W 210 kytkimen molemmat sylinterit (selvitetty)

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
retu10
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 22.11.2005 10:21
Paikkakunta: Vantaa

W 210 kytkimen molemmat sylinterit (selvitetty)

Viesti Kirjoittaja retu10 »

Auto on väyrynen vm 2000, 200cdi 6v manuaali laatikolla. Laskin eilen vanhat kytkin-nesteet pihalle ja huomasin rakenteen muuttuneen edellisiin mb laatikoiden nähden. Työsylinteri on siiretty kytkinkopan sisään!! vaatii ilmeisesti laatikon irtioton kun vaihdetaan. Otin letkun irti juntturista ja ilmasin vanhanaikaisesti putki "huulilla" kun muutakaan mahdollisuutta ei ollut.
Miten työsylinteri tarkoitettu ilmattavan kun ei ole mitään ilmausruuvia kopan ulkopuolella. Nesteiden vaihto palautti tilanteen normaaliksi ( takerteli ja jäi kerran puoleenväliin) joten saattaa olla pääsylinteri tiensä päässä.
T: Retu
Viimeksi muokannut retu10, Ma 13.02.2006 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
retu10
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 22.11.2005 10:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja retu10 »

Työsylinterin ilmaruuvi on kytkinkopan oikealla puolella muovisen luukun alla.
Ilmattu ja toimii nyt moitteetta.
Vastaa Viestiin