Diy bi-xenon valot?
Diy bi-xenon valot?
Onko mahdollista rakentaa itse lailliset valot jos käyttää muuten hyväksyttyä osaa kuten esim. toisesta autosta jotain bi-xenon linssi-tsydeemiä ja upottaa ne mersun umpoihin??
Re: Diy bi-xenon valot?
mahdollista ehkä, mutta laillista tuskin.. ollaan sentään suomenmaassa.. =)cwickstr kirjoitti:Onko mahdollista rakentaa itse lailliset
Täysin lailliseksi saat sen ottamalla täydelliset umpiot saman sarjan autosta, johon ne ovat tyypitetty. Tämä usein vaatii myös automaattisen korkeuden ottamisen samasta autosta. Itse aikanaan etsiskelin W202:sen settejä ja aina jokunen oli myynnissä Ebayssa, mutta niiden hinnat karkasivat aina yli 800€, joten se silloin siitä.
En ole varma kummat valot sulla tossa W202:ssa on mut jos uudemmat, niin sivujen sponsori Eemeli myy siihen konvertio settiä ja voin vakuuttaa sen olevan joka euron arvoinen.
En ole varma kummat valot sulla tossa W202:ssa on mut jos uudemmat, niin sivujen sponsori Eemeli myy siihen konvertio settiä ja voin vakuuttaa sen olevan joka euron arvoinen.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Vähän aikaa sitten Ebayssa lähti uusi setti hintaan 450, mutta valot oli tarkoitetty lontoon liikenteeseen. Yksi jenkkifirma http://www.bekkers.com/Merchant2/mercha ... ightcclassAntti V kirjoitti:... Itse aikanaan etsiskelin W202:sen settejä ja aina jokunen oli myynnissä Ebayssa, mutta niiden hinnat karkasivat aina yli 800€, joten se silloin siitä...
myy alkuperäinen setti (sis. umpiot, ballastit ja lamput + vilkut) hintaan USD 1349,- Huono puoli on se että jos sieltä ostaa niin joutuu maksaa 22% ALV ja jotain muuta tullimaksua + rahti.