Ongelma: kierrosten jälkeen moottori sammuu/meinaa sammua?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
wagner
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 07.10.2003 16:32
Paikkakunta: VANTAA

Ongelma: kierrosten jälkeen moottori sammuu/meinaa sammua?

Viesti Kirjoittaja wagner »

Eli kun annan kierroksia kone sammuu tai meinaa sammua. Juuri tehty kansiremppa. Mutta kone käy nätisti tyhjäkäyntiä 700 rpm.Ottaa kierroksia jne. Eli ei voi olla esim. venttiileistä. Missä vika tai kelle vien säädettäväkäsi? Ja niin Ke-jettti keulilla.
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

http://ffp-motorsport.com/tuning/index.php

Tuolla tietoa suomeksi ja englanniksi...sama ruiskuhan volsuissakin.

Meillä 16V golffi tekee samaa kylmänä hetken aikaa mutta sitten toimii hyvin.Apuilmaventtiilin putsaus on seuraava korjaus,saa nähdä auttaako...
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14217
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Asiasta kolmanteen: avatarissasi on W123 (tai C123). Kerroit autossasi olevan KE-Jetronic... jos kyseessä on W123, niin minkä moottorin olet siihen vaihtanut? Vai pelkän ruiskun?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
wagner
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 07.10.2003 16:32
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja wagner »

No nyt pelittää. Ilmeisesti haki vain paikkaansa ja venttilin varret otti sen verran kitkaa. No kuitenkin Ma aamuna täytyy käydä Bosh huollossa säädättämässä kohilleen. Ei tarvii ihan säädöksien mukaan olla kun 25 vuotta vanha auto. Koneena on M102 124 korisesta vm -85, laatikkoineen ja ilmeisesti lyhennetyllä kardaanilla.
Vastaa Viestiin