eka mersu
eka mersu
Kävin hakemassa tähdellisen kuukausi sitten saksan maalta, malli c 280 1994 automaatti. Värkki pelittää kuin kello ja ukkoa hymyilyttää. Tää on muuten the ensimmäinen Mersu meikäläiselle, i`m happy.
Re: eka mersu
mike66 kirjoitti:Kävin hakemassa tähdellisen kuukausi sitten saksan maalta, malli c 280 1994 automaatti. Värkki pelittää kuin kello ja ukkoa hymyilyttää. Tää on muuten the ensimmäinen Mersu meikäläiselle, i`m happy.
Onneks olkoon vaan kummallekkin sen oikean löytämisestä.Mebe77 kirjoitti:Tulipa ostettua tänään eka mersu. C-200 bensa sedan, automaattilaatikolla ja muilla herkuilla. Vuosimalli -98. Aika mahtavat fiilikset,oli pakko purkaa tunteita tänne!
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
-
dieselhörhö
- Vakiokalustoa

Onnittelut kummallekin ekan tähtikeulan hankkineille. Olen itse sanonut monelle kaverille että toivottavasti olisi aina talous sen verran kunnossa että pystyy mersulla ajamaan, vaikka vanhallakin. Ja toinen totuus setäni suusta kuultuna joskus 80- luvulla ollessani vielä pikkupoika " Osta aina vaan tähellisiä autoja"
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast
-90 W124 200D (590tkm) by T.Trast