lämppärin valot pimeänä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jth
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

lämppärin valot pimeänä

Viesti Kirjoittaja jth »

Autossani(E250 TD -95) oikean puoleinen lämmönsäädin ja suuntaussäädin sekä tuuletussuuttimien valot pimeänä.Kuinka siis purkaa kyseiset polttimet esiin niin että kojelauta olis ehjä projektin jälkeen.Löytyyköhän jostain oikein kuvallisia ohjeita...
jarno..
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja jarno.. »

yleensä noi lämmönsäätimien nupit on lähteny ihan vaan vetämällä irti, ja lamppu pitäis olla siinä heti takana.. näin ainaki vanhemmissa mersuissa. kauan oon täällä lueskellu viestejä ja viimeinkin sain rekisteröidyttyä :o
Makery
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: lämppärin valot pimeänä

Viesti Kirjoittaja Makery »

jth kirjoitti:Autossani(E250 TD -95) oikean puoleinen lämmönsäädin ja suuntaussäädin sekä tuuletussuuttimien valot pimeänä.Kuinka siis purkaa kyseiset polttimet esiin niin että kojelauta olis ehjä projektin jälkeen.Löytyyköhän jostain oikein kuvallisia ohjeita...
Tuohon vaihtoon löytyy näillä sivuilla kyllä ohjeita kun alat selaamaan, mutta tosiaan se säädin lähtee vetämällä irti ja lamppu on sen takana...siitä sen saa vaihdettua jos on näppärä käsistään. Itse en ollu joten jouduin purkamaan vähän enemmän. :)
Muistaakseni luin näiltä sivuilta että jostain pienestä letkusta tekee niin sanotut "pihdit" jolla sen lampun saa vedettyä ulos ja laitettua ehjän lampun takaisin.
Mercedes Benz W202 / -93 / 200D
Mercedes Benz W210 / -00 / 220Cdi
jaines
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jaines »

Itse käytin polttimom vaihdos pinseteitä alias atuloita.
Vastaa Viestiin