
Lähtökohta oli tämännäköinen:

Aluksi otettiin ajovalojen alla olevat "metalliliuskat" ja ajovalojen lasit ja vilkut irti.

PS. tohon kun sais kirkkaat lasit, niin olisi aika käheän näköiset valot

Seuraavaksi konepellin kimppuun, maski irti, ja pelti pystyasentoon. Pellistä irti kaikki pissapoikien letkut ja lämmitinjohdot, Kannattaa muuten ottaa ne virtsamiehet varovaisesti, on voinut muovi vähän kovettua vuosien saatossa, muuten saattaa käydä kuten allekirjoittaneelle, että ne ovat mallia Snap-Cracke-Pop.

Sitten pelti irti saranoista, ja toivon mukaan pari avuksi palkattua kaveria ovat nyt paikalla. Pellistä vielä tuulihaka irti, jos ei sitä ole uudessa pellissä. Vanhan pellin tuulihaka sopii E-peltiin hiukan viilaamalla. Myös äänenvaimennuspahvi on otettava "mukaan", jos ei uudessa sitä ole.
Sitten vain ihailemaan uutta peltiä:

Tohon se pitäs saada. Maalipintaa kannattaa suojata vähän, vaikka paikalla olisikin paljon käsiä.

Ruuvataan pelti paikalleen ja säädetään kohdilleen jos on tarpeen.

Sitten saatiin pelti linjoihinsa. (ja tähti paikalleen


Lopuksi vielä maski, vilkut ja valojenalusliuskat kiinni, niin ollaankin paljon hienommassa tilanteessa alkuperäiseen verrattuna.

Että tällänen projekti tähän väliin. Kustannuksia jo ynnäilin joskus tuossa toisessa topicissa, mutta ainakin omasta mielestäni tuo uudempi pelti sattuu kuin nenä päähän. Vai mitä mieltä arvoisat asiantuntijat ovat? Onko jotain olennaista huomioonotettavaa mitä jäi vielä mainitsematta? Kohtapuolin olisi tarkoitus istuttaa samanlainen pelti tuohon CE:hen.
Muutama kuva lisää: http://www.sunpoint.net/~mprofile/facelift.html
Sorry kuvien määrä...mutta onhan ainakin havainnollinen projekti
