1. Vuosimalli 94, autossa ajonesto ja keskuslukon infrapuna-avain. Avaimen toiminta ei tyydytä, olisiko kenelläkään kokemusta infrapunan vaihtamisesta radio-ohjattuun.Infrapunan vastaanotto vain kuskinovessa ja takaluukussa. Miten ajonesto?
2. VDO-vakionopeussäädin on hankittuna, mutta ei asennettuna. Onko kokemuksia asennuksesta.
3. Toisen takaoven sisäkahvan kiinnikkeet on rikki. miten verhoilun saa purettua. En saanut kahvaa irti kuin yläosasta. Johonkin suuntaan varmaankin pitää vetää??
Muuten turbofarkku palvelee suht kivasti.
S 124 E kysymyksiä
S 124 E kysymyksiä
Käyttömersut: S124 300 TDT, W201 190, W460 300 D
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
'Tervehdys
Tämä lätinä ei sinänsä koske topiikin aihetta(=OT? niinkö se täällä sanotaan).
Mutta tämmöstä vanhaa pierua on jo pidempään kiinnostanut tuo lyhenne S.
Eli niinkuin S124 tai S202. Olen yrittänyt päästä kärryille että mistä on kysymys, ensi arvaus oli jotta farkkuako tarkoitetaan, mutta jonkin aikaa seurailtuani vakavampi päätelmä on että tarkoitetaan kunkin mallisarjan ns. facelift mallia. Eli näinkö on? jos ei niin mistä on kyse ja sitten se tärkein eli mistä tuo S on oikein synnytetty. Itse en sitä 14 vuoden mersukokemuksella aiemmin ole kuullut?. Näin Ässämiehenä tuntuu, että ainoa oikeutettu "S" käyttöpaikka esim S320, eli silloin kun kyse on Ässästä.
Sen verran aihetta sivuen, että tuo mersun oma infrapuna avaus on kieltämättä syvältä, avainta pitää osotella millintarkkaan ja LÄHELTÄ!??, joten ymmärrän hyvin muidenkin turhautumisen asiaan.
Tämä lätinä ei sinänsä koske topiikin aihetta(=OT? niinkö se täällä sanotaan).
Mutta tämmöstä vanhaa pierua on jo pidempään kiinnostanut tuo lyhenne S.
Eli niinkuin S124 tai S202. Olen yrittänyt päästä kärryille että mistä on kysymys, ensi arvaus oli jotta farkkuako tarkoitetaan, mutta jonkin aikaa seurailtuani vakavampi päätelmä on että tarkoitetaan kunkin mallisarjan ns. facelift mallia. Eli näinkö on? jos ei niin mistä on kyse ja sitten se tärkein eli mistä tuo S on oikein synnytetty. Itse en sitä 14 vuoden mersukokemuksella aiemmin ole kuullut?. Näin Ässämiehenä tuntuu, että ainoa oikeutettu "S" käyttöpaikka esim S320, eli silloin kun kyse on Ässästä.
Sen verran aihetta sivuen, että tuo mersun oma infrapuna avaus on kieltämättä syvältä, avainta pitää osotella millintarkkaan ja LÄHELTÄ!??, joten ymmärrän hyvin muidenkin turhautumisen asiaan.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Se on tehtaan sisäinen erotin korimallista tyyppikoodien yhteydessä.Ari V. kirjoitti:'Tervehdys
Tämä lätinä ei sinänsä koske topiikin aihetta(=OT? niinkö se täällä sanotaan).
Mutta tämmöstä vanhaa pierua on jo pidempään kiinnostanut tuo lyhenne S.
Eli niinkuin S124 tai S202. Olen yrittänyt päästä kärryille että mistä on kysymys, ensi arvaus oli jotta farkkuako tarkoitetaan, mutta jonkin aikaa seurailtuani vakavampi päätelmä on että tarkoitetaan kunkin mallisarjan ns. facelift mallia. Eli näinkö on? jos ei niin mistä on kyse ja sitten se tärkein eli mistä tuo S on oikein synnytetty. Itse en sitä 14 vuoden mersukokemuksella aiemmin ole kuullut?. Näin Ässämiehenä tuntuu, että ainoa oikeutettu "S" käyttöpaikka esim S320, eli silloin kun kyse on Ässästä.
A = 4-paikkainen avoauto
C = coupe
S = farmari
R =2-paikkainen avoauto, roadster
V = sedan pidemmällä akselivälillä
W = sedan
(F= alusta, Fahrgestell)
Eli esim. Langisi on tyypiltään V140, minun farkkuni S124. W-merkintää voidaan käyttää yleisenä tyyppimerkintänä, mutta jos halutaan tarkkaa merkintää, käytetään korimallin mukaista merkintää.
Faceliftin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
No voi jumankekka sentään!! kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää!!
Että noinkin tarkka jaottelu löytyy!!
Ja mä kun oon luullut että se farkku on vanhemmissa T ja vähän tuareemmissa jotain STW höpinää
Ja että omakin on sitten V140!!!!??? - voi pojat
Että noinkin tarkka jaottelu löytyy!!
Ja mä kun oon luullut että se farkku on vanhemmissa T ja vähän tuareemmissa jotain STW höpinää
Ja että omakin on sitten V140!!!!??? - voi pojat
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
itseäkin kiinnostaisi tuo VDO tempon asennus, saako siitä orkkiksen näköisen ja onko vaikea laittaa? Itsellä on myös tuo S124 -95 ja kaikki muu suunnilleen löytyy paitsi harmittavasti tuo vakkari... Pistähän mattijs juttuu, kunhan saat asennettua tuon VDO:n paikalleen. Paljonko muuten maksoi ja mistä hommasit?
VDO on ollut jo vuoden päivät hyllyssä odottamassa asennusta, nyt olisi aikaa, kun tuli hankittua "sinkun" paperit. KL-varusteesta hankin alkuperäisen vivun ratin pylvääseen, laite muuten tuli hankittua Polar-Autovarusteesta Tampereelta. Muistelen, että jotain 300- 400 euroa tuli hintaa osille. Kun löytyisi lämmin talli, niin pääsis kokeileen, sopiiko osat toisiinsa ja toimiiko systeemi. Paljon on osia laatikossa.
Käyttömersut: S124 300 TDT, W201 190, W460 300 D
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb