w124: Tuulilasinpyyhkimen hidastuminen pakkasella
w124: Tuulilasinpyyhkimen hidastuminen pakkasella
Eli pyyhkimen toiminta hidastuu pakkasella jokseenkin kankeaksi. H-i-t-a-a-k-s-i...Kakkosnopeus ei näy mitenkään.
Minkälainen remontti edessä?
Pelkkä koneiston voitelu? Onko siellä hiilet? Yms?
t v mika
Minkälainen remontti edessä?
Pelkkä koneiston voitelu? Onko siellä hiilet? Yms?
t v mika
Varmaankin se pyyhkimenm työsylinteri, eli se joka työntää pyyhintä kohti lasin reunoja takkuilee.
Pistä pyyhin päälle ja katkaise virrat silloin kun se on pisimmillään, eli sojottaa jompaan kumpaan yläreunaan, irroita pyyhkimen alapäässä oleva peitelevy (lähtee ihan vaan nostamalla) ja ruiskuta CRC:tä tai vastaavaa siien metallinväriseen teleskooppiosaan. Nestemäinen vaseliinikin on ihan hyvää.
ps. Juhlapäivä, 1001:nen viesti. Paljon on tullut jauhettua, vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän
.
Pistä pyyhin päälle ja katkaise virrat silloin kun se on pisimmillään, eli sojottaa jompaan kumpaan yläreunaan, irroita pyyhkimen alapäässä oleva peitelevy (lähtee ihan vaan nostamalla) ja ruiskuta CRC:tä tai vastaavaa siien metallinväriseen teleskooppiosaan. Nestemäinen vaseliinikin on ihan hyvää.
ps. Juhlapäivä, 1001:nen viesti. Paljon on tullut jauhettua, vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän

Viimeksi muokannut Mauri H., Pe 24.10.2003 09:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hahaa...velipoika on lerppahuuliMauri H. kirjoitti:vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän.


Tosta tuli mieleeni että vois noissa avatareissa käyttää ihan omaa naamaa niin tulis nimimerkit tutuksi...kun ei ole noita naispuolisiakaan käyttäjiä kauheasti ilmeisesti niin ei ainakaan kukaan pelästyisi

2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Petri M. kirjoitti:Hahaa...velipoika on lerppahuuliMauri H. kirjoitti:vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän.ei sillä muuten lerpata (ei jää siis suu auki kun miettii jotain asiaa)...eikä vielä roiku kalkkunankaan heltat
![]()
Tosta tuli mieleeni että vois noissa avatareissa käyttää ihan omaa naamaa niin tulis nimimerkit tutuksi...kun ei ole noita naispuolisiakaan käyttäjiä kauheasti ilmeisesti niin ei ainakaan kukaan pelästyisi
Ai, onkos toi pomppiva sininen pullukka sitten sinun näköinen?

Kannattaisi tulla niihin miitteihin niin tulisi naamat tutuiksi.
Hehee...ehkä se on hyvin kuvaava juu:) Koska aloitteen tein niin laitetaan kuva sitten. 

2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Joo teidän kaltaisenne lerppahuulet on ihanMauri H. kirjoitti:Varmaankin se pyyhkimenm työsylinteri, eli se joka työntää pyyhintä kohti lasin reunoja takkuilee.
Pistä pyyhin päälle ja katkaise virrat silloin kun se on pisimmillään, eli sojottaa jompaan kumpaan yläreunaan, irroita pyyhkimen alapäässä oleva peitelevy (lähtee ihan vaan nostamalla) ja ruiskuta CRC:tä tai vastaavaa siien metallinväriseen teleskooppiosaan. Nestemäinen vaseliinikin on ihan hyvää.
ps. Juhlapäivä, 1001:nen viesti. Paljon on tullut jauhettua, vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän.

Minä kirjoitan vähän, mutta asiaa!
888 viestiä asiaa ei oo vähän.Day Downhill kirjoitti:Joo teidän kaltaisenne lerppahuulet on ihanMauri H. kirjoitti:Varmaankin se pyyhkimenm työsylinteri, eli se joka työntää pyyhintä kohti lasin reunoja takkuilee.
Pistä pyyhin päälle ja katkaise virrat silloin kun se on pisimmillään, eli sojottaa jompaan kumpaan yläreunaan, irroita pyyhkimen alapäässä oleva peitelevy (lähtee ihan vaan nostamalla) ja ruiskuta CRC:tä tai vastaavaa siien metallinväriseen teleskooppiosaan. Nestemäinen vaseliinikin on ihan hyvää.
ps. Juhlapäivä, 1001:nen viesti. Paljon on tullut jauhettua, vaikka jotkut lerppahuulet (päälimmäisenä Pasi M.) avautuukin vielä enemmän.
![]()
Minä kirjoitan vähän, mutta asiaa!
Re: w124: Tuulilasinpyyhkimen hidastuminen pakkasella
Mulla oli samoja oireita jokin aika sitten. Purin koko systeemin irti ja sitten koneisto auki. Rasvasin sen työntökoneiston ja rattaan ja nyt heiluu notkeasti.mikasaren kirjoitti:Eli pyyhkimen toiminta hidastuu pakkasella jokseenkin kankeaksi. H-i-t-a-a-k-s-i...Kakkosnopeus ei näy mitenkään.
Minkälainen remontti edessä?
Pelkkä koneiston voitelu? Onko siellä hiilet? Yms?
t v mika
Vanhat rasvat oli kuivuneet ja hävinneet olemattomiin.
Moottori on koneistosta erillään ja siihen ei tarvinnnut kajota.