2.0 b automaattiryyppy ongelma

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

2.0 b automaattiryyppy ongelma

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

elikäs se toimii glygolilla.. sen lämmettyä kytkee ryypyn pois päältä :roll:

mula vuotaa se mötikkä tai letku jostain vähän glygolia ja en saanut paikannettua mistä kohtaa oikeen tarkalleen vuotaa..

onko siinä mötikässä joku tiiviste.. vai millanen rakenne siinä on..

kaikki jelppi tarpeen.. eli ryypyn rakenteesta tietoa ja kokemuksia

kone on strömberin kaasarilla ... :wink:

onko helppo purkaa kasata ..säätää.. kuinka toimii.. AUTTAKAA :D
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

no kappas eka ei näkynyt ja tein uuden ja sit niitä on kaksi.. no apuja kummiskin tuplana vaikka :D

kiitos moderaattorit :D
Viimeksi muokannut dollarihymy, Ti 31.01.2006 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

mullahan on kykyjä monistaa juttuja näemmä :oops:
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

ilmeisesti siinä on tiiviste :roll: .. meneekö säätö pieleen jos kannen avaa ja vaihtaa tiivisteen??
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
Juspa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 28.08.2005 23:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Juspa »

Siinä kotelossa johon nuo letkut tulevat on tiiviste.Itse kotelo lähtee irti kotelon keskellä olevasta 8mm pultista,ei muuta kuin ruuvi auki ja kotelo pois,uusi tiiviste tai hyvin vähän tiivistemassaa joka kestää jäähdytysnesteen ja kotelo takaisin kiinni.Säädöt eivät muutu tämän kotelon avaamisella mihinkään sillä ryyppy on tehty tavallaan kerroksittain.

Seuraava pala kaasuttimeen päin sitten irtoaakin niistä kolmesta pienestä ruuvista joissa on 8mm kanta,mutta sitä ei tarvitse tässä tapauksessa irroittaa ollenkaan.Tuon seuraavan kotelon osan irroittamisen jälkeen tarviikin sitten ryyppy säätää,mutta sekin onnistuu helposti jos merkitsee osin kohdat ennen irroittamista edellyttäen tietenkin että säätö on ollut toimiva ja kohdallaan.
dollarihymy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 167
Liittynyt: Ma 20.12.2004 07:33
Paikkakunta: varisto city

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

kiitos erittäin paljon.. :D

on suuri apu tästä :D :D tää on hyvä foorumi..
MB 200 - 85 . 2.0 w 124
MB 190 - 90 . 2.0 w 201
Chevrolet caprice stw -93 . 5.0
Vastaa Viestiin