Missä kurssissa C-malli?
Missä kurssissa C-malli?
Palstalla on varmasti paljon asiantuntijoita, jotka osaavat sanoa -95-96-malliselle C-mallin 180:lle hintahaarukkaa, jos ajatellaan, että auto olisi vähän ajettu (max. 150tkm), helmikuntoinen ja maksu suoritettaisiin kokonaisuudessaan käteisellä? Siis reaalihinta, ei "Nettiauton ja Autotallin" pyyntihinta? Kannattaisiko tuollainen uitattaa Germaaniasta mieluummin?
Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.
200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
Eli 10-11 tietämillä? On vaan niin raikkaita pyyntejä että huhhuh. Paras oli eräs tamperelainen autoliike, jossa kävin viikko sitten koeajamassa vajaan 150 tkm ajetun 180C Classicin. Autossa oli pyynti about 14 ja puoli. Sanoin myyjälle, että laskisi nyt sellaisen tarjouksen, että tulen auton hakemaan ja lyön käteisenä koko hinnan pöytään. Vastaus oli, että "kai siitä nyt tonnin pois saa..."jaines kirjoitti:Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.

JKK78 kirjoitti:Eli 10-11 tietämillä? On vaan niin raikkaita pyyntejä että huhhuh. Paras oli eräs tamperelainen autoliike, jossa kävin viikko sitten koeajamassa vajaan 150 tkm ajetun 180C Classicin. Autossa oli pyynti about 14 ja puoli. Sanoin myyjälle, että laskisi nyt sellaisen tarjouksen, että tulen auton hakemaan ja lyön käteisenä koko hinnan pöytään. Vastaus oli, että "kai siitä nyt tonnin pois saa..."jaines kirjoitti:Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.Päivää taloon.
En sitten mennytkään jostain kumman syystä hakemaan.
Vois toki tarjota, sehän on myyjän asia hyväksyä/hylätä. Tuntuu vaan, että tuskin ysillä irtoaa, kun myyjän mielestä 13,5 on käteishinta.jaines kirjoitti:No kyllä tänäpäivänä käteiskymppitonnilla pitäs tommonen olla maksettu, vaikka kuin helmi ja paljo varusteita. Ja classikit allekki, jos oli muuten mieluinen käy tarjoaan 9 tonnia

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 351
- Liittynyt: To 22.09.2005 20:47
Jari Haikara kirjoitti:Saksasta 200tkm ajettu, kahdella ollut, virheeton musta C180 Esprit -94,tuli maksamaan minulle kaikkineen kustannuksineen 6670€.
Tältä pohjalta auto kannattaa hakea saksasta, eikä autoliikkeestä. Itse en ainakaan maksaisi liikkeiden hintoja
No eipä tosiaan ollu hinnan kiroissa...Tarjoa JKK 7500e Jarille tuosta

200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
Tänä päivänä nuo hinnat ovat ihan sekaisin, esimerkiksi joku pyytää w201 kösestä samaa kuin joku w202 kosesta vaikka hinta ero pitäisi olla kaiken järjen mukaan huomattava w202 kosen hyväksi, sama koskee esimerkiksi w210 mallia jota saa samaan hintaan kuin w202 kosta, vaikka järjellä ajatellen w210 olisi arvokkaampi.
Mutta joka tapauksessa nyt Mersut on halpoja, kun vertaan aikaa jolloin itse ensimmäisen Mersuni ostin, ja kylällä ei montaa silloin ollut, toisin on tänään.
Tinkivarat on useimmiten aika olemattomia, tuo 500 euroa on monessa aika maksimi.
Mutta joka tapauksessa nyt Mersut on halpoja, kun vertaan aikaa jolloin itse ensimmäisen Mersuni ostin, ja kylällä ei montaa silloin ollut, toisin on tänään.
Tinkivarat on useimmiten aika olemattomia, tuo 500 euroa on monessa aika maksimi.
Noinhan tuo asia on, ymmärtämistä helpottaa kummasti kun muuntaa eurot markoiksi, ei nyt kovin montaa autokauppaa ole, joka pudottaa auton hintaa 5000 - 10000 markkaa.. tuo 500 egeäkin kun jo teki 3000 mk.
Vaikka ei vanhoja kannata muistella, mutta näinkin kauppiaat laskevat.
Tuo euromääräinen hintojen pudotus vaan tuntuu niin hiivatin pieneltä
Mutta kaupassa kun kaupassa, kaikki mitä saat hinnasta pois on kotiin päin
Vaikka ei vanhoja kannata muistella, mutta näinkin kauppiaat laskevat.
Tuo euromääräinen hintojen pudotus vaan tuntuu niin hiivatin pieneltä

Mutta kaupassa kun kaupassa, kaikki mitä saat hinnasta pois on kotiin päin
Re: Missä kurssissa C-malli?
[quote="JKK78"]Palstalla on varmasti paljon asiantuntijoita, jotka osaavat sanoa -95-96-malliselle C-mallin 180:lle hintahaarukkaa, jos ajatellaan, että auto olisi vähän ajettu (max. 150tkm), helmikuntoinen ja maksu suoritettaisiin kokonaisuudessaan käteisellä?[quote]
Morjens. Oma auto, jota siis minulle tarjottiin ja johon lankesin kun harkitsin vanhan Mekkerisi ostamista, on '96 C180 Classic. 122000 ajettu, ruosteeton ja kaikin puolin hieno.
Satuin hyvään välikäteen ja hinta asettui sopivasti n. 11:a rahaan kun käteisellä maksoin. Kärry on saksantuonnin tieltä väistynyt suomiauto, tarkka huoltohistoria jne... Saksasta voi saada tuotua halvemmallakin. Voin suositella asiamieheksi kaveria, joka minullekin auton löysi. Soittele vaikka niin saat tyypin nron.
-A-
Morjens. Oma auto, jota siis minulle tarjottiin ja johon lankesin kun harkitsin vanhan Mekkerisi ostamista, on '96 C180 Classic. 122000 ajettu, ruosteeton ja kaikin puolin hieno.
Satuin hyvään välikäteen ja hinta asettui sopivasti n. 11:a rahaan kun käteisellä maksoin. Kärry on saksantuonnin tieltä väistynyt suomiauto, tarkka huoltohistoria jne... Saksasta voi saada tuotua halvemmallakin. Voin suositella asiamieheksi kaveria, joka minullekin auton löysi. Soittele vaikka niin saat tyypin nron.
-A-
Tähän vois nyt vastata kun just myin omani pois...
Eli auto MB C 180 Esprit -94 perusvarusteilla. Ja siihen kympin tienoille hinta meni sen tarkemmin sitä kertomatta.
Onhan nuo tullut aika reilusti muutamassa vuodessa alaspäin (siis hinnat) mutta nyt näyttäis asettuneen tohon 9000-10000€ tienoille...
Eli auto MB C 180 Esprit -94 perusvarusteilla. Ja siihen kympin tienoille hinta meni sen tarkemmin sitä kertomatta.
Onhan nuo tullut aika reilusti muutamassa vuodessa alaspäin (siis hinnat) mutta nyt näyttäis asettuneen tohon 9000-10000€ tienoille...
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994
-Pääsis jo kalaan-
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994
-Pääsis jo kalaan-