Eli repsikan kahden istuttavan jakkaran alla on säilytystila työkaluille, nyt vaan on mysteeri tuon luukun toiminnasta. Manuaalissa kuvataan hienosti kuinka ko. aukeaa päädystä 4llä ruuvin tapaisella, ainoa ongelma että kun ei ole sitä pääty luukkua vaan etureunassa oleva. Ts. millasta väkivaltaa käytetään luukun avaamiseen kahva puuttuu ja taktiikka on hukassa, äkkiseltään ei ainakaan ole "löysän" oloinen
Lisää tilaahan se toki olisi tiennyt ..mutta kun ei hoksannut kokeilla tuota penkin etureunaa koska omatoimisuushan on yliarvostettua nykypäivänä ja ohj. kirja taas kertoi tumpulalle näin http://www.netti.fi/~eskeja/vito
Missäs pirussa ne nuo releet piileksii yleensä ottaen jos katsoisi onko valomuistin relettä olemassa, vai kokeilisiko tuota survasemalla suoraan sulakkeet koloihinsa. Kyseessä on entinen taksi joten voipi olla että ei ole lainkaan tai on tempastu muuten vaan irti
Sarjamme jatkuu... Eli pitäis tuota liukuovea saada passattua pari milliä korkeammalle kun tuntuu "laahailevan" varsinaista saranaahan siinä ei ole joten kuinkas se passataan ja montako pitelijää kannattaa varata operaatioon
valtsy kirjoitti:Missäs pirussa ne nuo releet piileksii yleensä ottaen jos katsoisi onko valomuistin relettä olemassa, vai kokeilisiko tuota survasemalla suoraan sulakkeet koloihinsa. Kyseessä on entinen taksi joten voipi olla että ei ole lainkaan tai on tempastu muuten vaan irti
Osa releistä ainakin löytyy kuskin penkin alta. Samasta tilasta, jossa akku.