Olen tässä pohdiskellut tuon automaatin toimintaa, ja miettinyt eri vaihteistomahdollisuuksia. Itse automaatin ongelma: Turbiini ottaa kiinni heti kun jarrun päästää, mutta se ottaa todella napakasti (kuin olisi lukko päällä). Eli liikkeelle lähtö tekee todella tuskaa. Muuten vaihteisto vaihtaa ihan ok. Tämä on hyvin suurella todennäköisyydellä dieselin laatikko, koska tämä on entinen 240D. Nykyinen kone on 230.6 tai sitten 250, mutta luultavammin tämä m180 -moottori. Mikähän lootassa mahtaa olla vikana?
Olen myös harkinnut vaihtavani manuaalilootan, kannattaisiko tämä operaatio? Tämä on lattiakepillä, joten kepukan asennuskaan ei olisi vaikea. Mikä vaihdeaski olisi sopiva? Mielipiteitä asiasta, automaatti vai manuaali kyseisen motin perään?