W201 maski isolla tähdellä

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
teinitähti
Mersumies
Mersumies

W201 maski isolla tähdellä

Viesti Kirjoittaja teinitähti »

Eli projekti alkoi siitä kun ostin eräältä foorumilaiselta (ilmoittautukoon jos haluaa) maskin, maski on oletettavasti tehty w124 koppasen mersun maskista, sahaamalla tavaraa pois ylä ja ala reunoista. Vanhan maskin kiinnikkeet kävivät hyvin tähän uuteen maskiin, ylhäällä oleva tähti peitelevyn pultin alle tulevaa kiinnikettä ei ollut, mutta siihen tein pienen plexi "tikun" eli noin 1cm leveä suikala plexiä, ylä kiinnike oli valmis.....maskin alaosassa olevalle ruuville joutui myös tekemään plexin palasta kiinnikkeen jonka liimasin suoraan maskiin kiinni, eli sekin kiinnike oli saatu helposti tehtyä :wink: Tuulihaan paikkaa joutui siirtämään useamman sentin vasemmalle päin, mutta tämä hoitui mukavasti pätkällä 5M kierretankoa muutamalla prikalla ja mutterilla.....alla pari kuvaa, eivät kyllä ole parhaasta päästä, mutta uusia/parempia kuvia tulee jos jollakin on kiinnostuta nähdä tarkemmin mahdollisia kiinnikkeen ym kohtia :wink:
:arrow: Maski
:arrow: Tuulihaka
Viimeksi muokannut teinitähti, Su 29.01.2006 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

Se olin minä! 8) :roll:

Joo on muuten molemmissa saman kuvan linkki... :shock:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
teinitähti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja teinitähti »

Zalbeer kirjoitti:Se olin minä! 8) :roll:

Joo on muuten molemmissa saman kuvan linkki... :shock:
se ihminen älähti johon kalikka kalahti :lol:
Ja toi kuva linkki on korjattu :wink:
Vastaa Viestiin