.
no huh, kuulosta ihan typerältä....
enpä usko että on tehty w202 ,siis c-mallista 93-00, kahta eri "kokoa" , samat ulkomitat mutta kuitenkin eri kokoa sisältä?
C180= C, korimalli , 180 koneen koko.
C200= C, korimalli , 200 koneen koko.
jne, yms ?
enpä usko että on tehty w202 ,siis c-mallista 93-00, kahta eri "kokoa" , samat ulkomitat mutta kuitenkin eri kokoa sisältä?
C180= C, korimalli , 180 koneen koko.
C200= C, korimalli , 200 koneen koko.
jne, yms ?
Viimeksi muokannut epk, Pe 24.10.2003 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: C:n kori mysteeri
KentZu kirjoitti:
Näinähän on w-201sessä ja w-124:ssä... Miksei siis jatkossakin??
siis miten niin näin on myös w201 ja w124 ?
penkithän voi olla jokseenkin erilaiset, mutta mitään radikaalista koko eroa tuskin on, mutta sen näkee sitKentZu kirjoitti:Sisällä on ainakin koko eroa... Täytyypäs ottaa metrinmitta mukaan kun seuraavan kerran käy sedän luona.epk kirjoitti:no huh, kuulosta ihan typerältä....
enpä usko että on tehty w202 ,siis c-mallista 93-00, kahta eri "kokoa" , samat ulkomitat mutta kuitenkin eri kokoa sisältä?
C180= C, korimalli , 180 koneen koko.
C200= C, korimalli , 200 koneen koko.
jne, yms ?

mittaa piruuttasi, mikä vm sillä on ? meillä -98, joten saisi vertailu pohjaa.
muutkin kellä on w202 vois mittailla niin selvitettäis tää homma perin pohjin

Höpöhöpö, ei varmasti ole kokoeroja eri moottorilla varustetuissa malleissa W202-tyypin sisällä.
Kertaukseksi vielä Mercedeksen nykyisestä mallimerkintäpolitiikasta: kirjain numerosarjan edessä kertoo korimallin. Numerosarja kirjaimen jälkeen kertoo moottorin koon (ei päde kylläkään aina nykyisin). esim C 180 ja C 280 ovat täsmälleen samanlaisia koriltaan, vain moottori ja tietyt muut sisuskalut ovat erilaisia.
Entisaikaan W201 eli 190-sarja oli tavallaan edelläkävijä nykyiselle mallimerkinnälle. Siinä tuo "190" vastasi nykyajan kirjainta, ja moottorin koko ilmoitettiin tilavuusmerkinnällä; tyyliin 190 E 2.6.
Mutta summa summarun ulko- ja sisämitoissa tyypin sisällä ei ole mitään eroa. Euro vetoa.
Kertaukseksi vielä Mercedeksen nykyisestä mallimerkintäpolitiikasta: kirjain numerosarjan edessä kertoo korimallin. Numerosarja kirjaimen jälkeen kertoo moottorin koon (ei päde kylläkään aina nykyisin). esim C 180 ja C 280 ovat täsmälleen samanlaisia koriltaan, vain moottori ja tietyt muut sisuskalut ovat erilaisia.
Entisaikaan W201 eli 190-sarja oli tavallaan edelläkävijä nykyiselle mallimerkinnälle. Siinä tuo "190" vastasi nykyajan kirjainta, ja moottorin koko ilmoitettiin tilavuusmerkinnällä; tyyliin 190 E 2.6.
Mutta summa summarun ulko- ja sisämitoissa tyypin sisällä ei ole mitään eroa. Euro vetoa.
Viimeksi muokannut Timo L., Pe 24.10.2003 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vähän sama kuin että Esim 220 Väykky olisi pienempi kuin vaikka 290.....
Tai on tietysti erikokoisia samassa sarjassa, jos vertailukohteena käytetään farmaria ja sedania, muuten ei.
Kuuleehan noita kysymyksiä aina välistä,"Ai toi on vaan 230,onko se pienempi kuin 300 coupe?"
Ja jos on 300sl niin tottakai se on pienempi kooltaan kuin 500sl
Tai on tietysti erikokoisia samassa sarjassa, jos vertailukohteena käytetään farmaria ja sedania, muuten ei.
Kuuleehan noita kysymyksiä aina välistä,"Ai toi on vaan 230,onko se pienempi kuin 300 coupe?"
Ja jos on 300sl niin tottakai se on pienempi kooltaan kuin 500sl

No onhan se kun 300 bemukin on pienempi kuin 500 bemu!Boss kirjoitti:Ja jos on 300sl niin tottakai se on pienempi kooltaan kuin 500sl
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial