Diy bi-xenon valot?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
cwickstr
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Diy bi-xenon valot?

Viesti Kirjoittaja cwickstr »

Onko mahdollista rakentaa itse lailliset valot jos käyttää muuten hyväksyttyä osaa kuten esim. toisesta autosta jotain bi-xenon linssi-tsydeemiä ja upottaa ne mersun umpoihin??
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Diy bi-xenon valot?

Viesti Kirjoittaja cali »

cwickstr kirjoitti:Onko mahdollista rakentaa itse lailliset
mahdollista ehkä, mutta laillista tuskin.. ollaan sentään suomenmaassa.. =)
Antti V
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Täysin lailliseksi saat sen ottamalla täydelliset umpiot saman sarjan autosta, johon ne ovat tyypitetty. Tämä usein vaatii myös automaattisen korkeuden ottamisen samasta autosta. Itse aikanaan etsiskelin W202:sen settejä ja aina jokunen oli myynnissä Ebayssa, mutta niiden hinnat karkasivat aina yli 800€, joten se silloin siitä.

En ole varma kummat valot sulla tossa W202:ssa on mut jos uudemmat, niin sivujen sponsori Eemeli myy siihen konvertio settiä ja voin vakuuttaa sen olevan joka euron arvoinen.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
cwickstr
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja cwickstr »

Antti V kirjoitti:... Itse aikanaan etsiskelin W202:sen settejä ja aina jokunen oli myynnissä Ebayssa, mutta niiden hinnat karkasivat aina yli 800€, joten se silloin siitä...
Vähän aikaa sitten Ebayssa lähti uusi setti hintaan 450, mutta valot oli tarkoitetty lontoon liikenteeseen. Yksi jenkkifirma http://www.bekkers.com/Merchant2/mercha ... ightcclass
myy alkuperäinen setti (sis. umpiot, ballastit ja lamput + vilkut) hintaan USD 1349,- Huono puoli on se että jos sieltä ostaa niin joutuu maksaa 22% ALV ja jotain muuta tullimaksua + rahti.
Vastaa Viestiin