Elikkäs tuli laitettua tommonen 300D turbo 1992 vuojelta ja heti rupes toi lämppäri puhaltimen moottori "vikiseen" . Eli vissin uutta tilalle vai onko laakeroitavissa ja mitä ja kuinka paljon pitää purkaa? Eka mese mulla joten ei paljon tietoo noiden anatomiasta . Kiitos jo etukäteen
änkyrä kirjoitti:Elikkäs tuli laitettua tommonen 300D turbo 1992 vuojelta ja heti rupes toi lämppäri puhaltimen moottori "vikiseen" . Eli vissin uutta tilalle vai onko laakeroitavissa ja mitä ja kuinka paljon pitää purkaa? Eka mese mulla joten ei paljon tietoo noiden anatomiasta . Kiitos jo etukäteen
Ootko varma että se on puhaltimen moottori?
Mulla piti ne pienet imupumput kitinää mitkä on siellä kojetaulun sisällä molemmin puolin.
Mutta jos se on puhaltinmen moottori niin sen saa konehuoneen kautta esille.
Siellä tuulilasin pyyhkijän alla se moottori on.
Joo kyllä se enämpi puhaltimen moottorilta kuulostaa, kun kaupunki pyörityksessä käännöksissä vielä voimistuu ja välillä lakkaa... kiitoksia opastuksesta
änkyrä kirjoitti:Joo kyllä se enämpi puhaltimen moottorilta kuulostaa, kun kaupunki pyörityksessä käännöksissä vielä voimistuu ja välillä lakkaa... kiitoksia opastuksesta
Tuosa on kuva jos se onnistun laittamaan tänne.
Ei näköjään saa tota kuvaa tänne!
no kuitenkin siellä se on ja onhan siinä hommaa purkaa mutta ei mikään ylitse pääsemätön.