Niin paljon kun minäkin olen jurputtanut Vehon toimintaa, niin nyt kyllä vaikenen vähintäänkin pitkäksi aikaa:
Autoni olivat olleet kontissa reilut kaksi kuukautta. Tänään perjantaina kontin auetessa niistä molemmista olivat akut täysin loppu. Toinen otti vastaan vähän latausta ja toinen ei ollenkaan. Kello oli 17:55 ja kaikki akkuja myyvät kaupat kiinni ennenkuin minä voisin mitenkään ehtiä niiden ovien sisäpuolelle.
Soitin Tampereen Vehoon ja työn vastaanotossa sanottiin firman olevan käytännössä jo kiinni. Kerroin kuitenkin tilanteeni ja sanoin, että jos nyt sammutan nämä autot, niin niitä ei saa enää käyntiin ilman kaapeleita. Henkilö pyysi odottamaan hetkisen. Odotin. Ja kun hän palasi puhelimeen sain kuulla, että kaksi henkilöä jää odottamaan minua hetkeksi. Kaarroin Vehon pihaan ja pian autoissani oli uudet pakkasenkestävät akut.
Tämä on Loistavaa Palvelua! Kiitos Tampereen Vehoon! Olen erittäin otettu asiakaspalveluasenteestanne! Hienoa työtä!
Loistavaa palvelua Tampereen Vehossa
Loistavaa palvelua Tampereen Vehossa
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Sekä Hämeessä että Texasissa on molemmissa sekä omat hyvät että heikommat puolensa. Yritäkäämme keskittää katsetta Hämeen positiivisiin puoliintuikku kirjoitti:....Tuleekos jo teksasia ikävä ?...
No niiden mielestä Texas oli kyllä parempi paikka. Hämeessä saa parempaa bensaa, mutta ei hyvä juotavakaan auta kun pahimmillaan pölyyn tottunut auto kyntää -10C lämpötilassa lumen ja jään keskellä. Olen yrittänyt kehottaa Mersuja olemaan valittamatta vielä, tästä sillä mikäs niillä hyvässä talvisäässä. Odottakoot, jos/ kun tämä taas tästä jossain välissä taittuu loskaksi ja rapa-suolakeitos alkaa lentää.tuikku kirjoitti:....Sähköviat alkoi heti kotimaassa, taitaa autoillakin olla ikävä takaisin...
tuikku kirjoitti:....Hieno juttu, että autotkin jo tuli, ehjänä ?
Akkuja lukuunottamatta näyttäisi aika hyvältä. C-Mersun pohjalevyt taitavat olla napanneet matkalla johonkin ramppiin ja joku muovikorvake saattaa olla hiukan revennyt, koska tuntuu että joku pärpättää auton alla välillä ajoviimassa. Pikkujuttuja. Pitää koputella vähän auton alla ja jututtaa kuljetusvakuutusyhtiötä. Mutta kokonaisuudessaan: Autoilla meni niin paljon pidemmästi kuin oli ennustus, että jo pelkäsin ties vaikka mitä. Mutta loppu kuitenkin hyvin. Erityisesti verrattuna esim. erään kollegan C-farmariin, joka oli kontissa löystynyt kiinnityksistään.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Hieno juttu, kun auttoivat. Tossa kohtaa ei varmaan hinnalla ollut niinpaljon väliä, kun molemmat tavallaan hyöty. Vai onko Vehon tavarat jo muuttuneet edullisiksi. Itekkin olen akkua hankkimassa. Edellisen kerran hain Motonetista. Nyt viimeisen Syrjälän autosähköstä 110 amp. Takuusta jäi mieleen Riston lausuma, että jos on huono akku, niin sille annetaan takuukin. Huomasin, että mulle ei mitään takuuta kai tullut. Sen jutuista aina tiedä, mutta hyvä palvelu on sielläkin.
Niin, tervetuloa taas Härmään. Kyllä Vehon kanssa toimeen tulee, kun ottaa oikeanlaisen asenteen Varaosapuolella ei ole koskaan tullut palvelusta sanomista ja tiettyjä hintoja eivät voi tiskillä olevat kaverit päättää.
Mitä sitten tulee huoltopuolen kustannusrakenteeseen ja siihen kuuluisaan automyyjien asenteeseen - edelleenkin - niin... Fiatin aikaan Tampereen Veho hoiti asiat kyllä mallikkaasti, ei siinä mitään.
Ansioituneen kirjeenvaihtajan koeajoraportit taitavat hieman nyt rahvaanomaistua, mutta koetetaan kestää sekin. Miten olisi syväluotaus uudesta Ladasta, nyt kun niitä vielä saa
Mitä sitten tulee huoltopuolen kustannusrakenteeseen ja siihen kuuluisaan automyyjien asenteeseen - edelleenkin - niin... Fiatin aikaan Tampereen Veho hoiti asiat kyllä mallikkaasti, ei siinä mitään.
Ansioituneen kirjeenvaihtajan koeajoraportit taitavat hieman nyt rahvaanomaistua, mutta koetetaan kestää sekin. Miten olisi syväluotaus uudesta Ladasta, nyt kun niitä vielä saa
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Pitkä juttu . Löysäks mää olen sitä sanonu, kun on Salosen vanha kulkupeli. Tosta tuningista, juu. -Ensin vähensin polttoaineen kulutusta ja sitten ilmastointia pienemmälle. Samanlailla laihtuu ja pienenee, kun ihminenkin pienellä ruualla. Talvella lämpöä vaan lisää, niin hyvin kutistuu. Enimmäkseen yksin kun ajelen, niin etupenkkejä ei tarvi ollenkaan. Takasohvalta ulottuu tän kokonen mies hyvin ajeleen. On siinä sit kiva muutenkin rentoutua.Ere866 kirjoitti:Takope, mikä tuo sinun avatar-ässäsi on?
Kerro ihmeessä lisää.
Jotkut on tehny melkeen samanlaisen, mutta neet on tarvinnu paria 60:n tonnin tukkirekkaan avuks.