MB Vito

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Hidden
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

MB Vito

Viesti Kirjoittaja Hidden »

Mahtaakos noita RST Helmaputkisarjoja myydä joku muukin kun demec?
ja ehkä hiukan halvemmalla... :P
|JHS|
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja |JHS| »

http://www.customtruck.org/, tuola on jonkimoisia näyttäis olevan halvempaa hintaluokkaakin :wink:
WK
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja WK »

Tein omani itse vm2000 vitoon tuli aika lailla edullisemmaks jos ei laske omalle työlle arvoa.Aineet maksoi n.80eur.
jukis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jukis »

Multa löytyy sangen pätevän rosterisepän yhteystiedot, sijaitsee Tarvasjoella ja tekee sellaiset kun haluat. Ja hinta on arvatenkin sangen kilpailukykyinen!

jukis
Höylä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Höylä »

WK moi!

Millaista putkea käytit, eli ulkohalkaisija ja seinämäpaksuus. Olen tässä kokeillu muutamia putkia vääntää, mutta tulos ei vielä kestä katsetta :oops:

Valotelinettä ois tarkoitus keulalle rakennella. Tiedän että niitä saa kaupasta, mutta itsetehtynä homma on haastavampaa ja onhan se sitten itse tehty.

Niin, ja varmasti halvempi, kuin kaupasta ostettu....
C farkku 2.2cdi 2005
WK
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja WK »

B.C. kirjoitti:WK moi!

Millaista putkea käytit, eli ulkohalkaisija ja seinämäpaksuus. Olen tässä kokeillu muutamia putkia vääntää, mutta tulos ei vielä kestä katsetta :oops:

Valotelinettä ois tarkoitus keulalle rakennella. Tiedän että niitä saa kaupasta, mutta itsetehtynä homma on haastavampaa ja onhan se sitten itse tehty.

Niin, ja varmasti halvempi, kuin kaupasta ostettu....
Joo kylkiputket tein n.60mm ohutseinämäisestä rst:stä ,putken ostin paikallisesta rautakaupasta.Päät taivutin prässissä lestejen avulla joten näin koti oloissa kauheen jyrkkiä kurveja ei pystynyt tekee mutta riittävät kylkiputkiin.Putkien päihi sorvasin tulpat.
Keulalle sovitin hiacen valotelineen.
Tuolla muutama kuva!
http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/mylly/index.html
Vastaa Viestiin