mitkä kapselit w203, eli uusi c-malli.?
mitkä kapselit w203, eli uusi c-malli.?
jep eli pitäis hankkia uuden c-mallin (eikö se w203 nyt oo? ) , kapselit, onko sen peltivanteet 15 vai jo 16" ?
aattelin laittaa omaan w124 sellaiset kapselit, jos sopivat...
mistä niitä vois ostaa, vai maksaako ne ihan törkeyksiä?
aattelin laittaa omaan w124 sellaiset kapselit, jos sopivat...
mistä niitä vois ostaa, vai maksaako ne ihan törkeyksiä?
hmm..
Minun mielestä w203:ssa on 15" vanteet, ainakin classic-mallissa. KL:ssä on ainakin joskus ollut myytävänä alkup. pöläreitä, hinta n.250mk/kpl
Tarvikkeena ei taida w203:n pöläreitä olla?...
W124:n 6x15 et49 vanteet rajoittavat joidenkin uudemman mallisten (esim. facelift-w210:n) kapseleiden "käyttöä", jää se keskiö niin ulos niissä...
Tuossa justiin nappasin omaan kiesiin ne kiiltävät w124E kapselit. Koko päivän pähkäilin, että kummat laittaisi, facelift w210:n vai nuo kiiltävät kapselit..

W124:n 6x15 et49 vanteet rajoittavat joidenkin uudemman mallisten (esim. facelift-w210:n) kapseleiden "käyttöä", jää se keskiö niin ulos niissä...
Tuossa justiin nappasin omaan kiesiin ne kiiltävät w124E kapselit. Koko päivän pähkäilin, että kummat laittaisi, facelift w210:n vai nuo kiiltävät kapselit..

w115,123,124,126,210 yms.
Re: hmm..
jarski kirjoitti:Minun mielestä w203:ssa on 15" vanteet, ainakin classic-mallissa. KL:ssä on ainakin joskus ollut myytävänä alkup. pöläreitä, hinta n.250mk/kplTarvikkeena ei taida w203:n pöläreitä olla?...
W124:n 6x15 et49 vanteet rajoittavat joidenkin uudemman mallisten (esim. facelift-w210:n) kapseleiden "käyttöä", jää se keskiö niin ulos niissä...
Tuossa justiin nappasin omaan kiesiin ne kiiltävät w124E kapselit. Koko päivän pähkäilin, että kummat laittaisi, facelift w210:n vai nuo kiiltävät kapselit..
katsoin kl-varaosista, siellä myytin kyllä 15" w203 vanteita, mut kapseleita vaa 16", ja ne makso 50€ kappale ,jeesus

mitäs maksoit 124 kapseleista?
entä onkos kuvaa w210 kapseleista?
Minusta nuo W124E-kapselit on sairaan huonolaatuiset... tai ei nuo varmaan ole ihan originaalit, mutta merkkiliikkeestä kuitenkin ostetut. Muovi on kovaa ja haurasta (tyyliin Corolla'96), kynnet katkeilee ja tähti irtoaa. Toista W123:n peltikapselit. 

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Irtoaa ne kiinnitysnastat peltikapseleistakin 30 vuoden kuluessaTimo L. kirjoitti:Minusta nuo W124E-kapselit on sairaan huonolaatuiset... tai ei nuo varmaan ole ihan originaalit, mutta merkkiliikkeestä kuitenkin ostetut. Muovi on kovaa ja haurasta (tyyliin Corolla'96), kynnet katkeilee ja tähti irtoaa. Toista W123:n peltikapselit.

Se on totta että nuo muovikapselit on pa****t

W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
jep, tarvikkeet on aika syvältä, meinaan tuossa pihalla on w202 jossa tarvike kapselit, ne on ihan älyttömän kovaa muovia, ja heppoista tekoa, eikä niistä saa ees ilmanpainetta lisättyä kun se täyttö reikä kapselissa on liian pieniTimo L. kirjoitti:Minusta nuo W124E-kapselit on sairaan huonolaatuiset... tai ei nuo varmaan ole ihan originaalit, mutta merkkiliikkeestä kuitenkin ostetut. Muovi on kovaa ja haurasta (tyyliin Corolla'96), kynnet katkeilee ja tähti irtoaa. Toista W123:n peltikapselit.

toista on alkuperäis laatua olevat, nuo mun w124 kapselit on orkkikset ja niitten rakenne onkin sit ihan eri maailmasta jo , painanvatkin paljon enemmän

Joo, ne "MB originalteile"- kapselit on ihan paperia. Ne sellaiset missä ei ole kiiltävää reunaa.Timo L. kirjoitti:Minusta nuo W124E-kapselit on sairaan huonolaatuiset... tai ei nuo varmaan ole ihan originaalit, mutta merkkiliikkeestä kuitenkin ostetut. Muovi on kovaa ja haurasta (tyyliin Corolla'96), kynnet katkeilee ja tähti irtoaa. Toista W123:n peltikapselit.
Nuo kiiltäväreunaiset w124E tarvikekapselit ovat taas ihan käypää tavaraa, eivät varmasti hajoa vahingossa käsiin niin kuin nuo "Originalteilet"...
w115,123,124,126,210 yms.
Re: hmm..
Maksoin w124E tarvikekapseleista aikoinaan 195mk/sarja. Ovat kyllä kestävät, vaikka ovatki tarvikemallia. (kiiltäväreunaiset, ovat niin samannäköiset kuin alkup. w124E kapselit kuin vain voi).epk kirjoitti:
katsoin kl-varaosista, siellä myytin kyllä 15" w203 vanteita, mut kapseleita vaa 16", ja ne makso 50€ kappale ,jeesus![]()
mitäs maksoit 124 kapseleista?
entä onkos kuvaa w210 kapseleista?
Tuolta löytyy lisää juttua pöläreistä http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=1185
ja kuva w210 pöläreistä http://helium.wakkanet.fi/~w126/m103/uu ... seli2.html .
w115,123,124,126,210 yms.
kapselin koko
203:ssa vanteen koko määräytyy koneen mukaan. Classicissa peltivanteet jotka 200CDI, 220CDI, 180K ja 200K:ssa 15" isoimmissa koneissa 16"...
epk kirjoitti:ihan vakket 6" 15" vanteet.
Höh, tuohon porukoiden w124:ään en saanut käymään noita w210 kapseleita 6x15 ET 49 vanteelle. Vai onko sulla C-mallin 6x15 vanteet siinä? Piru. käyn vielä kokeilemassa w124:ään noita kapseleita...
mut noi w124 e-lookit on ainakin ajossa nätimmät ku niissä on se kromi reunus
Jos ne ovat tarvike w124 e-lookit, niin suhhuuttaa vain maalinpoisto ainetta niihin, on koko kapseli sen jälkeen krominen

w115,123,124,126,210 yms.
Tuleeepk kirjoitti:hä? onko näin? mites se kromi siellä alla sit, tuleeko muka kiiltävä?

http://helium.wakkanet.fi/~w126/m103/uu ... rski7.html
http://helium.wakkanet.fi/~w126/m103/uu ... rski8.html
Kapseleiden pitää olla kiiltäväreunaiset Taiwaanialaiset tarvikepölärit, että niistä saa tuollaiset maalinpoistoaineen ja asetonin avulla. Tutkippa onko kapseleiden keskustassa kivenisku jälkiä, joista mahdollisesti paljastuu onko alla kromia vai ei..
w115,123,124,126,210 yms.
no niin taitaa nuo alkuperäiset ainakin vehon osalta jäädä ostamatta, maksaa järjestäen kapselit alk. 40€ kipale, eli se siitä ....
mitäs noi tarvike kapselit nyt maksaa 30-50 € sarja?
täytyy tuolla turun "merteilissä" käydä hommien jälkeen kurkkaamassa mitä siellä ryöstetään noista, jos vaikka kävis tuuri ja sais sieltä jotain edukkaasti
mitäs noi tarvike kapselit nyt maksaa 30-50 € sarja?
täytyy tuolla turun "merteilissä" käydä hommien jälkeen kurkkaamassa mitä siellä ryöstetään noista, jos vaikka kävis tuuri ja sais sieltä jotain edukkaasti

That´s right. Meikällä on W210:n malliset kapselit noissa talvipeltivanteissa, ja kuvailemasi ilmiö toteutui juuri perjantaina. Vaihdettiin miehissä renkaita, meikäläinen käytti pulttiavainta ja toinen kaveri tokaisi, että "hän ei näitä kapseleita uskalla kiinni lyödä, ovat niin löysät..."Timo L. kirjoitti:Minusta nuo W124E-kapselit on sairaan huonolaatuiset... tai ei nuo varmaan ole ihan originaalit, mutta merkkiliikkeestä kuitenkin ostetut. Muovi on kovaa ja haurasta (tyyliin Corolla'96), kynnet katkeilee ja tähti irtoaa. Toista W123:n peltikapselit.
Jonka jälkeen paikalle saapui kolmas vaihtaja joka tokaisi osapuilleen että "...mitään löysät ole, antakaas kun mä näytän miten ne menee....klak....klak...no voi perkele, mitäs muovinpaloja täällä lentelee..."

Noista meikän kapseleistahan on kuva tuon allaolevan linkin takana. Sópivat mielestäni ihan siivosti kakkosneloseen...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97