
200 CDI:n ja 220 CDI:n erot
200 CDI:n ja 220 CDI:n erot
Kaveri kysäisi mitä eroa kyseisillä koneilla on kun lohko ilmeisesti on sama. Taitaa kaveilla olla pieni virittely mielessä 

Janne M kirjoitti:vanhemmissa värkeissä tehoero tehdään eri lastulla. Perä ja vaihdelaatikko ovat myös 220:ssä järeämpää tekoa.
Nykyisinhän 220:ssä on lisänä mm. tasapainotusakselit.
Tietääkseni ainakin w202 ei oo muuta eroa kun lastu. Laatikko ja perä on samat. W203:sta en sitten tiedä.

Näin kirjoitteli Puntti
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Eijei, CDI-moottorien tullessa W202:een oli nimenomaan juttua, että mallit eroavat myös voimansiirron osalta. Laatikko niissä pitäsisi olla sama, mutta perä ja kardaani ovat erilaisia.10tumppi kirjoitti:Tietääkseni ainakin w202 ei oo muuta eroa kun lastu. Laatikko ja perä on samat. W203:sta en sitten tiedä.
Leka kirjoitti:Eijei, CDI-moottorien tullessa W202:een oli nimenomaan juttua, että mallit eroavat myös voimansiirron osalta. Laatikko niissä pitäsisi olla sama, mutta perä ja kardaani ovat erilaisia.10tumppi kirjoitti:Tietääkseni ainakin w202 ei oo muuta eroa kun lastu. Laatikko ja perä on samat. W203:sta en sitten tiedä.
Helskutin hyvä juttu jos on näin! Mitenkähän lie tomaatin laita? Virilastua silmällä pitäen.

Näin kirjoitteli Puntti
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "
Ex. Mese Cdi220T aut. -98
V70Tdi aut. -98
Masa 323 F 1.6i aut. -92
" Laiska ei jaksa keppiä hämmentää! "