Mistä varaosanumero johtosarjalle??
Mistä varaosanumero johtosarjalle??
Johtosarja pitäisi uusia 320 ce -93 ja varaosanumero on hakusessa. Onko muuta vaihtoehtoa kuin Veho?
320 CE
vaihtoehto
kokeile myös RTO-tuonti
Terveisin Jamppa
Terveisin Jamppa
Vehosta kysyminen ei maksa mitään
Onko koko sarja ihan hapan? Meinaan yleensä ne happanee kohdista missä johtosarja on kiinni moottorin kuumissa osissa. Valetutkin liittimet halkeaa yllättävän helposti kun järkeilee ja uutta johtoa & tinaa ja kutistesukkaa kun ostaa saa monet paikat korjattua itse. Toki vaatii tallitilaa pulaamiseen. Omasta kolvasin ilmamassamittarin, lämpötila anturin ja kaasuläppäkotelon johdot sen jälkeen kun kuulin mitä sarja maksaa
Tossa malliksi miten halkaistaan valettu liitin jonka jälkeen pinnit on helppo purkaa ja johdot vaihtaa. Liitin takaisin kasaan superepoxilla, kylä lähtee.

Tossa malliksi miten halkaistaan valettu liitin jonka jälkeen pinnit on helppo purkaa ja johdot vaihtaa. Liitin takaisin kasaan superepoxilla, kylä lähtee.

--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
Se TTU oli ilmeisesti viimeksi foorumilla postaillut joskus 2006 alussa, YV:tä lähettämällä olisi voinut saada kiinni jos on muistutus aktivoitu sähköpostiin.
Katselin EPC:stä johtosarjoja enkä löytänyt mitään korjaussarjaa. Eikö oikea osanumero sitten ole se jonka EPC kyseiselle runkonumerolle näyttää. Jos tarvitaan apua niin foorumille VIN ja vaikka detalin EPC:stä näyttää minkä johtosarjan haluaa niin toiset foorumilaiset voivat tarkistaa mikä on tällä hetkellä kyseiseen autoon oikea osanumero.
Katselin EPC:stä johtosarjoja enkä löytänyt mitään korjaussarjaa. Eikö oikea osanumero sitten ole se jonka EPC kyseiselle runkonumerolle näyttää. Jos tarvitaan apua niin foorumille VIN ja vaikka detalin EPC:stä näyttää minkä johtosarjan haluaa niin toiset foorumilaiset voivat tarkistaa mikä on tällä hetkellä kyseiseen autoon oikea osanumero.
Been there, done that...
Johtosarjoja on tosiaan montaa laatua saman mallin sisälläkin.
Mulla ainakin johtosarjan numero lukee ohjausboksien liityntöjen luona runkoon menevien ruskeiden maadotusjohtojen liittimen vieressä. Musta paperilappu kierretty johtojen ympärille ja valkoiset tekstit.
Todennäköisesti sama sylttytehdas ollut asialla
Mulla ainakin johtosarjan numero lukee ohjausboksien liityntöjen luona runkoon menevien ruskeiden maadotusjohtojen liittimen vieressä. Musta paperilappu kierretty johtojen ympärille ja valkoiset tekstit.
Todennäköisesti sama sylttytehdas ollut asialla

Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Mitä nyt itse katselin noita vaihtoehtoja, niin näytti kuin niitä olisi
ollut noin 60 erilaista eri moottoreihin:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 120&SGN=06
ollut noin 60 erilaista eri moottoreihin:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 120&SGN=06