterikansista öljyputkien muovikiinnikkeitten kunto.

Ajan saatossa muovi kutistuu ja rupeaa falskaamaan öljyä sylinterikannen öljykanavan ja putken välistä, jolloin nokka-akselin ja keinuvipujen voitelu heikentyy. Putkia on kahta eri versiota, 8 ja 10 milliä halkaisijaltaan, mutta kun sinulla on niitä aivan loppupään autoja, niin uskoisin jo valmiiksi että siellä on tuo 10 millin putki.

Uudet holkit putkiin, niin varmistetaan nokkien ja keinuvipujen tulevaisuutta useilla vuosilla. Holkit maksoivat muistaakseni 4 tai 6 euroa per puoli. Ja ne ovat kertakäyttökamaa, kerran irtirepäistyä muovikiinnikettä ei suositella laitettavaksi takaisin, koska sen muovin teräväkärkiset kanttaukset, joilla se kiinnittyy sylinterikanteen pyöristyvät.

Olenpahan minä niistä paasannut täällä foorumilla ennenkin, mutta vielä minä tätä samaa virttä veisaan.... :wink:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
kalev
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: La 03.01.2004 14:23
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalev »

Tietääkseni on Tomi ne jo vaihtanut
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

kalev kirjoitti:Tietääkseni on Tomi ne jo vaihtanut
Näin on,
ja kohta alkaa tieteelliset tutkimukset bensan kulutuksesta.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tomi kirjoitti:
kalev kirjoitti:Tietääkseni on Tomi ne jo vaihtanut
Näin on,
ja kohta alkaa tieteelliset tutkimukset bensan kulutuksesta.
Onnea Tomin tiedeprojektiin. Minä tein kyseisen tutkimuksen joskus omalla 450SE:lläni, pakkasmittari on melko tarkka väline kun mittaillaan kulutusta. -30-astetta pakkasta :arrow: 30L/100 Km. :D Kyseessä tosin D-jetti.
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Jatketaan tätä ketjua, kun nyt projekti on edennyt seuraavaan vaiheeseen.

Eli nyt ässä on saanut ensimmaiset pitkät ajot, eli vietän loput talvilomat täällä Torniossa sukulaisissa ja ässällä tultiin. (kumma ettei kukaan bongannu välillä). Oli kyllä mielessä mennä sinne mese miittiinkin, mutta on se aika sivussa tältä reitiltä ja sit se aamuinen päänsärky.

Ajokokemukset:

Jyväskylän tiennoilla huomasin että nyt on jotain sähköhäikkää kun polttaa sulakkeen kun käyttää oikeata vilkkua ja samalla häviää jarruvalot ja mittaristo menee kans pimeeksi. Ei muuta kun loppumatka ajetaan ilman oikean vilkun käyttöä ja hyvin menee. (myöhemmin homasin että etuvillku oli huonosti asennetta ja plus johto oli puristuksissa ja eristys kulunu: helppo korjaus).

Toinen vika, kun Jyväskylässä tutkin sähköja huomasin että akussa on vain 12 volttia ja latausjännite sama 12 v. Ei muuta ku ilman valoja autotarvikeliikkeen metsästystä ja löytyhän se Jyväskylän keskustasta. Laturi irti parkkipaikalla (onneksi se on siinä ylhäällä, ei mene ku 10 minuuttii) ja sen kanssa tiskille. Myyjä tuumaa että on sen verran erikoinen auto että tuskin löytyy hyllyltä, mutta sehän onkin sama laturi ku esim. 200d:ssä ja hyllyltä löyty. No sekin vika sitten korjaantu ja matka jatku. (oli kyllä mielessä että missä se paperilista onkaan jossa klubilaisten puh numeroita, olis saattanu apua tarvita)

Vaskikellon tuntumassa loppu bensa tankista ja pääsin kuin pääsinkin levähdyspaikalle valuttaen auto sammuksissa. Bensamittari näyttäis jumittava aivan siellä loppuasteikolla ja hämäsi, no tilasin Haapajärveltä taksin tuomaan 5 litraa bensaa että pääsisin vaskikellon asemalle 20 km päässä.

Muuta kommervenkkiä ei sitten tapahtunutkaan, mukavaa letkeää ajoa ja helppoja ohituksia.

Kävin täällä ollessa näyttämässä autoa museotarkastajalla. Ja sehän kehu pelia loistokuntoiseksi ja tehtiin museotarkastus saman tien.

Kiitos vielä joop79:lle hienoista lampaankarvoista.

Nostakaa käpälää kaikki välisuomalaiset mersumiehet ja -naiset jos vastaan tulen kun palaan Espooseen tossa pääsiäsviikonloppuna.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Vastaa Viestiin