mb 280e automaatti -83 123
mb 280e automaatti -83 123
hp:450€
autosta: kori ruosteinen helmat, takalampun aluset ruosteessa, ehkä takakaaret, etulokasuojat lahot. sisältä todella siisti. kone käy nätisti, pakokaasu mittaus tehty 3 viikkoa sitten (hyvät) alkuperäiset mb vanteet. vaihteisto hakee kakkosta eli miettii hetken ennen kuin vaihtaa 3 vaihteelle. suomiauto... kattoluukku... hyvät renkaat
kannattaakos maksaa 450€?
autosta: kori ruosteinen helmat, takalampun aluset ruosteessa, ehkä takakaaret, etulokasuojat lahot. sisältä todella siisti. kone käy nätisti, pakokaasu mittaus tehty 3 viikkoa sitten (hyvät) alkuperäiset mb vanteet. vaihteisto hakee kakkosta eli miettii hetken ennen kuin vaihtaa 3 vaihteelle. suomiauto... kattoluukku... hyvät renkaat
kannattaakos maksaa 450€?
Mb 300tdt -91
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Mb 300tdt st -91
Mb 230ce -89
Mb 220B -70 MR
Hih. luin just äsken tän jutun.
Taisin ostaa jokin aika sitten juuri tuon auton. Onhan siinä jotain näpräämistä.
Positiivista on ,ettei ole kolaroitu kai milläänlailla. Suora siis.
Eikä ole ollut lauluautona.
Puskurit pitäisi jostain siihen löytää. Muut paikat on kai kärsivällisyydellä
korjattavissa. Kaikenlaista peltiosaa on näköjään saatavissa.
Taisin ostaa jokin aika sitten juuri tuon auton. Onhan siinä jotain näpräämistä.
Positiivista on ,ettei ole kolaroitu kai milläänlailla. Suora siis.
Eikä ole ollut lauluautona.
Puskurit pitäisi jostain siihen löytää. Muut paikat on kai kärsivällisyydellä
korjattavissa. Kaikenlaista peltiosaa on näköjään saatavissa.

Eipäs nyt masenneta projektin aloittanutta
Nokistahan ei voi niitä näkemättä paljoa sanoa, olkoonkin että ne ovat yli 400 tkm ajetussa M110:ssa potentiaalinen ongelmakohta sikäli kuin remppaa ei ole jo tehty. Olin tosiaan itsekin autoa katsomassa, ja peltiä se mun mielestä eniten kaipasi. Mutta jos työtilat, -laitteet ja aikaa peltien laittoon on, niin kyllä sen tekniikan kanssa aina pärjää, sitä on niin paljon saatavilla kuitenkin...
Noin yleisesti ottaen hieno homma, että alkuperäisenä säilynyt vaikkakin vähän hapettumaan päässyt 280E sai uuden kodin.

Noin yleisesti ottaen hieno homma, että alkuperäisenä säilynyt vaikkakin vähän hapettumaan päässyt 280E sai uuden kodin.
W123 240D -84 // S124 300TDT -92 // W126 280SE -85
123 280 EA -83
Aiheen autoon liittyvä kysymys (3). Ovatko autossa olevat kromilistat lokasuojien reunoissa alkuperäisvaruste? Vai ovatko kyseisenlaiset listat yleensäkin aina jälkiasennustarvikkeita mallia harakiri? Ja, kuuluuko keskikonsoliin vaihteensiirtäjän ympärille "puupaneeli"? autossani konsoli on musta. Mikä radio on ollut alkuperäisenä?
Re: 123 280 EA -83
1) Kuten Ari vastasi, kromikaaret ovat harakiriä pa(r)h(a)immillaan.gipsy kirjoitti:Aiheen autoon liittyvä kysymys (3). Ovatko autossa olevat kromilistat lokasuojien reunoissa alkuperäisvaruste? Vai ovatko kyseisenlaiset listat yleensäkin aina jälkiasennustarvikkeita mallia harakiri? Ja, kuuluuko keskikonsoliin vaihteensiirtäjän ympärille "puupaneeli"? autossani konsoli on musta. Mikä radio on ollut alkuperäisenä?
2) Autosi on ilmeisesti 3. sarjaa (valm. 9/82 jälkeen)? Tällöin jalopuuta kuuluisi olla se lista kojelaudassa sekä keskikonsolissa aina tuhkakuppiin saakka, ei vaihdekepin ympärillä.
3) Tehtaalta on saanut lisähintaan erilaisia Becker-radioita. Ks. http://www.astralsilber.de/becker/becker.htm
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: 123 280 EA -83
Tuo keskikonsoli koskenee ainoastaan noita huippumalleja, eli 280:a? Ei ainaska noissa meijän talouden karvalakkimalleissa oo ku kojelaudan lista.Timo L. kirjoitti: 2) Autosi on ilmeisesti 3. sarjaa (valm. 9/82 jälkeen)? Tällöin jalopuuta kuuluisi olla se lista kojelaudassa sekä keskikonsolissa aina tuhkakuppiin saakka, ei vaihdekepin ympärillä.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: 123 280 EA -83
Keskikonsolin puuverhoilut tuhkakuppiin asti pitäisi löytymän 280:stä ja 300 TDT:stä. Lisättynä vaihdekepin ympäryksellä coupeista.jackie kirjoitti:Tuo keskikonsoli koskenee ainoastaan noita huippumalleja, eli 280:a? Ei ainaska noissa meijän talouden karvalakkimalleissa oo ku kojelaudan lista.
"Karvalakeissa" pelkkä lista.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
projektista.
280 Odottelee sääsuojassa aloittamista. Kuvia tulee, kunhan homma alkaa.
Aiempi "helppo" projekti, joka on käynnissä, kehkeytyi aika mittavaksi, ja työtkin
haittaavat harrastuksen säntillistä harjoittamista.
Aiempi "helppo" projekti, joka on käynnissä, kehkeytyi aika mittavaksi, ja työtkin
haittaavat harrastuksen säntillistä harjoittamista.
