Olen ostamassa W124 korista mersua, joka olisi ensimmäinen mersuni, ja on ruvennut mietityttämään tuollaisen mersun ajo-ominaisuudet.
Itselläni on ajotapa aika urheilullinen kaikki edelliset autot ovat olleet japanilaisia joista on saatu kaikista ihan hyviä 'vetovehkeitä'
Mersussa on mietityttänyt eturenkaiden kääntyvyys ja se miten ne taittuu 'alle' kun renkaat käännetään ääriasentoon,miten camper tuossa sitten muuttuu yms, miten tuo sitten toimii radalla ajettaessa ja esimerkiksi drifting käytössä, en tiedä onko tällä foorumilla ihmisiä jotka pitävät sladittelusta, noh nyt on ainakin yksi, minä

Bilstein/H&R tuntuis olevan aika perusjuttu mersujen alustan päivittämisessä, kuinka hyvin nuo sitten toimivat kun vauhtia on +80km/h ja asfaltilla tarvisi mennä sivuluisussa?
Käsittääksini W124sessa on jousi ja iskari erikseen etu ja takapäässä..
Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä miten olette alustaanne päivittäneet ja lopputuloksista.
Millä ET luvulla 9" levee takavanne sopii joustamaan kaaren sisään? onko mahdollisuuksia ET15 mahtuisi? Kuinka leveän takavanteen yleensäkin tuonne saa mahtumaan ilman isompia peltitöitä?