E220 dsl:n huollot

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
MarkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: Su 02.11.2003 15:03
Paikkakunta: Augsburg/Joutseno

E220 dsl:n huollot

Viesti Kirjoittaja MarkoV »

Eli pirssi kertoo jotta seuraavaan huoltoon matkaa 1700km ja vuorossa B-huolto. Mites nuo A ja B huollot eroavat toisistaan? Mitä hintaluokkaa huollot ovat? Käytän auton Kouvolassa Auto-Sommassa. Onko huollossa jotain sellaista mitä ei kannata teetättää vaan voi tehdä myös itse lähinnä jos miettii kustannuksia. Autolla ajettu vajaat 240tkm ja kaikki huollot teetetty samassa liikkeessä (Mikkelissä) joten tietysti voisi jatkaa huoltosarjaa.
Mitä öljyä käyttävät näissä koneissa?

Marko
Avatar
arska
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: La 25.10.2003 11:50
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja arska »

A-huolto on ainakin halvempi. Sisältää lähinnä öljynvaihtoa ja rasvausta, kuten saranat ym. Tarkistelua ja kiristelyä sisältyy myös.
B-huollossa käytetään mm. jarrut auki. Vaihdetaan öljyt ja suodattimet. Muutenkin suurempi huolto. Perän ja vaihteiston öljynvaihdot riippuen ajankohdasta. Yleensä kaikki mitä suurempia autolle tarvii tehdä, tehdään B:ssä.
Avatar
MarkoV
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 423
Liittynyt: Su 02.11.2003 15:03
Paikkakunta: Augsburg/Joutseno

Viesti Kirjoittaja MarkoV »

arska kirjoitti:A-huolto on ainakin halvempi. Sisältää lähinnä öljynvaihtoa ja rasvausta, kuten saranat ym. Tarkistelua ja kiristelyä sisältyy myös.
B-huollossa käytetään mm. jarrut auki. Vaihdetaan öljyt ja suodattimet. Muutenkin suurempi huolto. Perän ja vaihteiston öljynvaihdot riippuen ajankohdasta. Yleensä kaikki mitä suurempia autolle tarvii tehdä, tehdään B:ssä.
Oliskohan noista huolloissa tehtävistä töistä olemassa mitään listaa eri kilometreille?

Marko
Vastaa Viestiin