Missä kurssissa C-malli?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 10.05.2005 22:12
Paikkakunta: Tampere

Missä kurssissa C-malli?

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

Palstalla on varmasti paljon asiantuntijoita, jotka osaavat sanoa -95-96-malliselle C-mallin 180:lle hintahaarukkaa, jos ajatellaan, että auto olisi vähän ajettu (max. 150tkm), helmikuntoinen ja maksu suoritettaisiin kokonaisuudessaan käteisellä? Siis reaalihinta, ei "Nettiauton ja Autotallin" pyyntihinta? Kannattaisiko tuollainen uitattaa Germaaniasta mieluummin?
Avatar
jaines
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Ma 03.10.2005 20:12

Viesti Kirjoittaja jaines »

Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.
200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
Avatar
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 10.05.2005 22:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

jaines kirjoitti:Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.
Eli 10-11 tietämillä? On vaan niin raikkaita pyyntejä että huhhuh. Paras oli eräs tamperelainen autoliike, jossa kävin viikko sitten koeajamassa vajaan 150 tkm ajetun 180C Classicin. Autossa oli pyynti about 14 ja puoli. Sanoin myyjälle, että laskisi nyt sellaisen tarjouksen, että tulen auton hakemaan ja lyön käteisenä koko hinnan pöytään. Vastaus oli, että "kai siitä nyt tonnin pois saa..." :D Päivää taloon. En sitten mennytkään jostain kumman syystä hakemaan.
Avatar
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 10.05.2005 22:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

JKK78 kirjoitti:
jaines kirjoitti:Kaveri haki 1,5 vuotta sitten saksasta just tommosen. Hintaa tuli sillon luulisin nippanappa 10 tonnia, möi puolenvuoden päästä 13 tonnilla. Oli helmi.
Miten lie hinnat kehittyny siitä, kai ne tippunu on 2-3 tonnia!?
Vähemmän "helmejä" saa varmaan 7 tonnilla suomesta.
Eli 10-11 tietämillä? On vaan niin raikkaita pyyntejä että huhhuh. Paras oli eräs tamperelainen autoliike, jossa kävin viikko sitten koeajamassa vajaan 150 tkm ajetun 180C Classicin. Autossa oli pyynti about 14 ja puoli. Sanoin myyjälle, että laskisi nyt sellaisen tarjouksen, että tulen auton hakemaan ja lyön käteisenä koko hinnan pöytään. Vastaus oli, että "kai siitä nyt tonnin pois saa..." :D Päivää taloon. :shock: En sitten mennytkään jostain kumman syystä hakemaan.
Avatar
jaines
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Ma 03.10.2005 20:12

Viesti Kirjoittaja jaines »

No kyllä tänäpäivänä käteiskymppitonnilla pitäs tommonen olla maksettu, vaikka kuin helmi ja paljo varusteita. Ja classikit allekki, jos oli muuten mieluinen käy tarjoaan 9 tonnia :wink:
200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
Avatar
JKK78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 10.05.2005 22:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JKK78 »

jaines kirjoitti:No kyllä tänäpäivänä käteiskymppitonnilla pitäs tommonen olla maksettu, vaikka kuin helmi ja paljo varusteita. Ja classikit allekki, jos oli muuten mieluinen käy tarjoaan 9 tonnia :wink:
Vois toki tarjota, sehän on myyjän asia hyväksyä/hylätä. Tuntuu vaan, että tuskin ysillä irtoaa, kun myyjän mielestä 13,5 on käteishinta. :) Niin muuten, toi koeajamani yksilö oli -95 mallinen, en huomannu sitä heti sanoa.
Jari Haikara
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 351
Liittynyt: To 22.09.2005 20:47

Viesti Kirjoittaja Jari Haikara »

.
Viimeksi muokannut Jari Haikara, La 29.09.2012 08:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jaines
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 141
Liittynyt: Ma 03.10.2005 20:12

Viesti Kirjoittaja jaines »

Jari Haikara kirjoitti:Saksasta 200tkm ajettu, kahdella ollut, virheeton musta C180 Esprit -94,tuli maksamaan minulle kaikkineen kustannuksineen 6670€.

Tältä pohjalta auto kannattaa hakea saksasta, eikä autoliikkeestä. Itse en ainakaan maksaisi liikkeiden hintoja

No eipä tosiaan ollu hinnan kiroissa...Tarjoa JKK 7500e Jarille tuosta :)
200 E cdi w211 -09
230 E w124 ex
220 D w202 ex
--------------------------
"Tähdet, Tähdet, kauas ikuisuuksiin ajan taa"
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

paljonko autoliikkeiden hinnoista pystyy yleensä tiputtaan? jos mersu maksaa kaupassa 10 000 euroo, niin voiko sen saada mukaansa 7500 eurolla?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
mike66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 30.10.2005 01:46
Paikkakunta: keskinen Suomi

Viesti Kirjoittaja mike66 »

En usko,että putoaa noin paljon
muutamassa kaupassa joita itse olen tehnyt on tuo aikasemmin mainittu tonnikin ollut kovassa. Joltain ei saa pudotettua edes 500 egeä..
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

Tänä päivänä nuo hinnat ovat ihan sekaisin, esimerkiksi joku pyytää w201 kösestä samaa kuin joku w202 kosesta vaikka hinta ero pitäisi olla kaiken järjen mukaan huomattava w202 kosen hyväksi, sama koskee esimerkiksi w210 mallia jota saa samaan hintaan kuin w202 kosta, vaikka järjellä ajatellen w210 olisi arvokkaampi.

Mutta joka tapauksessa nyt Mersut on halpoja, kun vertaan aikaa jolloin itse ensimmäisen Mersuni ostin, ja kylällä ei montaa silloin ollut, toisin on tänään.

Tinkivarat on useimmiten aika olemattomia, tuo 500 euroa on monessa aika maksimi.
Avatar
mike66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 30.10.2005 01:46
Paikkakunta: keskinen Suomi

Viesti Kirjoittaja mike66 »

Noinhan tuo asia on, ymmärtämistä helpottaa kummasti kun muuntaa eurot markoiksi, ei nyt kovin montaa autokauppaa ole, joka pudottaa auton hintaa 5000 - 10000 markkaa.. tuo 500 egeäkin kun jo teki 3000 mk.
Vaikka ei vanhoja kannata muistella, mutta näinkin kauppiaat laskevat.
Tuo euromääräinen hintojen pudotus vaan tuntuu niin hiivatin pieneltä :evil:
Mutta kaupassa kun kaupassa, kaikki mitä saat hinnasta pois on kotiin päin
Handless
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Ti 08.11.2005 13:22

Re: Missä kurssissa C-malli?

Viesti Kirjoittaja Handless »

[quote="JKK78"]Palstalla on varmasti paljon asiantuntijoita, jotka osaavat sanoa -95-96-malliselle C-mallin 180:lle hintahaarukkaa, jos ajatellaan, että auto olisi vähän ajettu (max. 150tkm), helmikuntoinen ja maksu suoritettaisiin kokonaisuudessaan käteisellä?[quote]

Morjens. Oma auto, jota siis minulle tarjottiin ja johon lankesin kun harkitsin vanhan Mekkerisi ostamista, on '96 C180 Classic. 122000 ajettu, ruosteeton ja kaikin puolin hieno.

Satuin hyvään välikäteen ja hinta asettui sopivasti n. 11:a rahaan kun käteisellä maksoin. Kärry on saksantuonnin tieltä väistynyt suomiauto, tarkka huoltohistoria jne... Saksasta voi saada tuotua halvemmallakin. Voin suositella asiamieheksi kaveria, joka minullekin auton löysi. Soittele vaikka niin saat tyypin nron.

-A-
Avatar
BrFC
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 224
Liittynyt: To 08.04.2004 09:49
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja BrFC »

Tähän vois nyt vastata kun just myin omani pois...
Eli auto MB C 180 Esprit -94 perusvarusteilla. Ja siihen kympin tienoille hinta meni sen tarkemmin sitä kertomatta.
Onhan nuo tullut aika reilusti muutamassa vuodessa alaspäin (siis hinnat) mutta nyt näyttäis asettuneen tohon 9000-10000€ tienoille...
MB E 550 4 Matic Avantgarde 2007
ex MB E 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB C 250 Avantgarde CGI 2009
ex MB E 320 A Avantgarde 2004
ex MB E 220 CDI Elegance 2007
ex MB E 500 V8 Avantgarde 2002
ex MB E 240 V6 Classic 2001
ex MB C230 Kompressor Classic 1996
ex MB C180 Esprit 1994




-Pääsis jo kalaan-
Vastaa Viestiin