124 mersu vastaan toyota

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
daerok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: La 17.09.2005 18:01
Paikkakunta: Kajaani

124 mersu vastaan toyota

Viesti Kirjoittaja daerok »

Satuin tuossa vahingossa käymään finntoy:n sivuilla,siellä teinipojat kehuskeli miten toyota carina vm-94 hakkaa vm-92 124 mersun mennen tullen.dieseleitä molemmat.Täytyy sanoa,että makuasioista ei kannattaisi kiistellä,mutta täytyy kyllä ihmetellä??itelläki muutama toyotan raato ollu.Sanokaahan mielipiteitä ja perusteluja asiasta :evil: :evil: :x
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

No siunakkoon, tämähän on ihan yhtä paha kuin minkä vaan julistaminen toistaan paremmaksi.

Pitäisiköhän pyytää poikia arvostelemaan tämä taistelupari vaikka TM:n arvostelukaavakkeella, eli arvottamaan erikseen mm. ajettavuus, jarrut, suorituskyky, valot+näkyvyys, melu, käsiteltävyys, sisätilat, tavaratila, mitä niitä on.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12748
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

en mää muusta tiedä kun et ei siitä tojosta saa autoo tekemälläkään :D (eli mersuu )

en oo koskaan ajanut tuollaista ropposta , mutta luulisin ettei ainakaan parempi ole mitä 2005 vm. avensis , joka on mielestä ropponen. Joten uskallan väittää että mersu parempi :)
daerok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: La 17.09.2005 18:01
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja daerok »

hyvä pojat,vähän helpottaa jo.... :x
Salmi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Su 22.05.2005 23:06
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja Salmi »

Miljardit kärpäset eivät voi olla väärässä, p*skan täytyy olla hyvää 8)
Avatar
JuMu S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: Ti 09.08.2005 16:26
Paikkakunta: Itä

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

"Makunsa kullakin", sanoi Musti kun muniaan nuoli.
Suomalainen häviää aina!
jomi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Pe 02.09.2005 21:42
Paikkakunta: Pärnu, EST

Viesti Kirjoittaja jomi »

Jenkkien oman maan tuotteet on nykyään niin huonoja, että köyhät jenkit ostaa Toyotoja ja rukoilee o`lord would you buy me a Mercedes Benz.Rikkaat taas ostaa Mersuja,Porscheja jne. :wink:
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Mielipide on kuin persreikä - Jokaisella on omansa ja toisen haisee aina pahemmalta. :mrgreen:
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: To 18.11.2004 18:58
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja pappi »

Taitaa olla parempi kun jättää avautumatta tässä topicissa. Tuoreessa muistissa on eräs vastaava topicci, joka meni niks naks lukkoon?
Mersu myyty...
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Kaikissa Toyotoissa, joita olen ajanut tai joiden kyydissä ollut, on ollut laatuauton fiilinki. Ja ihan varmaan menee paaaljon pienemmällä rempalla ja kulutuksella kuin vastaava Mese. Ei pahaa sanottavaa. 8)
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: To 18.11.2004 18:58
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja pappi »

PM kirjoitti:Ja ihan varmaan menee paaaljon pienemmällä rempalla ja kulutuksella kuin vastaava Mese.
Nimimerkillä Tojotalla 5 vuotta ja paljon kilometrejä... Mersulla vuosi ja paljon remonttia... :roll:
Mersu myyty...
mike69
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Pe 22.10.2004 09:18

Viesti Kirjoittaja mike69 »

Muijalla Corolla ja vikoja nolla, mulla Mersu ja vikoja ....
-09 Honda Accord Tourer tiisseli (laiska)
-07 Volkswagen Touran 1,4 TSI
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12748
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

PM kirjoitti:Kaikissa Toyotoissa, joita olen ajanut tai joiden kyydissä ollut, on ollut laatuauton fiilinki. Ja ihan varmaan menee paaaljon pienemmällä rempalla ja kulutuksella kuin vastaava Mese. Ei pahaa sanottavaa. 8)
en nyt sanoisi laatuauto, vaan harmaata perusmassaa, hyvä kaikessa... esim. nappuloiden sijoittelu ja muoto on vielä kehityksen alkukengissä.
Avatar
Juselius
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Pe 07.10.2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki, stressikylä.

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Ittelläni oli joskus -80 1.6 DX gorilla ja se tuntui suhteellisen vankalta peliltä, olihan se coupe, siis ehkä hiukan jämäkämpi kuin "taxi-mallit". Ajat oli silloin toiset...
Nykyisistä Tojotista olen muutamaa ajanut enkä ymmärrä miksi eri tekoluokan autoja pitää verrata keskenään. Seuraavaksi kai vertaavat Fiat Pandaa ja Carinaa, sama suhde toisinpäin...
Muovipaketti ja kevytrakenne meteleineen on hyvä jos siitä tykkää, mutta itse en enää jos ei ole pakko, siis Jope Ruonansuun sanoin "onko pakko jos ei taho?"
Carina hakkaa mitä hakkaa, mutta Mersussa on auton tuntu kohdallaan. Vakaa kuin juna, olkoonkin remppoja enemmän tai vähemmän.
Mikä nyt kenenkin selkärangalle sopii, sitä kehuu. :lol:
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)

"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)

"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

tojota on hieno auto työtä tekevälle kansalle :lol:

124:stä en mitään tiedä mutta kai senkin kanssa saa tehdä työtä :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

epk kirjoitti:en nyt sanoisi laatuauto, vaan harmaata perusmassaa, hyvä kaikessa... esim. nappuloiden sijoittelu ja muoto on vielä kehityksen alkukengissä.
Kato sitten kun auto on tarpeeks hyvä, tuntuu se täysin mitäänsanomattomalta - vähän niinku S-Mersu. Ja mitä sillä on väliä missä ne nappulat on, sehän on vaan parin päivän totuttelukysymys. Tärkeintähän kuitenkin on että ne kaikki hienot namikat edes toimis. :mrgreen:

Sotaa odotellessa taidan hakea kaljan ja siirtyä seuraamaan sivusilmällä Niemisen matsia. 8)
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Käytiin vaimon kanssa koeajamassa uusi Fiat Stilo ja ennen koeajoa naureskeltiin että tämä sentään on auto verrattuna vaimon -89 347tkm ajettuun vectraan.

Koeajo kuitenkin kertoi karua kertomaa. Tuuli suhisi ovenraoissa, moottori pärisi ikävästi sisälle kiihdytyksessä, moniviiksihelvettiä ei edes viitsinyt yrittää käyttää kun jostain syystä monesta viiksestä huolimatta joka viiksessä oli ainakin 3 toimintoa painamalla, pyörittämällä ja vetelemällä.

Ajovakaus ja ajomelu eivät pärjänneet edes ym. Opelille. Vaimokin sanoi koeajon jälkeen että olis tuon luullut olevan vanhaa mersua parempi. Mutta ei se pärjännyt edes Opelille.
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3493
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

Eräs tuttavani oli männä syksynä ostamassa autoa; soitti sitte miulle koeajolenkiltä: "Mitä, Jaska, pitäis ottaa huomioon tämmösestä Corollasta, jos oisit ostamassa?" Vastasin tietysti, et "En olis ostamassa, mut ton ikäne Corolla ja noilla kilometreillä; ei se huono auto voi olla. Osta pois, jos siltä tuntuu."
KAIKKI AUTOT ON HYVIÄ. VOIT VERRATA AINOASTAAN SIIHEN, MITÄ AUTOLTASI HALUAT.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Ei ne hyviä ole.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12748
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

PM kirjoitti:
epk kirjoitti:en nyt sanoisi laatuauto, vaan harmaata perusmassaa, hyvä kaikessa... esim. nappuloiden sijoittelu ja muoto on vielä kehityksen alkukengissä.
Kato sitten kun auto on tarpeeks hyvä, tuntuu se täysin mitäänsanomattomalta - vähän niinku S-Mersu. Ja mitä sillä on väliä missä ne nappulat on, sehän on vaan parin päivän totuttelukysymys. Tärkeintähän kuitenkin on että ne kaikki hienot namikat edes toimis. :mrgreen:

Sotaa odotellessa taidan hakea kaljan ja siirtyä seuraamaan sivusilmällä Niemisen matsia. 8)

no nii nii , jos tykkää :lol: itteee nyppii ne perse-ergonomiset nappulat ja sijoittelu, tulee ihme kramppeja käsiin kun niitä mongertaa ja tarttis olla röntgenkatse että ne ensinnäkin jostain löytää :twisted:


jackie ilmaisi asian todella hyvin !!! , mulle kelpaa toi 124 hyvin, jämpti ja vakaa, ihan niinkuin mä :) , so what jos vähän enemmän rakkautta tarvii mitä tojo (eli osien vaihtoo) !
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: To 18.11.2004 18:58
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja pappi »

Laitetaampa löylyä kiukaalle näin lauantain kunniaksi :wink:

Mersun olen omistanut nyt vuoden ja laskua on kertynyt vajaa 2000€. Autolla on ajettu minun aikana 30tkm. Muuten mittarissa on 485tkm.
Carinan, joka oli kasattu enklannissa omistin 5 vuotta, ajoin sillä 150 tuhatta. Korjaus kulut oli jotain 1000€ ja tuohon on laskettu mukaan pakolliset remmien vaihdot. Ainoa iso remontti oli vaihteiston vaihto ja kytkin. Auto oli kolme ensimmäistä vuotta taksina kirkkonummella, koulukyydissä. Olisin varmaan pitänyt Carinan vielä, mutta siihen olis pitänyt vaihtaa kaikki iskarit, jouset ja jarruosat. Vaihtoon se meni 370tkm ajettuna.
Tässä vaiheessa on pakko vetää happea ja todeta, että olin toisaalta tyhmä kun ostin ees tuon Mersun.
500tkm ajettu diesel carina ei ole mikään ihme. Jostain kumman syystä, Toyotan osuus noussut melko merkittäväksi taksissakin. Oliskohan taustalla ylläpitokulut?
Oma mielipiteeni perustuu kokemukseen. Jos joku väittää Carinaa huonoksi autoksi pelkästään mutu tuntumalla ei voi kun todeta "sääliksi käy".
Seuraava autoni saattaa hyvinkin olla Avensis, mutta vuosimalli on vielä avoin.
Jos Mersuun tekisi kaikki huoltotoimet, mitä täydellinen autonpito vaatii, joutuisin kerjuulle jo alkumetreillä. Kyyti on hyvää, mutta Toyota laatuun voi luottaa. Kyllä ne Japanin miehet osaa tehä autoja, siksi talossa onkin Nissani kakkosautona, jolla pääsen liikkumaan kun tuo lavetti on Dealerin hoivassa...
Toivon, että tähän topicciin tulee asiallisia vastauksia... Kykeneekö Mersun omistaja suhtautumaan kriittisesti omaan ajoneuvoonsa?
EDIT:
Ottakaapa huvikseen vaikka sadomasokistisessa mielessänne haku nettiautosta. E Carina, farkku, diesel... Katsokaa kilometrit ja hinnat.
Mersu myyty...
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Olen aivan samaa mieltä, että saksalaiset saisivat ottaa mallia japanilais poikien ja tyttöjen tekemän auton luotettavuudesta. Taitaa muuten tuolla amerikanmaallakin tuo toyotan tuote mennä edelle myynti ja luotettavuus tilastoissa saksalaisiin verrattuna. Sielläkin Lexus omistajat saa paljon parempaa palvelua, kuin saksalais merkkien omistajat. Samoin se on suomessakin. Enkä nyt pitäisi yhtään sen huonompana uutta diesel avensista, kuin näitä rahvaan mallin mersujakaan. E-mallissakaan ei japanilaisiin verrattuna nykyään ole parenpaa muuta, kuin hinta. Toisaalta jokainen ajaa millä tykkää ja mihin rahapussi myöten antaa. Ammattiautoilijoitten piireissä ainakin nuo japanilaiset ovat ruvenneet lisääntymään paljon. Syynä sitten varmaan ovat hinta, luotettavuus ja huoltopalvelut. Näissä jo tarpeeksi syitä miksi vaihtaa mersusta muuhun merkkiin.
Avatar
Arto S
Mersumies
Mersumies
Viestit: 563
Liittynyt: Ma 02.02.2004 11:42
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Arto S »

pappi kirjoitti:Laitetaampa löylyä kiukaalle näin lauantain kunniaksi
Jaa itselläni taas ovat nämä W124:set olleet halvimpia pitää. Ei ole tarvinnut rempata. Nykyisellä olen kohta vuoden ajanut myös ja tulee yli 30tkm vuodessa. Ainoa varaosa on ollut termostaatti jonka olen vaihtanut kun ei lämpö oikein noussut. Öljyt vaihdan itse ym. huollot. Ei tämän halvempaa auton pitoa voi olla. Ja mittarissa on 585 tkm. Myös edellisistä W124:sta on vain hyvää sanottavaa (2kpl) Edellisellä vm.87 ajoin kaksivuotta n.60tkm. varaosiin meni n. 300€ siis laskuissa ei huolto-osia vaan. esim. takaiskarit, kartaaninlaakeri, jarrukengät ym. Sitten asia erikseen nämä harraste Mersut joita ollut useita esim. W116, W126, W114, bensamoottiriset joita ei tohi edes laskea paljonko niihin meni aikoinaan.

Mutta tietenkin remontin tarve yleensä johtuu miten autoa on pidetty ja onko huolto laiminlyöty. Kohdalleni on varmaan sattunut hyvin pidetyt yksilöt. Ainakin tämä nykyiseni josta kukaan ei tahdo uskoa kilometrimääriä oikeaksi kun ovat kyytissä istuneet. Ei kolise eikä rämise ja maali tosiaan kiltää eikä ruostetta.

Olen omistanut myös Japseja muutaman nuorena (mm. Corolla gti16v, Carina II, Subaru )ja täytyy sanoa että kyllähän niissä tekniikka kestää (peltejä en kehuisi) mutta jotaki niistä puutuu ovat tylsiä massatuoteautoja. En yleensä ole niillä kauan jaksanut ajaa.
W114 250CE -70
W221 S350 Lang -06
W212 E350cdi -10
H-D Road King -98

+ ex Mersuja 30+
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

Tojotat on varmoja pelejä...korihan niistä ennen loppuu kuin tekniikka.
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Puusta veistetty nuija on tasan varmasti mekaanisesti luotettavampi peli kuin rynnäkkökivääri. On sitten makuasia kumman ottaa mukaan sotaan.

Toyotamiehet sotii nuijilla ilmeisesti. Tuleehan se halvemmaksikin.

Monet eivät näytä tajuavan sitä että ne keillä ei ole varaa ajaa mersulla ajaa Toyotalla. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.

Toki olisi hirveän mukavaa jos mersu kestäisi pidempään läjässä ilman remonttia. Omaani olen käyttänyt nyt kaksi kertaa korjaamolla 90 000 km aikana. Kerran vuodessa. 3 palloniveltä, iskarit ja kaikki jarrulevyt uusiksi 200 000km kohdalla.
Avatar
Juselius
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Pe 07.10.2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki, stressikylä.

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Minähän tuherran näitä kokemuksia ainoastaan muutaman uudemman firmassa olleen Toitsun ja omien vanhojen rekien pohjalta. :idea:

Accordiakaan en olis pitäny kymmentä vuotta, jos se olis ollu roju. Se on ollu luottopeli, seisoo nyt vaan kolmantena, käyttämättä. Eikä raaskis luopua vieläkään...
Mursut on ajautunu kohdalle sattumalta, ilman varsinaista pakonomaista "metsästämistä". Tottakai niihin on uponnu rahaa, mutta niillä ajellaankin aika paljon, työkaluina kun ovat samalla.
Mikä kenellekin sopii, en ole koskaan ymmärtäny mitään älytöntä merkkifanaattisuutta. Sellasesta kärsii pää ja lompakko.

Nämä mitä nyt on, tuntuvat vaan niin mukavilta ajettavilta. Kaikkiaan kun on n.1,8milj.km ajellu, niin on jotain mistä verrata... :wink:
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)

"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)

"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
pappi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: To 18.11.2004 18:58
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja pappi »

Itse kun ostelee käytettyjä autoja käytetyllä niin väliraha ratkaisee. Alku tuon mersun kanssa on ollut takkusta, mutta katsotaan nyt mihin tuo taipuu.
Toisaalta jotain olisi voinut jättää tekemättä, mutta ruoste pisamat siellä täällä eivät kuulu autooni.
Pakollinen suurin & kallein remontti oli alipainepumppu + syöttöpumpun käyttöpyörä. Etulokarit vaihdatin mukavuus & ulkonäkö syistä.
Vieraalla kun remontit teetättää niin sitä laskee kummasti huoltoihin uponneita rahoja. Onneksi osat ees on jossain määrin edullisia.
Toyotan luotettavuus yhdistettynä mersun matkustus mukavuuteen olisi minulle mieleinen yhdistelmä. :wink:
Mersu myyty...
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Valitettavasti elämässä on tiettyjä vakioita joista yksi on että mukavuudesta täytyy maksaa korkea hinta.

Eihän sellainen uusi Avensis tietysti mikään huono auto ole, silläkin ajelee varmasti ihan ettei mitään. Jos saisin valita samanhintaisen käytetyn mersun ja uuden 2.0 Avensiksen välillä, ottaisin edelleenkin mersun. Tai oikeastaan en tiedä.. uuden avensiksen hintaiset käytetyt mersut taitavat olla jo niin uusia ettei niihin uskalla enää puuttua.

Yksi asia on ainakin varmaa, mersulla ajaminen olisi paljon huolettomampaa ellei lukisi mersuforumia.
daerok
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 145
Liittynyt: La 17.09.2005 18:01
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja daerok »

Että tämmöstä,mulla oli ainakin vaikee löytää hyvää ajoasentoo -89 corollasta. Jos ei mersunkaan penkit nyt ihan huiput oo niin pitkä mies istuu niissä mukavammin kuin vanhemmissa japsiautoissa.
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1508
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

e320 kirjoitti:Yksi asia on ainakin varmaa, mersulla ajaminen olisi paljon huolettomampaa ellei lukisi mersuforumia.
Tämä on muuten täyttä totta! :shock: :o
1991 420 SE
Vastaa Viestiin