Ohjaustehostimen pumppu piti aika pahaa kahinaa noin kymmenen sekuntia käynnistyksen jälkeen. Öljyä on tarpeeksi, mutta pumppu vuotaa kuitenkin jostain. Ääntä ei ole kuitenkaan pariin viikkoon kuulunut.
Laakeri menossa? Mistä välistä öljyä pääsee vuotamaan?
Onko koko pumppu uusittava kohta vai voiko tuota jotenkin korjata? Aika tyyris näkyy olevan jos uuden ostattaa.
W124 ohjaustehostin
Periaatteessa muita vuotopaikkoja ei ole kuin pumpun stefa. Ootko varma, että ääni tuli pumpusta? Pumppuun saa tiiviste sarjoja. Purkasin oman pumpun juuri vuodon takia, joku aika sitten. Pumpusta pitää ottaa malli ylös, jos menee Vehosta tiivisteitä kyselemään, koska pumppuja on erilaisia. Laakereista en muista, mutta ettei ne nyt vaan olisi olleet liuku pintoja? 

Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Simpukan juuri korjanneena
Mulla oli itellä vikana ohjaussimpukan vuoto ja sen korjaaminen onkin sitten myös tyyristä hommaa. Varsinkin kun kuulosti pelkästään veholla olevan laitteet sen räjäyttämiseen.
Ite tiivistesarja simpukkaan ei maksanu ku reilu 20 euroo, mutta töihin menikin sitten yli 300..
Niin, toki nelimatikissa joutu kuulemma purkamaan keulasta enempiki kamaa pois, että pääsi simpukkaan kiinni.
Ääntämiseen autto itellä kun kiristin hihnaa keulalla, oli löysällä ja ilmeisesti ei jaksanut pyörittää pumppua, piti kammottavaa pärinää ku käänti äärilaitaansa. Korjaantu ainaki mulla äänettömäksi remelin kiristämisellä.
Ite tiivistesarja simpukkaan ei maksanu ku reilu 20 euroo, mutta töihin menikin sitten yli 300..

Niin, toki nelimatikissa joutu kuulemma purkamaan keulasta enempiki kamaa pois, että pääsi simpukkaan kiinni.
Ääntämiseen autto itellä kun kiristin hihnaa keulalla, oli löysällä ja ilmeisesti ei jaksanut pyörittää pumppua, piti kammottavaa pärinää ku käänti äärilaitaansa. Korjaantu ainaki mulla äänettömäksi remelin kiristämisellä.
E200 Cdi -03
ex. 300E 4-Matic -89
ex. 300E 4-Matic -89